
Numărul persoanelor care utilizează platformele online pentru a-și rezerva vacanțe, pentru a căuta hoteluri sau atracții turistice a crescut tot mai mult. Studii recente realizate la nivel global arată că 44 % dintre turiști utilizează rețelele sociale pentru a căuta destinații de călătorie, în timp ce 36% pentru a găsi hoteluri. Digitalizarea și evoluția platformelor online au schimbat modul în care agențiile de turism și unitățile de cazare se adresează clienților.
Conferinta se adreseaza celor care isi doresc sa integreze eficient metodele de comunicare si marketing in promovarea afacerii lor, sa creasca vanzarea numarului de pachete turistice si cresterea notorietatii brandului.
Evenimentul isi propune sa aduca in prim plan cele mai bune solutii pentru provocarile pe care le intampina furnizorii de servicii turistice in promovarea online, dar si o serie de practici eficiente in comunicarea prin intermediul platformelor online. Participantii vor avea ocazia sa afle cele mai bune strategii de dezvoltare si extindere a afacerilor din industria turismului si tactici de promovare online pentru cresterea vanzarilor eTravel Conference cuprinde sesiuni de conferinte si trei seminarii intensive, ce se adreseaza celor care isi doresc sa aprofundeze notiuni de digital marketing in industria de turism, dar si celor care sunt la inceput de drum si vor sa afle concepte din industrie.
Evenimentul se bucura, ca la fiecare editie, de prezenta unor specialisti recunoscuti din turism si marketing digital. Printre vorbitorii acestei editii se numara: Earl Baron (Travel Blogger, wanderingearl.com), Razvan Marc (Directorul Biroului de Turism al Romaniei la Londra), Mihai Jurca (Prezentator TV, B1 TV & Travel Blogger, mihaijurca.ro), Oana Toma (Co-Proprietar, Cabana Hadar Nature Resort), Marius Lazarescu (General Manager, Today’s), Iulian Padurariu (Consultant de marketing asociat, MARKS), Valentin Radu (CEO, Marketizator).
In prima parte a zilei, sesiunile de conferinte vor dezvalui tehnici de optimizare a costurilor destinate promovarii online, alegerea eficienta a canalelor de comunicare online si modalitati de fidelizare a clientilor.
In partea a doua a zilei, evenimentul va include trei seminarii specializate ce ofera informatii avansate participantilor.
Seminarul Online Communication How to se adreseaza celor care doresc sa fie la curent cu noile tehnici de comunicare si strategii de promovare in social media & mobile.
Seminarul Digital Marketing Optimization va prezenta strategii pentru optimizarea unui website, derularea cu succes a campaniilor Google si obtinerea unui numar mare de conversii.
Seminarul Digital Hospitality Marketing & Distribution se adreseaza in special unitatilor de cazare, care vor avea ocazia sa afle metode eficiente de distributie online si solutii cheie in promovarea online.
Extra Info
Cu peste 8 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 5 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Real Estate si Retail.