Workshop: Atelier de advertising si marketing communication

June 8, 2016

June 29, 2016

17:00 To 15:00

//www.sinaptiqedu.ro

0730.102.230

are you going to attend Workshop: Atelier de advertising si marketing communication?
Yes, I am  1 person is attending.

Event Description

Ti-ar placea sa lucrezi in domeniul publicitatii sau al comunicarii de marketing?

Participa la worksop-ul concentrat pe advertising si pe domeniile conexe din marketing, business si management, organizat de Sinaptiq EDU.

Acest curs va functiona ca un atelier de lucru care intentioneaza sa va deprinda acele skiluri operationale specifice advertising-ului modern si care va vor ajuta ulterior sa fundamentati o cariera intr-o gama foarte larga de industrii si categorii, cum ar fi: advertising manager, communication manager, brand manager, dar si creative manager, account executive/manager intr-o agentie de publicitate sau in departamentul de advertising sau marketing dintr-o companie.

DE CE SA PARTICIPI LA WORKSHOP?

  • Acumulezi unele din cunostintele generale fundamentale ale advertising-ului si comunicarii de marketing;
  • Vei fi implicat in teoria si practica programelor de comunicare;
  • Afli cum se scrie un advertising brief sau cum se contureaza un plan de communicare bine integrat;
  • Aplicabilitatea practica a workshop-ului te va ajuta fie sa obtiii mai usor un job in domeniu, fie sa iti consolidecazi cariera in cazul in care lucrezi deja;
  • Vei invata sau vei aprofunda cum se construiesc in mod strategic platformele de advetising si comunicare dar si campaniile concrete.

SCOPUL WORKSHOP-ULUI

  • este sa ofere participantilor o combinatie de cunostinte generale teoretice alaturi de abordari si exemple practice din lumea reala a advertising-ului si marketing-ului.

TRAINER INVITAT:

ROXANA DRAGOMIR – a fost director de comunicare la TAROM si Orange Romania, iar in prezent conduce propria agentie de publicitate – Activ Ad Communication pe care a fondata-o in anul 2000 si care este bine cunoscuta  pe piata de marketing si publicitate din Romania pentru serviciile sale, din care multe foarte specializate cum ar fi  cele de activare, promotii de vanzari, comunicare in store si out store, trade marketing, etc. Agentia numara astazi o serie de clienti foarte importanti cum ar fi Unilever, Coca Cola, Danone, Kandia, Bonduelle, Intersnacks, Heineken.

 Tematica abordata:

Modul 1. Introducerea in Advertising si Marketing Communication

In cadrul primului modul veti invata despre principiile fundamentale de functionare ale adverting-ului si ale comunicarii in marketing, cat si despre legatura dintre ele. Veti mai invata si despre originea si istoria advertising-ului. De asemenea va veti dezvolta cunostintele despre marketing invatand sa analizati contextul pietei de marketing si sa aflati mai multe despre mixul de maketing

Modul 2.

In urmatoarul modul veti invata sa raspundeti la urmatoarele intrebari: 

  • Cum sa faceti corect si bine Integrated Marketing Communications (IMC) si despre rolul IMC-ului? 
  • Cum se face planificarea si bugetarea in advertising?
  • Cum sa va selectati agentiile de publicitate (pitchuri si organizarea lor)?
  • Cum sa realizati selectia canalelor media si sa stabiliti mesajul campaniilor pe care le veti implementa?
  • Cum sa lucrati cu agentia de publicitate in dezvoltarea creativa si implementarea campaniilor (despre briefing)?
  • Cum sa controlati procesul creativ si de media?

Modulul 3.

Ofera participantilor oportunitatea de a trece la un nivel strategic superior si foarte aplicat, afland cum se planifica si implementeaza concret o campanie de publicitate in cadrul mai general al IMC-ului; cine sunt consumatorii contemporani ai marketing-ului si publicitatii, unde cu precadere se va discuta despre “milennians”; ce rol joaca in acest context brandul si cum se construieste el, dar si notiuni legate de brand management sau inteligenta emotional (EG) aplicata in procesul de validarea a unei campanii de publicitate, atat din punct de vedere creativ cat si strategic.

Modul 4. Sustinerea Proiectului de Absolvire

Workshop-ul se desfasoara pe 4 module, te rugam sa soliciti informatii in privind perioada exacta cand acesta este stabilit.

Te invitam sa accesezi site-ul nostru: http://goo.gl/q8ki98 , pentru a studia TEMATICA abordata si daca ai intrebari sau esti interesat de alte teme de training, noi iti stam la dispozitie!

 

Nu ezita sa ne contactezi, iti raspundem cu drag la intrebari.

Contact:
0730.102.230/office@sinaptiqedu.ro
www.sinaptiqedu.ro

Te asteptam!

Organizers

Event Information

office@sinaptiqedu.ro

Visited 379 times, 1 Visit today

Related Event

September 14, 2014

17:00 To 19:00

Grup de dezvoltare personala si autocunoastere Orele sunt certificate de Asociatia Romana de Psihodrama Clasica (ARPsiC) si recunoscute de Colegiul Psihologilor. Asociatia Romana de Psihodrama Clasica (ARPsiC) este afiliata Federatiei Romane de Psihoterapie (FRP), Federatiei Organizatiilor Europene de Formare in Psihodrama (F.E.P.T.O) si acreditata de Colegiul Psihologilor din Romania. Beneficiile… Read more…

Acest valoros eveniment organizat de catre RE/MAX Romania aduce un plus de valoare acestui segment de afaceri spre a sprijini profesionistii din Real Estate si nu numai. Workshop-ul va trata multe subiecte de interes, precum: 1 Piata imobiliara – oportunitate2. Modele de business in imobiliare3. Modele de lucru in consultanta/… Read more…

Inteligenta Emotionala defineste modul in care ne folosim de inteligenta pentru a ne controla emotiile. Astfel, in cadrul acestui curs vom aborda importanta cunoasterii propriei persoane si cum putem utiliza aceste cunostinte pentru a face ca sentimentele si emotiile sa lucreze pentru noi si nu impotriva noastra. Vom incerca sa intelegem… Read more…

Workshop-ul de cunoaștere experimentală care va avea loc pe 29 martie, la Iași, vă invită să accesați o experiență inedită și să priviți cele mai importante momente din viața personală din perspective diferite cu scopul de a anula tiparele de gândire existente și se a găsi noi oportunități de dezvoltare… Read more…

Mai mult decât un eveniment obișnuit, acesta este un atelier/workshop intensiv și foarte practic cu Andy Szekely și Ovidiu Toader, eveniment de 5 ore împărțit în două părți. Pentru înscriere accesează linkul: http://www.123contactform.com/form-1941033/ În prima parte de la Andy vom învăța diferențe de gândire dintre experți și antreprenori, competențe vitale,… Read more…