Managementul Performanței în Departamentul de Aprovizionare – Logistică: Indicatori de Performanță, Scorecard și Dashboard 7-8 Mai 2015

May 7, 2015

May 8, 2015

09:00 To 21:03

București, Hotel Howard Johnson Grand Plaza

http://www.indicatorideperformanta.ro

are you going to attend Managementul Performanței în Departamentul de Aprovizionare - Logistică: Indicatori de Performanță, Scorecard și Dashboard 7-8 Mai 2015?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

 

Descriere

Managementul și măsurarea performanței în aprovizionare-logistică realizează premisele consolidării unor competențe care pot asigura un avantaj competitiv. Trecerea de la abordarea tradițională, axată pe măsurare pentru control la abordarea emergentă, bazată pe măsurare pentru îmbunătățire și angajament reprezintă trecerea de la evaluarea și controlul acțiunilor la managementul performanței.

 

În majoritatea companiilor se utilizează ca instrumente indicatorii de performanță specifici activității de logistică și un dashboard al departamentului care însumează principalii indicatori și oferă imaginea de ansamblu. În funcție de tipul companiei, se pune accent pe componenta cost sau timp, în funcție de avantajul competitiv pe care îl oferă.

 

Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfășoară pe parcursul unei zile.

 

Obiective

Cursul urmărește ca participanții să înțeleagă cadrul general de management și măsurare a performanței în departamentul de aprovizionare-logistică, cât și dezvoltarea unui sistem de mangement al performanței în acest departament.

 

Cursul vizează să transmită cunoștințe practice despre programul de îmbunătățire continuă în aprovizionare-logistică, arhitectura SMP, componente și legătura dintre ele, scorecard și dashboard, măsurarea performanței furnizorilor, evaluarea furnizorilor, dezvoltarea unui catalog de KPIs pentru aprovizionare-logistică, inițiative de îmbunătățire a performanței în aprovizionare-logistică.

 

Tematica

1. Provocări și aspecte cheie ale îmbunătățirii performanței în departamentul Aprovizionare – Logistică

 

Mind Mapping: Provocări majore în activitățile departamentului Aprovizionare – Logistică (brainstorming)

  • Înțelegerea cadrului general de management și măsurare a performanței
  • Înțelegerea conceptelor de bază folosite în Managementul și Măsurarea Performanței
  • Analiza managementului performanței la nivel strategic, operațional și individual

Exercițiu de grup: Identificarea de concepte și instrumente utilizate în managementul performanței

 

2. Dezvoltarea unui sistem de management al performanței în departamentul Aprovizionare – Logistică

 

Simulare: Utilizarea practică a unui sistem de management al performanței bazat pe Balanced Scorecard

  • Abordare integrată a managementului performanței în Aprovizionare-Logistică: de la strategie la rezultate
  • Arhitectura sistemului de management al performanței în departamentul de Aprovizionare-Logistică – analiza componentelor sistemului și corelațiilor dintre acestea
  • Scorecard pentru departamentul de Aprovizionare-Logistică – componenta esențială a sistemului de management al performanței

Studiu de caz: Întâlnirea de monitorizare a performanței în departamentul de Aprovizionare-Logistică și stabilirea inițiativelor de îmbunătățire

 

3. Indicatorii Cheie de Performanță (KPIs) și Dashboard pentru departamentul de Aprovizionare – Logistică

 

Exercițiu de grup: Identificarea celor mai importanți 5 KPIs pentru Aprovizionare – Logistică

  • KPIs – instrument de măsurare a performanței
  • Dezvoltarea unui catalog de KPIs pentru departamentul de Aprovizionare – Logistică: selecția, documentarea și comunicarea indicatorilor
  • Dashboard pentru departamentul Aprovizionare – Logistică – instrument esențial al managementului performanței operaționale în cadrul organizației

Activitate de grup: Analiza unui exemplu completat de Dashboard pentru departamentul Aprovizionare – Logistică

 

4. Sfaturi pentru îmbunătățirea performanței departamentului Aprovizionare – Logistică folosind KPIs

Exercițiu: Conturarea strategiei propriului departament de Aprovizionare – Logistică

  • Sfaturi pentru optimizarea performanței departamentului Aprovizionare – Logistică
  • Revizuirea materialelor de curs
  • Folosirea în practică a template-urilor principale pentru îmbunătățirea performanței departamentului Aprovizionare – Logistică

Intrebări și răspunsuri; discuție liberă.

 

Cui se adresează

Cursul se adresează specialiștilor, managerilor, coordonatorilor din departamentul de aprovizionare-logistică interesați să dezvolte un sistem structurat de management al departamentului, să optimizeze operațiile de aprovizionare-logistică, să utilizeze KPIs specifici, să-și dezvolte abilitățile de măsurare a performanței și să îmbunătățească structura și claritatea activităților desfășurate.

 

Beneficiile participării

  • Înțelegerea proceselor de managementul performanței în departamentul de Aprovizionare-Logistică;
  • Înțelegerea abordării problemelor întâmpinate în departamentul de Aprovizionare-Logistică;
  • Identificarea modalităților de a planifica, de a calcula fluxurile diferite și de a lucra strategic;
  • Setarea obiectivelor și a indicatorilor de performanță corespunzători departamentului;
  • Recunoașterea resurselor, stabilirea zonelor cu rezultate cheie și monitorizarea rezultatelor departamentului;
  • Exersarea implementării unui sistem de management al performanței și crearea unui scorecard și dashboard specifice departamentului de Aprovizionare-Logistică.

