Marketing pe Internet 11 Iunie 2015

June 11, 2015

June 11, 2015

09:00 To 17:00

București, Hotel howard Johnson Grand Plaza

http://www.indicatorideperformanta.ro

are you going to attend Marketing pe Internet 11 Iunie 2015?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

 

Marketing pe Internet. Ai un mesaj de zis? Cum să îl transmiți? Cum faci să fii auzit în online?

 

Descriere

 

Tehnologia influențează geografia, marketingul de tip „word of mouth” părăsește spațiul fizic pentru social media, Google și mediile sociale deschid mereu noi frontiere, iar un nou mix de marketing sprijină awareness-ul și credibilitatea brandului.

 

Prezența online crește reputația brandului, iar social media extinde sfera de influență a acestuia.

Modulul este structurat ca un program interactiv care se desfășoară pe parcursul unei zile.

 

 

 

Obiective

Cursul își propune să ii ajute pe participanți să facă primii pași spre o strategie coerentă și eficientă în mediul online. Cursul urmărește ca participanții să învețe să folosească marketing-ul online pentru promovarea afacerii, a unui produs, serviciu sau brand.

 

Training-ul pune accentul pe învățarea prin exemple, exerciții individuale și în echipă, analiza unor situații concrete: site-urile companiilor pe care le reprezintă participanții, newslettere pentru înțelegerea comunicării și promovării online.

 

Tematica

1. Ce este și ce nu este Internet marketingul?

  • Despre diferențiere în marketing, ca principiu general
  • Scroll vs. Click – cum să faci un site?
  • SEO și PPC – promovare în mediul online și rezultate

Studii de caz din România și de la nivel internațional

 

2. Content marketing

  • Cum scrii un text persuasiv?
  • Impactul folosirii adjectivelor, gerunziului, diatezei pasive vs. impactul folosirii verbelor active
  • Cum scrii „Termeni și condiții” pe site? Cum faci politica de retur?
  • Cum scrii pagina „Despre noi”?

Exerciții

 

3. Social media marketing

  • Principii generale
  • Cum promovezi un eveniment în mediul online? (Facebook, Twitter, LinkedIn)

Studii de caz: conturi rețele sociale

 

4. Email marketing

  • Principii generale
  • Cum trimiți un newsletter? (Subiect, baza de date, frecvență, avantaje)
  • Trimiterea de email-uri
  • Soluții newsletter automate

Studii de caz: analiză newslettere companii cursanți 

 

Cui i se adresează

Cursul e recomandat tuturor celor interesați să identifice avantajele oferite de marketing-ul online pentru promovarea afacerii, a unui produs, serviciu sau brand.

 

Training-ul se adresează celor care nu au cunoștințe de marketing online, dar și celor care au cunoștințe de bază, dar vor să aibă o înțelegere de ansamblu corectă asupra soluțiilor de promovare online.

  • Directori/Manageri/Coordonatori/Specialiști Marketing responsabili de promovarea site-ului companiei sau al clienților
  • Proprietari de site-uri care doresc să înțeleagă cum să-și promoveze site-ul
  • Marketeri care dețin cunoștințe teoretice de baza în SEO și SEM și vor să-și îmbunătățească abilitățile practice
  • Antreprenori care și-au propus să-și lanseze / dezvolte o afacere online
  • Persoane care și-au propus să își construiască sau să își îmbunătățească prezența online din diferite motive.

 

Beneficiile participării

  • Înțelegerea nevoii de comunicare online, a noțiunilor și temelor specifice marketingului online;
  • Identificarea strategiei, a obiectivelor, a resurselor necesare pentru marketingul online;
  • Evidențierea canalelor eficiente de promovare online;
  • Dezvoltarea de capabilități în marketing online;
  • Prezentarea unor modele și surse utile, care să inspire demersurile viitoare ale participanților;
  • Consolidarea cunoștințelor în domeniu și completarea surselor de autoinformare;
  • Învățarea prin analiza unor situații concrete, studii de caz din România. 

