Program de specializare pentru ocupatia de Formator

February 27, 2014

March 29, 2014

09:00 To 07:12

Str. Pitesti 19, Cluj-Napoca

http://www.business-development.ro

are you going to attend Program de specializare pentru ocupatia de Formator?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

AVALON MANAGEMENT in parteneriat cu BUSINESS DEVELOPMENT FACTORY 
organizează şi te invită să participi la:

„Ia TOT şi dă mai departe!”

– program de specializare pentru ocupaţia FORMATOR –

Dacă eşti:
• persoană interesată să-şi dezvolte o carieră în domeniul formării şi dezvoltării profesionale a adulţilor
• manager sau lider şi te interesează dezvoltarea profesională a colaboratorilor
• activ în domenii precum vânzări sau marketing şi doreşti să-şi dezvolţi abilităţile de prezentare şi de influenţare
• expert în domeniul tău şi vrei să-ţi împărtăşeşti în mod profesionist şi eficient experienţa celorlalţi stimulându-i să se dezvolte
• trainer cu experienţă şi doreşti să te perfecţionezi în a stimula învăţarea activă prin interactivitate variată,
şi iei în considerare şi faptul că: 

potrivit legislaţiei în vigoare „începând cu data de 1 ianuarie 2010 pentru a fi autorizaţi, furnizorii de formare profesională trebuie să facă dovada că realizează programele de formare profesională cu formatori care au pregătirea pedagogică specifică formării profesionale a adulţilor şi pregătirea de specialitate corespunzătoare programei de pregătire” – ORDONANŢA nr. 129 din 31 august 2000 privind formarea profesională a adulţilor, Art. 23, alin. (2),

ACEST PROGRAM ESTE PENTRU TINE!
Cursul este certificat de Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC), organ de specialitate în coordonarea Ministerului Educaţiei Naţionale (MEN). În urma examinării ANC, absolvenţii obţin Certificatul de specializare pentru ocupaţia Formator – cod COR 242401.

Durata programului este de 48 de ore şi se desfaşoară în 2 sesiuni.

Sesiunea I: 27, 28 februarie , 01 martie (9:00-17:30)
Sesiunea II: 13, 14, 15 martie (9:00-17:30)
Examenul de certificare ANC va avea loc în 29 martie (9:00-13:00).

Conform Standardului Ocupaţional, categoriile de competenţe specifice pentru care vei primi certificare sunt: 
– Pregătirea formării
– Realizarea activităţilor de formare
– Evaluarea participanţilor la formare
– Aplicarea metodelor şi tehnicilor speciale de formare
– Marketing-ul formării
– Proiectarea programelor de formare
– Organizarea programelor şi a stagiilor de formare
– Evaluarea, revizuirea şi asigurarea calităţii programelor şi a stagiilor de formare

Ce vei obţine la finalul programului? Vei fi capabil să: 
– realizezi o analiză corectă a nevoilor de training
– formulezi obiective de training bine definite şi să închei un contract de training benefic tuturor părţilor
– proiectezi un program de instruire adecvat obiectivelor stabilite
– organizezi o sesiune de instruire, utilizând eficient resursele
– susţii o sesiune de instruire şi să-ţi atingi obiectivele
– evaluezi impactul asupra participanţilor

Modul de lucru va fi interactiv şi susţinut prin: 
– activităţi individuale şi de grup
– aplicaţii şi simulări folosind instrumente specifice
– discuţii de grup, dezbateri şi negocieri
– reprezentarea scenică a unor situaţii cu ajutorul metodelor de acţiune
– prezentări către grup cu oferire şi primire de feedback
– supervizare şi coaching

Creatorii programului şi traineri
Anabela Hani
• Trainer certificat ANC
• PM certificat ANC
• Psiholog şi Psihodramatist – psihoterapeut sub supervizare – absolvent al Asociaţiei Române de Psihodramă Clasică, 
• Certificat în sociodramă şi metode de acţiune – MPV/SAM (Sociodrama & Action Method) prin Sociodrama Centre Romania – acordat de British Psychodrama Association.

