Map
Photos
Event Description
“Ma promovez … deci exist!”
In fiecare moment al vietii noastre prin tot ceea ce facem, tot ceea ce spunem si tot ceea ce nu spunem promovam o anumita imagine despre noi.
In fata superiorilor, colegilor, clientilor, partenerilor de afaceri, la un interviu sau intr-un grup de prieteni este firesc sa ne facem cunoscuti si sa vorbim despre proiectele si obiectivele noastre…
´´Le dau oamenilor un motiv sa-si aminteasca numele meu!´´ (Brian Tracy)
Ce obţii la finalul acestui workshop?
• Vei exersa propriul speech de prezentare care sa te diferentieze de ceilalti
• Vei identifica elemente utile de comportament nonverbal in AutoPromovarea ta
• Vei identifica comportamente dezirabile utile in promovarea ta
• Iti vei intocmi planul de actiune pentru AutoPromovarea ta eficienta
Conţinutul workshop-ului
• Diferentierea in AutoPromovare
• Elemente Cheie in prezentarea ta
• Propriul observator in interactiunile cu ceilalti
• ´´Le dau oamenilor un motiv sa-si aminteasca numele meu!´´
Când şi unde se va întâmpla?
În seara de 15 aprilie 2014, între orele 17.00-21.00, în Cluj la Club HUB, Str. Pitești nr.19 si la sediul Avalon Management, str. Teodor Ştefănescu nr. 1, sector 3, Bucureşti.
Investiţia ta este de 95 lei (fără TVA), în care sunt incluse:
• cheltuielile de facilitare
• pauza de cafea
Pentru mai multe detalii şi înscrieri, ia legătura cu noi:
SC Avalon Management SRL
Cluj:
Trainer şi consultant
Monica Mureşan
Mobil: 0728 287 287
e-mail: monica.muresan@business-de
Bucuresti:
Asistent Manager:
Ionela Păciu
Mobil: 0745 072 299
e-mail: contact@avalonmanagement.r
Trainer AutoPromovare:
Dana Russu
Mobil: 0722 121 894
e-mail: dana.russu@gmail.com
Workshop-ul este susţinut de:
La Cluj Napoca – Monica Mureşan – Trainer şi Consultant
• Masterand în Ştiinţe Economice, domeniul Management;
• 16 ani experienţă în vânzări zona Key Accounts, Corporate Accounts şi Business Development;
• Consultant în management;
• Trainer certificat ANC;
• Managing Partner la Business Development Factory.
La București – Dana Russu – Trainer și Consultant
• Trainer certificat ANC;
• 14 ani de experienta in managementul vanzarilor;
• 7 ani de experienta in coordonare echipelor si mentorat de vanzari;
• Implementarea propriei metode de anticipare a vanzarilor;
• Participarea cu success la peste 30 de interviuri nationale si internationale.
Organizers
Visited 302 times, 1 Visit today