 

Participanții vor primi suport de curs însoțit de rapoartele: Top 25 Web Analytics KPIs of 2011-2012 și  Top 25 KPIs pentru Marketing in 2010

 

Metode și tehnici

Training-ul pune accent pe învățarea prin exemple, analiza unor situații concrete pentru a-i ajuta pe participanți să înțeleagă și să folosească eficient comunicarea și promovarea online. Pe tot parcursul programului se vor utiliza:

  • Terminologie de marketing online
  • Schimburi de informații generate de discuțiile de grup
  • Exerciții modelate pe situații din realitate
  • Analize
  • Tool-uri de marketing online

Detalii despre modulul 1 și taxa de participare

Dată desfășurare 11 iunie 2015
Loc București, Hotel howard Johnson Grand Plaza
Ore curs 09:00 – 17:00
Taxă participare 185 Euro + TVA
Reduceri
Dată limită înscrieri 04 iunie 2015
Trainer Olivian Breda, Internet Marketer și Freelancer
Co-organizator al evenimentului „Lumea SEO PPC” și Colaborator al cărții dedicate brandingului pentru medici: „Cine ești tu, doctore?”
Cazare La curs se asigură toate materialele necesare, prânzul, pauzele de cafea, dar cazarea nu este inclusă în taxa de participare. Pentru tarife preferențiale la cazare, vă rugăm să ne contactați.
Persoană de contact

Anca Andrieș, Marketing & Customer Engagement Specialist, Acumen Integrat
E.: Anca.Andries@acumen.ro | T.: 0369 426 934

 

Modalități de înscriere

Înscrierea la curs se poate face online, via email sau prin telefon.

 

Testimoniale

Recomand cursul pentru small business și/sau intro level. Este un curs util tuturor celor care au nevoie de inițiere și structurare.
Dragoș Mândreci, Senior Brand Manager | OTP BANK

 

O idee excelentă de a organiza acest curs, care cu siguranță ajută în promovarea afacerii.
Iuliana Mitu, Asistent Manager | Synevo

 

Un curs cu informații de actualitate și cu aplicabilitate.
Ioana Cebuc, Manager Marketing | Prisum International

 

A fost un curs interactiv, în urma căruia am acumulat informații relevante practic.
Andreea Enache, Junior Marketing Manager | Biogenis

 

A fost un curs bun și constructiv.
Oana Savu, Manager Marketing | Medical Tours Company

 
 
 

Organizers

Visited 388 times, 1 Visit today

Related Event

Ce veti pierde daca nu veti participa la seminarul gratuit : – Formula aparitiilor gratuite in mass media – cum poate orice companie sa apara gratis in mass media – Nu veti afla cum sa implementati o campanie de PR care sa creasca numarul de clienti – Formula identificarii tipologiei…

January 25, 2015 To January 26, 2015

Comunicarea în Organizaţii Curs oferit de oameni dedicaţi psihologiei motivaţionale 26 – 27.02.2015 Bucureşti Scurtă prezentare: Oamenii sunt diferiţi şi comunică diferit. Unii au o uşurinţă înăscută în a vorbi în medii deschise, în a gesticula, alţii preferă să o facă la telefon, iar altii se exprimă cel mai bine… Read more…

Oil Pricing este o simulare creată de Roger Fisher, coautor al celei mai bine vândute carti din domeniul negocierii “Getting to Yes” și fondator al PON (Program on Negotiation – Harvard Law School). Simularea Oil Pricing se află în top 5 simulări de negociere la nivel internațional.

July 1, 2016 To July 30, 2016

09:00 To 17:00

Make It Academy, academia de cursuri de marketing digital, isi redeschide portile pe 2 iulie 2016, fiind gata sa pregateasca marketeri pentru joburile din cele mai bune companii si antreprenori, pentru a obtine mai mult profit. Ce este Make It Academy? Make It Academy este un program de pregatire dedicat celor care… Read more…

Acum şi tu poţi participa la seminarul care îţi dezvăluie secretele afacerilor profitabile. În ultimii ani, de când lucrez în programe de coaching cu firme din mai multe domenii, am început să observ unele lucruri în comun la cele care erau în creştere. Indiferent de domeniu, dimensiune, locaţie sau număr… Read more…