TEHNICI DE VÂNZĂRI EFICIENTE

September 15, 2015

September 15, 2015

09:00 To 13:37

Bucharest

are you going to attend TEHNICI DE VÂNZĂRI EFICIENTE?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Creșterea vânzărilor este cea mai sigură cale pentru dezvoltarea afacerilor. Atât timp cât nu poți vinde valoarea pe care o creezi, nu poți avea succes în economia de piață. Dar cum poți face asta într-o lume care taie costuri de oriunde, mai ales de la tine, și care se plânge că ”dincolo era mai ieftin”?

Noi nu vindem formule magice la curs! Împărtășim experiență, cunoștințe și planuri cu cei care vin în sală, conducându-ne după ideea că trebuie să semeni și să cultivi ca sa ai! Sloganul nostru este – O zi în care nu ai vândut e o zi pierdută!

Cursul te învață, dar nu-ți bagă în traistă. Își dă cunoștințe, idei, planuri și entuziasm. Trebuie doar să vrei să vinzi…

Ce ne propunem să facem la curs:
– Ințelegerea procesului și tehnicilor de vânzări eficiente. Ce presupune vânzarea consultativă? Care sunt pașii vânzării?
– Ințelegerea modului în care cumpără clienții, care sunt factorii determinanți pentru alegere și decizie
– Ințelegerea modului în care comportamentul individual și al echipei afectează vânzările și de ce este important să acționezi în vederea dezvoltării acestora
– Ințelegerea modului în care un produs/serviciu poate fi cu ușurință transformat într-o experiență memorabilă pozitivă pentru client, cu rezultate favorabile companiei
– Ințelegerea tehnicilor de persuasiune a clientului
– Ințelegerea valorii în timp a clientului și cultivarea vânzărilor repetitive

Iată ce au spus unii clienți despre cunoștințele dobândite la acest seminar: „Mă vor ajuta foarte mult în activitatea pe care o voi desfășura la locul de muncă”; „Până acum am lucrat de multe ori după ureche”; „Voi reuși real să-mi regândesc tehnicile de vânzare și negociere la nivel de departament”;
„Au fost însoţite de exemple reale”. Intrebați ce le-a plăcut cel mai mult participanții la edițiile anterioare au spus: „S-a ţinut cursul foarte activ şi la subiect”; „Că au fost discuţii deschise”; „Comunicarea. Negocierea”; „Am avut de învăţat din experienţa colegilor participanţi”; „Modul de prezentare al ideilor”.

Seminarul ține 2 zile, timp de 8 ore pe zi. Investiția totală: 1180 de lei + TVA / persoană. Pachetul include accesul la curs și suportul teoretic, un Certificat de Participare și pauzele de masă și de cafea. Participarea se face prin completarea formularului cerut de la companie și achitarea contravalorii cursului până pe 11 septembrie 2015.

Cursul e susținut de Mihai Mătieș, Directorul Mastermind Communications. Este antreprenor și business developer. Susține cursuri de vânzări in-house din anul 2004 până în prezent, pentru peste 35 de firme din banking, asigurări, FMCG, auto și transporturi, industrie și sectorul farmaceutic.

Pentru înscriere:
Octavian Radu
info@mastermindcom.ro
0720.294.274, 0735.911.106

 

Organizers

Visited 295 times, 1 Visit today

Related Event

December 9, 2014 To December 10, 2014

07:00 To 22:00

In perioada 10-11 decembrie 2014 va avea loc la Bucuresti, la Centrul de evenimente din cadrul Complexului Hotelier Caro din capitala ediția numărul 17 din seria de evenimente Business Days. Evenimentul va avea peste 150 de speakeri din țară și din străinătate.  Pe durata celor 2 zile pline participanții vor… Read more…

May 25, 2015 To May 26, 2015

Practic, dupa acest curs de marketing vei obtine: Parghii pentru atragerea clientilor potentiali din segmentul tinta urmarit; Un plan de marketing eficient pentru produsele/serviciile oferite; Tactici de promovare cu bugete reduse; Abordarea “7P” in vremuri dificile; Strategii pentru optimizarea portofoliului de produse/servicii; Politici de crestere a cotei de piata; Actiuni concrete pentru… Read more…

January 25, 2016

Dăm startul înscrierilor pentru primul training din 2016: Vânzare Inteligentă! Vrei să îți îmbunătățești performanța în vânzări în 2016? Vrei să stăpânești tehnicile vânzării inteligente? Vrei să înveți cum să depășești obiecțiile clienților [”Este prea scump!” “Nu am timp, nu am bani!”, sau “Trebuie să mă mai gândesc!”] și să… Read more…

> 12 martie 2014 – ora 16:00 – FSEGA–sala 118 Invitaţi: Geta Ungurean, Bogdan Pandea şi Oana Vedinaș Vă dezvăluim speakerii care ne vor încânta în cea de-a treia zi a proiectului, dedicată creionării imaginii unei afaceri. Geta Ungurean – Pasiunea pentru antreprenoriat s-a concretizat în proiecte de succes odată…

Ești interesat să afli care sunt noile trenduri în materie de advertising și marketing ale anului 2016? The Grape – Business Hub vine în sprijinul tău și te așteaptă pe 26 noiembrie să faci parte din publicul unui workshop dinamic, menit să-ți răspundă tuturor curiozităților. Alături de invitatul nostru, Bogdan… Read more…