Map
Photos
Event Description
Dacă eşti:
• persoană interesată să-şi dezvolte o carieră în domeniul formării şi dezvoltării profesionale a adulţilor
• manager sau lider şi te interesează dezvoltarea profesională a colaboratorilor
• activ în domenii precum vânzări sau marketing şi doreşti să-şi dezvolţi abilităţile de prezentare şi de influenţare
• expert în domeniul tău şi vrei să-ţi împărtăşeşti în mod profesionist şi eficient experienţa celorlalţi stimulându-i să se dezvolte
• trainer cu experienţă şi doreşti să te perfecţionezi în a stimula învăţarea activă prin interactivitate variată,
şi iei în considerare şi faptul că:
potrivit legislaţiei în vigoare „începând cu data de 1 ianuarie 2010 pentru a fi autorizaţi, furnizorii de formare profesională trebuie să facă dovada că realizează programele de formare profesională cu formatori care au pregătirea pedagogică specifică formării profesionale a adulţilor şi pregătirea de specialitate corespunzătoare programei de pregătire” – ORDONANŢA nr. 129 din 31 august 2000 privind formarea profesională a adulţilor, Art. 23, alin. (2)
ACEST PROGRAM ESTE PENTRU TINE!
Cursul este certificat de Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC), organ de specialitate în coordonarea Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului (MECTS). În urma examinării ANC, absolvenţii obţin Certificatul de specializare pentru ocupaţia Formator – cod COR 242401.
Durata programului este de 48 de ore şi se desfaşoară în 2 sesiuni astfel:
Sesiunea I: 3, 4, 5 iulie (9:00-17:30)
Sesiunea II: 17,18,19 iulie (9:00-17:30)
Examenul de certificare ANC va avea loc în 26 iulie (9:00-13:00).
Conform Standardului Ocupaţional, categoriile de competenţe specifice pentru care vei primi certificare sunt:
• Pregătirea formării
• Realizarea activităţilor de formare
• Evaluarea participanţilor la formare
• Aplicarea metodelor şi tehnicilor speciale de formare
• Marketing-ul formării
• Proiectarea programelor de formare
• Organizarea programelor şi a stagiilor de formare
• Evaluarea, revizuirea şi asigurarea calităţii programelor şi a stagiilor de formare
Ce vei obţine la finalul programului? Vei fi capabil să:
• realizezi o analiză corectă a nevoilor de training
• formulezi obiective de training bine definite şi să închei un contract de training benefic tuturor părţilor
• proiectezi un program de instruire adecvat obiectivelor stabilite
• organizezi o sesiune de instruire, utilizând eficient resursele
• susţii o sesiune de instruire şi să-ţi atingi obiectivele
• evaluezi impactul asupra participanţilor
Modul de lucru va fi interactiv şi susţinut prin:
• activităţi individuale şi de grup
• aplicaţii şi simulări folosind instrumente specific
• discuţii de grup, dezbateri şi negocieri
• reprezentarea scenică a unor situaţii cu ajutorul metodelor de acţiune
• prezentări către grup cu oferire şi primire de feedback
• supervizare şi coaching
Creatorii programului şi traineri
Anabela Hani
• Trainer certificat ANC
• PM certificat ANC
• Psiholog şi Psihodramatist – psihoterapeut sub supervizare – absolvent al Asociaţiei Române de Psihodramă Clasică,
• Certificat în sociodramă şi metode de acţiune – MPV/SAM (Sociodrama & Action Method) prin Sociodrama Centre Romania – acordat de British Psychodrama Association.
Paul Adrian Costin
• MBA, masterat în economie
• Consultant în management
• Trainer certificat ANC
• PM certificat ANC
• Formare în sociodramă şi metode de acţiune – MPV/SAM (Sociodrama & Action Method) prin Sociodrama Centre Romania
• Managing Partner Avalon Management
• 12 ani experienţă în managementul companiilor
• 8 ani experienţă în consultanţă de afaceri
Monica Mureşan
• Masterand în Științe Economice, domeniul Management
• 17 ani experienţă în vanzari zona Key Accounts, Corporate Accounts si Business Development
• Consultant in management
• Coach si Trainer certificat ANC
• Managing Partner la Business Development Factory
Aspecte administrative
Preţul programului este 2.350 lei (pentru cursurile acreditate nu se percepe TVA) şi acoperă:
• cheltuielile de facilitare
• suportul de curs şi materialele necesare
• masa de prânz şi pauzele de cafea
• taxele pentru examinare şi eliberare a certificatului
Participanţi: grupul se formează din 8-12 persoane. În cazul în care nu se întruneşte nr. minim de persoane, cursul se poate reprograma şi se returnează integral plăţile efectuate.
Locul desfăşurării:
Cluj Napoca, Strada Pitesti, nr.19, la Cluj Hub.
Pentru alte informaţii şi înscrieri te rugăm să ne contactezi:
Anabela Hani
e-mail: anabela.hani@avalonmanagem
tel: 0744 42 25 42
Paul Adrian Costin
e-mail: paul.costin @avalonmanagement.ro
tel: 0744 36 55 69
Monica Muresan
e-mail: monica.muresan@business-de
tel : 0728 287 287
Alina Stancioiu
e-mail: contact@avalonmanagement.r
tel: 0745 07 22 99
Te aşteptăm la 8:45 în dimineaţa zilei de 3 iulie 2014, să începem ziua cu o cafea tare… bună!
Organizers
Visited 403 times, 1 Visit today