 

Participanții vor primi suport de curs însoțit de template-urile personalizate penru departamentul de aprovizionare-logistică: arhitectura SMP, Starea Dorită de Evoluție, Harta Strategie, Scorecard, Dashboard, Portofoliu de inițiative, formular documentare KPIs. 

 

Metode și tehnici

Pe tot parcursul programului se vor utiliza:

  • Informații legate de managementul și măsurarea performanței în Aprovizionare-Logistică
  • Schimburi de informații generate de discuțiile de grup
  • Exerciții
  • Simulări
  • Studii de caz

 

Detalii despre curs și taxă de participare

Dată desfășurare 07 – 08 mai 2015
Loc București, Hotel Howard Johnson Grand Plaza
Ore curs 09:00 – 17:00
Taxă de participare 320 Euro + TVA
Reduceri
  • 280 Euro + TVA/ persoană – înscrierea și plata realizate cu două săptămâni înainte de curs – 24 aprilie 2015
  • 250 Euro + TVA/ persoană – înscrierea a doi sau mai mulți participanți din aceeași organizație / clienți Acumen Integrat
Data limită înscriere 01 mai 2015
Cazare

La curs se asigură toate materialele necesare, prânzul și pauzele de cafea, dar cazarea nu este inclusă în taxa de participare. Pentru tarife preferențiale la cazare, vă rugăm să ne contactați.

Persoana de contact Anca Andrieș, Coordonator Marketing și Relații Publice, Acumen Integrat
E.: Anca.Andries@acumen.ro | T.: +40 369 801 650 | M.: +40 765 363 741

 

Modalități de înscriere

Înscrierea la curs se poate face online, via email sau prin telefon.

 

Testimoniale

 

Recomand acest curs oricui este dornic să știe unde se află în realitate și cum poate fi mai bun. Cursul Managementul Performanței în departamentul Aprovizionare-Logistică ajută, în primul rând, la conștientizarea nevoii de monitorizare a activității în scopul îmbunătățirii. Recomand celor cărora le pasă.
Ion Gogoriță, Manager Logistică | Toyota Material Handling Romania

 

Pentru cei care au deja stabilite obiectivele generale ale firmei este un curs aprofundat, bazat pe discuții libere, unde se împărtășesc experiențe. Cea mai importantă este experiența împărtășită de ceilalți participanți, care ajută în timpul cursului să înțelegi conceptele și practic.
Alexandra Dobra, Economist | Retrasib

 

Managementul Performanței în departamentul Aprovizionare-Logistică este un curs cu informații utile și ușor de aplicat.
Mihai Cepoiu, Manager Logistică și Achiziții | NextCity

 

Cursul conține foarte multe informații folositoare și aș mai participa la încă unul.
Elena Dinescu, Consilier Economic | Retrasib

 

A fost un curs facilitat într-o manieră profesionistă și a conținut multe informații utile.
Simona Larion, Coordonator Transport | Duvenbeck

 
 
 

Organizers

Visited 301 times, 1 Visit today

Related Event

PMI Romania Chapter – filiala Sibiu ii invita pe toti membrii PMI Romania Chapter la o noua editie a Monthly Meeting-ului organizat in Sibiu, in data de 12 Noiembrie 2015. Impreuna cu Visma Software, partenerul nostru, va provocam sa participati la subiectul “Managing IT services lifecyle via Project Management and…

Curs: PCM. Abordarea strategica a proiectelor europene in perioada 2014-2020   Esti implicat in derularea proiectelor europene sau vrei sa devii expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene? Participa la cursul acreditat A.N.C „PROJECT CYCLE MANAGEMENT. ABORDAREA STRATEGICA A PROIECTELOR EUROPENE IN PERIOADA 2014 – 2020” in luna aprilie… Read more…

March 28, 2016

09:00 To 12:00

In contextul globalizarii afacerilor si al luptei pentru piete si clienti, decidentii in afaceri trebuie sa isi gaseasca noi metode si tehnici pentru a reusi. Afacerile sunt afectate de evolutiile de pe scena internationala, mediul de afaceri fiind – datorita unor factori si riscuri noi, mai schimbator si impredictibil ca… Read more…

February 25, 2016 To February 27, 2016

Afla totul despre elementele de legislatie si reglementare din domeniul investitiilor publice, identifica conceptele de baza, devino expert in domeniu. Cursul „Managementul si Ingineria Investitiilor Publice” se adreseaza personalului administratiei publice care intra in contact cu procedurile derularii investitiilor si faciliteaza cunoasterea si aplicarea optima a legislatiei si normelor in… Read more…

Acum şi tu poţi participa la seminarul care îţi dezvăluie secretele afacerilor profitabile. În ultimii ani, de când lucrez în programe de coaching cu firme din mai multe domenii, am început să observ unele lucruri în comun la cele care erau în creştere. Indiferent de domeniu, dimensiune, locaţie sau număr… Read more…