SPEAKERS CLUB Premier#11

July 7, 2015

July 7, 2015

19:00 To 11:06

Hotel Royal Bucharest Mircea Voda 28, sector 3, Bucharest, Romania

are you going to attend SPEAKERS CLUB Premier#11?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Marți, 7 Iulie 2015, începând de la ora 19.00 te așteptăm la sala de antrenament pentru mușchiul vorbirii în public, la SPEAKERS CLUB Premier, care se va desfășura la HOTEL ROYAL (Strada Mircea Voda, Nr. 28, zona UNIRII).

SPEAKERS CLUB este o comunitate dedicată dezvoltării abilității de a prezenta, în special în fața unui public.

Așa cum unele persoane merg la sală pentru a antrena mușchii corpului, tot așa, cei care își doresc să își dezvolte abilitatea de a prezenta participă la SPEAKERS CLUB.

Ne întâlnim pentru a exersa abilitatea de a prezenta, într-un cadru profesionist și prietenos. După fiecare prezentare se oferă feed-back care să ajute vorbitorii să își dezvolte încrederea în abilitatea de prezenta.

Pentru cine este SPEAKERS CLUB?
Clubul este pentru antreprenori, manageri, liberi profesioniști, traineri și oricare alte persoane care sunt interesate să își dezvolte abilitatea de a vorbi în fața unui public.

Care este călătoria pe care ți-o propunem?
Membrii SPEAKERS CLUB pot parcurge o călătorie formată din 4 etape:

1. CONTROLUL VORBITORULUI
Îți învingi teama de a vorbi în public

2. 1. CONTROLUL MESAJULUI
Înveți cum să structurezi prezentarea

3. CONTROLUL AUDIENȚEI
Înveți cum să ai impact cu prezentarea ta

4. CONTROLUL BRANDULUI PERSONAL
Înveți cum să transformi pasiunea în profit și să îți faci o carieră ca VORBITOR PROFESIONIST.

De ce să participi la această întâlnire?
1. Îți dezvolți una din cele mai importante abilități: abilitatea de a comunica în mod încrezător și convingător în cadrul unui public
2. Faci networking cu antreprenori și oameni de succes, cu care poți lega parteneriate
3. Înveți cum să oferi și cum să primești feed-back
4. Ai parte de un cadru prietenos și relaxat în care să înveți
5. Ai ocazia să asculți povestea unei persoane de succes

Cum se va desfășura întâlnirea?
18:30 – 19:00: Sosirea participanților (networking)
19:00 – 19:15: Icebreaker
19:15 – 20:05: Discursuri pregătite (sesiunea 1)
20:05 – 20:15: Pauză
20:15 – 21:10: Discursuri pregătite (sesiunea 2)
21:10 – 21:20: Momentul de educație
21:20 – 21:30: Concluzii

Participarea este 25 lei pentru fiecare dintre cei prezenți la întâlnire, indiferent că sunt membri SPEAKERS CLUB sau invitați.

Te poți înscrie pentru eveniment la:
http://goo.gl/forms/0muNREm6xx

Te rugăm să te înscrii pe formular, pentru că în acest mod vei avea locul rezervat și ne ajuți să creăm un cadru perfect în care să nu ne lipsească nimic!

Dacă dorești să afli mai multe despre această întâlnire, răspundem bucuroși oricăror întrebări, așa că nu ezita să ne apelezi: 0755.828.731 (Gabriela Oprea, Community Manager SPEAKERS CLUB)

Te așteptăm Marți, 7 Iulie 2015, începând cu ora 19.00, ca să descoperi:

PLĂCEREA DE A PREZENTA!

În prezent, în cadrul SPEAKERS CLUB București sunt active 2 grupe:

SPEAKERS CLUB Connect (întâlniri bilunare Lunea, de la 19.00, la Connect Hub, Bd. Dacia, Nr. 99)
SPEAKERS CLUB Premier (întâlniri bilunare Marțea, de la 19.00, la Hotel Royal, Strada Mircea Voda, Nr. 28, zona UNIRII).

Dacă dorești să participi și la întâlnirile SPEAKERS CLUB Connect, care se desfășoară Lunea, de la 19.00, bilunar, formularul de înregistrare este același:
http://goo.gl/forms/0muNREm6xx

P.S.: Nu am putea să oferim o calitate de top pentru evenimentele noastre fără ajutorul partenerilor noștri:

Improve Media, Agenție de promovare, + 40 722 654 041 Andreea Capitanu, office@improvemedia.ro

Tipografia Direct Print, www.tipografiadirectprint.ro, contact@tipografiadirectprint.ro, + 40 729 881 118

Connect Hub, spațiu de organizare evenimente (Dacia 99, etajele 4 și 5), + 40 755 069 900, Dragos Roua

Hotel Royal Bucharest, office@hotelroyalbucharest.ro, Corina Matei (+ 40 756.165.400)

Ionuț Pastoriu, servicii profesionale foto-video
(www.ionutpastoriu.ro, + 40 765.456.914)
Prăjiturile Ancuței, www.prajiturileancutei.ro, comanda@prajiturileancutei.ro, + 40 722 629 187

NCA Corporation, servicii mentenanță IT, WEB, design grafic, audio/video, service
www.ncacorporation.ro, + 40 762 609 233, Cosmin Neagu

Organizers

Visited 433 times, 1 Visit today

Related Event

Cluj-Napoca este Capitala Europeană a Tineretului în acest an. Și ce poate reprezenta mai bine o Capitală Europeană a Tineretului dacă nu cei peste 100.000 de studenți care creează efervescență în fiecare an universitar în municipiul nostru? Vineri, 22 mai 2015, în prima zi a Zilelor Clujului, studenții clujeni vor… Read more…

January 9, 2015 To January 10, 2015

În Aprilie 2014 a avut loc prima dată Atelierul de Life Speaking.  De atunci, 61 de oameni minunați s-au redescoperit pe ei înșiși: au devenit mult mai încrezători în propriile forțe, au învățat să creeze și să livreze discursuri inspiraționale din experiențele lor de viață, au învățat cum să își gestioneze… Read more…

September 24, 2014

15:00 To 20:00

Dacă răspunsul la măcar una din întrebările de mai jos e “DA”, atunci ai ajuns unde trebuie. vrei ca banii să vină în viaţa ta constant şi din ce în ce mai mulţi indiferent de condiţiile economice? Vrei să te re-întorci la starea de prosperitate, care este starea naturală a… Read more…

May 15, 2014 To May 16, 2014

07:00 To 16:00

Practic, dupa acest curs de leadership, vei obtine: Clarificarea directiei de actiune a liderului in aceste vremuri dificile; O tehnologie care maximizeaza productivitatea resursei umane pe care o conduci; Un sistem simplu si eficient de motivare a echipei si colaboratorilor; O strategie de dezvoltare a companiei/departamentului pentru urmatorii 3-5 ani; Un plan… Read more…

July 17, 2016 To July 18, 2016

07:00 To 15:00

Institutul de Studii Financiare organizează în București, perioada 18 – 19 iulie 2016, cursul ”Managementul informației electronice”, trainer: Theodor Adam, Victor Rotaru. Conceptele prezentate în acest curs se bazează pe standarde și practici internaționale recunoscute în domeniu, cu un nivel ridicat de maturitate și cu un istoric pozitiv de implementari în medii multiculturale… Read more…