Synergizer organizează webinarul “Tehnici si strategii pentru creşterea vânzărilor în 2015”

February 12, 2015

February 12, 2015

11:00 To 12:00

//www.synergizer.ro

021 2222554

are you going to attend Synergizer organizează webinarul “Tehnici si strategii pentru creşterea vânzărilor în 2015”?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Joi, 12 februarie, începând cu ora 11.00, va avea loc primul webinar din acest an dedicat creșterii performanțelor de vânzări, organizat de Synergizer Business Solutions. Intitulat “Tehnici şi strategii pentru creșterea vânzărilor în 2015”, webinarul se adresează atât directorilor de vânzări, marketing și suport clienti, precum și managementului companiilor care doresc să crească performanțele echipei pentru a-și atinge obiectivele de vânzări în 2015.

Necesitatea abordării unei astfel de teme a rezultat dintr-o serie de studii care analizează impactul schimbărilor de comportament în procesul de achiziție și al evoluțiilor tehnologice asupra mediului actual de afaceri și, implicit, asupra modului în care se derulează activitatea de vânzări. Datele rezultate au scos în evidență faptul că mai mult de 37% din oamenii de vânzări nu îsi ating targetul, potrivit CSO Insight, iar peste 49% din companiile sondate de Aberdeen Group sunt nemulțumite de rata de creștere a veniturilor, procente aflate pe un trend crescător.

Aceste informații sunt relevante și pentru piața româneasca și ne determină să analizăm cauzele care au dus la scăderea performanțelor și să identificăm tehnicile și strategiile care ne vor ajuta să facem față acestor provocări.

Schimbările din mediul de afaceri și progresele tehnologiei au avut un impact major în modul în care echipele de vânzări trebuie să identifice si să abordeze clienţii pentru a avea succes. Dacă dorim să ramânem pe piaţă, trebuie să înțelegem schimbările apărute, să ne adaptăm, chiar să anticipăm. Dacă schimbarea este inevitabilă, progresul, succesul ramân totuși opționale. Progresul presupune adoptarea de noi strategii în pas cu vremurile actuale, iar succesul înseamnă și o execuție corectă și disciplinată a strategiei.” a declarat Ioana Razvan, Managing Partner la Synergizer Business Solutions.

Pe parcursul webinarului, vom discuta despre necesitatea și implicațiile unor elemente care țin atât de strategie, cât și de execuție. Printre acestea:

  • Realizarea unor previziuni de vânzări corecte si actualizarea acestora
  • Optimizarea componentei echipei de vânzări și identificarea comportamentelor de succes
  • Automatizarea tuturor activităților din procesul de vânzare care se pretează la automatizare
  • Importanta alinierii celor 3 piloni ai gestiunii relaţiei cu clienţii: marketing, vânzări şi suport clienţi.
  • Optimizarea pâlniei de vânzări (sales funnel)
  • Integrarea tehnicilor de Social Selling

Webinarul va fi susținut de către Mircea Prelipceanu, board member în cadrul companiei germane CAS AG, cu o vastă experiență internațională de vânzări, dobândită din creșterea rețelei de parteneri în peste 25 de tări și Ioana Razvan, Managing Partner la Synergizer Business Solutions, cu o experiență de peste 15 în promovarea și implementarea de soluții pentru optimizarea proceselor de afaceri.

Înscrierile se pot face aici http://resurse.synergizer.ro/webinar  

Despre Synergizer

Synergizer Business Solutions, partener certificat CAS Software AG și Microsoft Dynamics, este o companie specializată în soluţii de optimizare a proceselor de afaceri (CRM, ERP, Salarizare și Resurse Umane). Experiența Synergizer în proiecte de implementare de soluții de business acoperă o largă diversitate de companii, cu un număr de angajați cuprins între 20 si 5000, din industrii precum: servicii, distribuție, construcții etc. Printre clienții Synergizer se numără: Adecco, RINF, Onduline, GfK, Rosegur, Karelia, Alewijnse, Burda etc.

Organizers

Event Information

ioana.razvan@synergizer.ro

Visited 568 times, 1 Visit today

Related Event

October 11, 2014

Festivalul Internațional de Muzică și Artă Transilvania invită iubitorii de publicitate la un mini-festival care va aduce o experiență nouă prin abordarea non-convențională a domeniului publicitar. În luna Octombrie cei pasionați de domeniul publicității se vor bucura de evenimente în cadrul cărora se vor discuta ultimele tendințe în materie de… Read more…

Ești interesat să afli care sunt noile trenduri în materie de advertising și marketing ale anului 2016? The Grape – Business Hub vine în sprijinul tău și te așteaptă pe 26 noiembrie să faci parte din publicul unui workshop dinamic, menit să-ți răspundă tuturor curiozităților. Alături de invitatul nostru, Bogdan… Read more…

Cel mai important eveniment de afaceri al anului din Brașov – Business to more Business are loc joi, 10 martie 2016. Conferința marchează debutul unei serii de 10 evenimente desfășurate in cele mai importante centre de afaceri din țară. Evenimentul Business to more Business este un concept unic, parte a… Read more…

Apple’s September 9th keynote address is set to be one of the company’s largest events in history, as is reflected by the expansive size of its San Francisco venue.  What will be announced?  Besides a pair of new iPhones, the substantially revamped Apple TV set top box, and new bands… Read more…

February 25, 2014 To February 27, 2014

07:00 To 13:00

Social Media Essentials este primul program intensiv de social media din Romania. Se adreseaza atat companiilor care vor sa isi pregateasca oameni de social media interni, cat si viitorilor profesionisti in social media, oameni care sunt hotarati sa isi construiasca o cariera si au nevoie de un start ferm, sigur,… Read more…