Training Google Analytics – Sexy Analitics 101 pentru incepatori cu Liviu Taloi

March 23, 2015

March 23, 2015

09:00 To 17:30

Connect Hub Dacia 99, Bucharest, Romania

are you going to attend Training Google Analytics - Sexy Analitics 101 pentru incepatori cu Liviu Taloi?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Trainigul de 1 zi contine 4 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor.
Numar de locuri: 15* (11 rezervari – 06.03.2015)
*In conditii exceptionale vom putea suplimenta cu 2-3 locuri

Pot participa antreprenori care au prezenta online si care doresc sa invete cum sa masoare cu rigurozitate rezultatele obtinute in urma eforturilor de marketing.
Vei afla pe baza analizelor din Google Analytics cum sa iti cresti performantele site-ului fie ca obiectivul tau este sa primesti leaduri (cerere de oferta), sa vinzi produse sau servicii (magazin online) sau daca esti publisher si vrei sa ai trafic mare si multe afisari de pagina.
Indicatorul principal a oricarui business (online si offline) este profitabilitatea! Acelasi lucru se aplica si organizatiilor nonprofit!
Masurarea si luarea deciziilor bazate pe analize riguroase si pe cifrele proprii face diferenta dintre un marketing de succes si unul pe baza criteriilor sentimentale sau subiective!

Nu veni la trainingul Sexy Analytics 101 pentru Incepatori daca:
– nu vrei sa stii daca pierzi sau castigi bani din adwords sau facebook
– nu te intereseaza ce reprezinta abrevierile ROI, CPC sau CRO
-nu te intereseaza evolutia principalelor tale obiective masurabile

Trainingul de 1 zi Sexy Analytics 101 pentru Incepatori va aborda urmatoarele subiecte:
(recomandam fiecarui participant sa-si asigure accesul la contul personal de analytics pe laptop-ul propriu – in sala avem acces la Internet)
Modul 1&2: Notiuni Introductive – rapoartele principale

– ce este si ce nu este web analytics, termeni (sesiune interactiva)
– analiza eficientei campaniilor de marketing (partea I-a)
– scurt ghid pentru implementarea corecta si completa a Google Analytics (pentru cei care nu au pus codul pe site, sau nu l-au pus corect)
– rapoartele principale din Google Analytics (sesiune interactiva – lucram pe conturile participantilor)

Modul 3: Partea a II-a – Exercitii
– exercitiu pe analiza eficientei campaniilor de marketing (partea a II-a)
– prezentare KPI’s (indicatori – key performance indicators), benchmark international si national, cifre din industrie
– exercitiu pe optimizarea conversiei plecand de la cifrele din rapoarte pana la analiza paginilor de destinatie (segmente, rapoarte personalizate etc)
– Intrebari si raspunsuri pe probleme concrete (sesiune interactiva)

Modul 4: Rapoarte noi in Google Analytics (2014)
– noile rapoarte din zona de social media
– segmente in timp, analiza cohortelor in mixul de marketing
– multi channel reports (multi channel funnels)
– implementarea tag manager in 5 minute si avantajele folosirii lui
– enhanced ecommerce si universal analytics

Trainigul costa 150 de euro + TVA, iar pentru membri Open Connect, GPeC, TRUSTED, ECOMpedia si “Comert Electronic” costa doar 120 de euro + TVA.
Trainingul include: acces la suportul de curs (prezentarea trainerului), servicii de catering (2 pauze de cafea si un brunch)

Trainer: Liviu Taloi
Mai multe informatii despre trainer:
www.liviutaloi.ro
https://www.linkedin.com/in/liviutaloi

Pasii pentru inscriere sunt urmatorii:
1) trimiteti un email cu datele de facturare pe adresa liviu.taloi@ecompedia.ro, indiferent ca e vorba de persoana fizica sau juridica, pentru persoana fizica sa-mi dati doar numele si adresa postala de domiciliu.
2) va emit factura de 150 euro + TVA, sau 120 de euro + TVA daca sunteti membri ai comunitatilor partenere (ECOMpedia, Comert Electronic, Open Connect si GPeC – am sa va rog sa specificati acest lucru, voi verifica pe grupurile respective).
3) Dupa plata facturii sunteti considerati inscrisi si veti primi o confirmare si un link cu un chestionar micut, ca sa stim nivelul vostru de pregatire in Google Analytics. Oricum acest curs este pentru un nivel de baza, ar trebui sa fie ok, sa intelegeti tot ce se va prezenta acolo.
Cel mai urgent este reply-ul vostru cu o confirmare ferma si cu datele de facturare, plus apartenenta la una din comunitatile mai sus mentionate.

PS. In cazul in care vreti sa achizitionati 2-3 bilete pe aceeasi firma, vom aplica reducerea de 30 de euro pe bilet, doar in cazul participantilor care nu sunt membri ai comunitatilor mentionate mai sus. In cazul participantilor membri ai comunitatilor Open Connect, GPeC, TRUSTED, ECOMpedia si Comert Electronic, singura reducere este cea mentionata anterior, de la 150 la 120 de euro + TVA, indiferent de numarul de bilete achizitionate.

http://ecompedia.ro/sexy-analytics-101-pentru-incepatori-23-martie-connect-hub-bucuresti.html

Organizers

Visited 183 times, 1 Visit today

Related Event

Often in marketing we get so caught up in tools, procedures and brand visuals that we forget about an important element at the core of any communication or sales activity: good content. And oftentimes, good content gets delivered via a story. A good story manages to inspire, to move people,… Read more…

June 11, 2014

Intalniri saptamanale de networking, pitching si mentoring pentru antreprenori. Locatie: Connect Hub Dacia 99, sector 2, Bucuresti

April 17, 2016 To April 18, 2016

08:30 To 12:30

Cursul prezinta principiile de utilizare corecta a XML pentru stocarea informatiilor si modalitatile de cautare si extragere a blocurilor de informatii, cu ajutorul Xpath. In cadrul trainingului vom discuta si despre utilizarea Altova XMLSpy pentru crearea si editarea XML, verificarea validitatii XML in mediul Altova si vom analiza in detaliu… Read more…

Ești manager de proiect sau specialist implicat în proiecte din domeniul IT? Ți-ar plăcea să participi la un eveniment unde să înveți cum să îți eficientizezi rezultatele în proiecte dar și să te simți bine?  Vino la cea de-a VII-a ediție a evenimentului „…even mammoths can be Agile” organizată de Colors in Projects în… Read more…

Ce veti pierde daca nu veti participa la seminarul gratuit : – Formula aparitiilor gratuite in mass media – cum poate orice companie sa apara gratis in mass media – Nu veti afla cum sa implementati o campanie de PR care sa creasca numarul de clienti – Formula identificarii tipologiei…