Workshop: Atelier de advertising si marketing communication

June 8, 2016

June 29, 2016

17:00 To 14:17

//www.sinaptiqedu.ro

0730.102.230

are you going to attend Workshop: Atelier de advertising si marketing communication?
Yes, I am  1 person is attending.

Event Description

Ti-ar placea sa lucrezi in domeniul publicitatii sau al comunicarii de marketing?

Participa la worksop-ul concentrat pe advertising si pe domeniile conexe din marketing, business si management, organizat de Sinaptiq EDU.

Acest curs va functiona ca un atelier de lucru care intentioneaza sa va deprinda acele skiluri operationale specifice advertising-ului modern si care va vor ajuta ulterior sa fundamentati o cariera intr-o gama foarte larga de industrii si categorii, cum ar fi: advertising manager, communication manager, brand manager, dar si creative manager, account executive/manager intr-o agentie de publicitate sau in departamentul de advertising sau marketing dintr-o companie.

DE CE SA PARTICIPI LA WORKSHOP?

  • Acumulezi unele din cunostintele generale fundamentale ale advertising-ului si comunicarii de marketing;
  • Vei fi implicat in teoria si practica programelor de comunicare;
  • Afli cum se scrie un advertising brief sau cum se contureaza un plan de communicare bine integrat;
  • Aplicabilitatea practica a workshop-ului te va ajuta fie sa obtiii mai usor un job in domeniu, fie sa iti consolidecazi cariera in cazul in care lucrezi deja;
  • Vei invata sau vei aprofunda cum se construiesc in mod strategic platformele de advetising si comunicare dar si campaniile concrete.

SCOPUL WORKSHOP-ULUI

  • este sa ofere participantilor o combinatie de cunostinte generale teoretice alaturi de abordari si exemple practice din lumea reala a advertising-ului si marketing-ului.

TRAINER INVITAT:

ROXANA DRAGOMIR – a fost director de comunicare la TAROM si Orange Romania, iar in prezent conduce propria agentie de publicitate – Activ Ad Communication pe care a fondata-o in anul 2000 si care este bine cunoscuta  pe piata de marketing si publicitate din Romania pentru serviciile sale, din care multe foarte specializate cum ar fi  cele de activare, promotii de vanzari, comunicare in store si out store, trade marketing, etc. Agentia numara astazi o serie de clienti foarte importanti cum ar fi Unilever, Coca Cola, Danone, Kandia, Bonduelle, Intersnacks, Heineken.

 Tematica abordata:

Modul 1. Introducerea in Advertising si Marketing Communication

In cadrul primului modul veti invata despre principiile fundamentale de functionare ale adverting-ului si ale comunicarii in marketing, cat si despre legatura dintre ele. Veti mai invata si despre originea si istoria advertising-ului. De asemenea va veti dezvolta cunostintele despre marketing invatand sa analizati contextul pietei de marketing si sa aflati mai multe despre mixul de maketing

Modul 2.

In urmatoarul modul veti invata sa raspundeti la urmatoarele intrebari: 

  • Cum sa faceti corect si bine Integrated Marketing Communications (IMC) si despre rolul IMC-ului? 
  • Cum se face planificarea si bugetarea in advertising?
  • Cum sa va selectati agentiile de publicitate (pitchuri si organizarea lor)?
  • Cum sa realizati selectia canalelor media si sa stabiliti mesajul campaniilor pe care le veti implementa?
  • Cum sa lucrati cu agentia de publicitate in dezvoltarea creativa si implementarea campaniilor (despre briefing)?
  • Cum sa controlati procesul creativ si de media?

Modulul 3.

Ofera participantilor oportunitatea de a trece la un nivel strategic superior si foarte aplicat, afland cum se planifica si implementeaza concret o campanie de publicitate in cadrul mai general al IMC-ului; cine sunt consumatorii contemporani ai marketing-ului si publicitatii, unde cu precadere se va discuta despre “milennians”; ce rol joaca in acest context brandul si cum se construieste el, dar si notiuni legate de brand management sau inteligenta emotional (EG) aplicata in procesul de validarea a unei campanii de publicitate, atat din punct de vedere creativ cat si strategic.

Modul 4. Sustinerea Proiectului de Absolvire

Workshop-ul se desfasoara pe 4 module, te rugam sa soliciti informatii in privind perioada exacta cand acesta este stabilit.

Te invitam sa accesezi site-ul nostru: http://goo.gl/q8ki98 , pentru a studia TEMATICA abordata si daca ai intrebari sau esti interesat de alte teme de training, noi iti stam la dispozitie!

 

Nu ezita sa ne contactezi, iti raspundem cu drag la intrebari.

Contact:
0730.102.230/office@sinaptiqedu.ro
www.sinaptiqedu.ro

Te asteptam!

Organizers

Event Information

office@sinaptiqedu.ro

Visited 23 times, 1 Visit today

Related Event

January 31, 2014 To February 1, 2014

09:00 To 15:00

ți lipsește motivația? Ți se pare că ești prins în cursă sau că jobul tău nu-ți mai place?Te simți singur printre oameni?Simţi că nu mai ai timp pentru tine, nu mai ai timp pentru familie, nu mai ai timp să te întâlneşti cu prietenii?Îți dorești ca viața ta să fie… Read more…

Credem în oamenii cu potenţial, în oamenii care vor mai mult şi care caută constant provocări.Pentru asta am pregătit seminarul gratuit Lead Your Life, un eveniment la fel de măreţ precum dorinţa ta de dezvoltare. Pentru detalii, acceseaza http://www.dragosbarbalata.ro/lyl Dacă te-ai întrebat vreodată „Ce îmi doresc cu adevărat în viaţa… Read more…

September 24, 2015 To September 26, 2015

WEEKEND-UL ÎN CARE TRANSFORMI POVEȘTILE PERSONALE ÎN DISCURSURI INSPIRAȚIONALE ✓ Îți vei CONTROLA EFICIENT EMOȚIILE✓ Vei ORGANIZA și MEMORA RAPID un discurs✓ Vei stabili CONEXIUNI AUTENTICE cu publicul✓ Vei folosi FEEDBACK-UL primit pentru a-ți crește STIMA DE SINE✓ Îți vei descoperi și exprima AUTENTICITATEA prin mesajele POVEȘTILOR tale Detalii program:–… Read more…

September 7, 2014 To September 11, 2014

08:00 To 17:00

Eu sunt lider! Vrei și tu?www.trainuit.ro

Come and meet JAMES A. ROBINSON, author of bestselling book „Why nations fail” from Harvard University, Department of Government James A. Robinson, a political scientist and an economist, is David Florence Professor of Government at Harvard University and a faculty associate at the Institute for Quantitative Social Science and the… Read more…