Paul Adrian Costin 
• MBA, masterat în economie
• Consultant în management
• Trainer certificat ANC
• PM certificat ANC 
• Formare în sociodramă şi metode de acţiune – MPV/SAM (Sociodrama & Action Method) prin Sociodrama Centre Romania
• Managing Partner Avalon Management
• 12 ani experienţă în managementul companiilor 
• 8 ani experienţă în consultanţă de afaceri

Monica Mureşan
• Masterand în Științe Economice, domeniul Management
• 16 ani experienţă în vanzari zona Key Accounts, Corporate Accounts si Business Development 
• Consultant in management 
• Trainer certificat ANC 
• Managing Partner la Business Development Factory 

Aspecte administrative

Preţul programului este 2.350 lei (pentru cursurile acreditate nu se percepe TVA) şi acoperă:
– cheltuielile de facilitare
– suportul de curs şi materialele necesare
– masa de prânz şi pauzele de cafea
– taxele pentru examinare şi eliberare a certificatului

Participanţi: grupul se formează din 8-12 persoane. În cazul în care nu se întruneşte nr. minim de persoane, cursul se poate reprograma şi se returnează integral plăţile efectuate. 
Locul desfăşurării: 
Cluj Napoca, str Pitești, Nr 19, Cluj Hub 

Pentru alte informaţii şi înscrieri te rugăm să ne contactezi:

Anabela Hani
e-mail: anabela.hani@avalonmanagement.ro 
tel: 0744 42 25 42

Paul Adrian Costin
e-mail: paul.costin @avalonmanagement.ro
tel: 0744 36 55 69

Monica Mureșan 
e-mail: monica.muresan@business-development.ro
tel : 0728 287 287

Ionela Zaharia
e-mail: contact@avalonmanagement.ro
tel: 0745 07 22 99

Te aşteptăm la 8:45 în dimineaţa primei zile să începem ziua cu o cafea tare… bună!

Organizers

http://www.business-development.ro

Event Information

contact@business-development.ro

Visited 554 times, 2 Visits today

Related Event

Ședința săptămânală Toastmasters Cluj Gazda serii va fi : Dobre Ana Maria Vei avea parte de discursuri pregătite, improvizaţii şi evaluări de calitate, într-o atmosferă prietenoasă şi plină de bună dispoziţie!Te așteptăm la Hotel Central, marti, 21 iulie, incepand cu ora 8 pm! https://www.facebook.com/events/503803836450252/ Read more…

April 11, 2014 To April 12, 2014

Sunteți interesat să aprofundați domeniul diplomatic prin interacţiunea cu un diplomat de carieră? Vreţi să cunoaşteţi mai multe despre afacerile externe? Vă doriți să aflați mai multe despre negocieri și despre cum puteți să aveți rezultate mai bune într-o dispută? Aţi auzit despre metode şi tehnici de negociere, dar nu… Read more…

March 29, 2014 To April 4, 2014

Urmatoarea editie: LEADERS School editia a 13-a, 30 martie – 5 aprilie 2014 LEADERS School este caracterizata de conceptul de unicitate. Fiind singura scoala de leadership din Romania care se adreseaza exclusiv tinerilor cu varste cuprinse intre 18 si 25 de ani, ea reprezinta, de asemenea, o experienta unica in viata fiecarui participant. Povestea LEADERS School… Read more…

Marketing Insiders Group organizează o premieră pentru România: conferinţa Enlightening 3.0, Ediţia “Business Odyssey” cu Felix Baumgartner, ce va avea loc la Stejarii Country Club, pe data de 23 octombrie 2014.      Publicul de business și toți cei interesați să-și descopere resursele interioare sunt invitați să exploreze o altă… Read more…

Data: miercuri si joi 6 – 7 mai 2015 – orele 18:00 – 22:00   Durata: 4 ore + 4 ore Locația: Fundatia Agapedia – Str. Bisericii Române nr 48 – Brasov Curs ținut de Iulian Motea Dacă ai „aterizat” direct pe această pagină și vrei mai multe detalii despre acest curs, poți citi aici – link. Costul cursului:…