Managementul comunicării, relațiile publice și interacțiunea cu mass-media / 1-5 iulie 2015, Mamaia

July 1, 2015

July 5, 2015

10:58 To 10:58

Mamaia

are you going to attend Managementul comunicării, relațiile publice și interacțiunea cu mass-media / 1-5 iulie 2015, Mamaia?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Obiective

Cursul se adresează persoanelor care doresc să se perfecţioneze în comunicare, relaţii publice şi interacţiune cu presa, jurnaliştilor şi deschide noi perspective asupra comunicării interne şi externe, pentru creşterea vizibilităţii; în desfăşurarea sa, evenimentul se bazează pe jocuri de rol, dezbateri în grup, studii de caz şi exemple practice prin metode experienţiale.

Trainer: Ramona Gheoca – Formator în comunicare, inclusiv pentru jurnalişti; redactor/prezentator/editor televiziune, coordonator campanii de PR şi gestionare situaţii de criză pentru organizaţii/instituţii publice, expert comunicare corporate, multinaţionale şi ONG-uri.

În urma evaluării, se acordă certificat de perfecționare ANC pentru ocupaţia „Manager” Cod COR 112029, însoţit de supliment descriptiv în care sunt înscrise competenţele dobândite sau pentru ocupaţia „Purtător de cuvânt”, Cod COR 243206. Certificatele sunt eliberate în conformitate cu prevederile O.G. nr. 129/2000 republicată. EXPERT AKTIV GROUP eliberează şi Certificat de participare.


Tematica:
– Activităţile de relaţii publice şi comunicare, rolul acestora, diferenţe între PR şi publicitate.
– Rolul specialistului de PR şi comunicare.
– Strategia de PR şi comunicare: obiective, activităţi, rezultate, creativitatea în relaţii publice.
• Instrumentele comunicării şi folosirea lor.
• Relaţiile de comunicare din interiorul organizaţiei; decizia privind ce anume trebuie comunicat şi cine concepe mesajele.
• Obţinerea informaţiilor complementare din surse externe.
– Relaţia cu mass-media: obiective, organizare, instrumente, rezultate.
• Construcţia unei relaţii profesionale cu jurnaliştii care acoperă domeniul de activitate.
• Stereotipurile şi clişeele legate de profesie în relaţia cu presa; greşeli frecvente.
• Ce trebuie să faci pentru ca media să îţi devină aliat.
• Cât de des trebuie să interacţionezi cu presa şi care sunt rigorile relaţiei cu jurnaliştii.
– Ştirea, articolul, interviul, editorialul.
– Tehnici esenţiale în redactarea documentelor specifice.
– Workshop: Tehnici de redactare şi diseminarea comunicatelor de presă. Pregătirea mesajelor. Selecţia elementelor care pot deveni interesante. Fraze memorabile. Exemple spectaculoase şi cifre de impact. – Conferinţa de presă: obiective, plan de organizare, activităţi, rezultate.
• Redactarea unui comunicat de presă atractiv, pentru a obţine impactul maxim; frazele cheie, cuvintele tabu.
• Conferinţa de presă pentru promovarea imaginii cheie. Planul de acţiune pentru “a îmblânzi” presa.
– Monitorizarea presei: scop, organizare, activităţi, rezultate.
– Social media: scop, canale recomandate, pregătire, aplicaţii.
– Facebook: scop, opţiuni, resurse, dezvoltare, rezultate.
– Website-ul organizaţiei: scop, structură, conţinut, dezvoltare.
– Gestionarea situaţiilor de criză: identificare riscuri, analiză, soluţii.
• Tehnici şi metode practice de prevenire a unei crize de imagine.
• Matricea vulnerabilităţilor – primul pas în anticiparea situaţiilor de risc.
• Instrumentele de monitorizare ale unei posibile crize de imagine aplicată la nevoile organizaţiei. Dreptul la replică.
– Lucrul în echipă, managementul timpului şi stresului, obiective pentru o comunicare proactivă.
– Workshop: tehnici de îmbunătăţire a dicţiei, exerciţii de dicţie şi pronunţie:
• Tehnici de perfecţionare a metodelor de transmitere a mesajelor în faţa camerelor de luat vederi, prin intermediul comunicării non-verbale, mimica şi gestică.
• Tipuri comportamentale şi relaţionale în funcţie de context, în ceea ce priveşte o apariţie live.


Taxa de participare: 840 lei/participant (Include mapă de lucru şi suport de curs în format electronic pe stick USB Business Card de 4 GB)
980 lei/participant (Include mapă de lucru şi suport de curs în format electronic pe tabletă)
Tarif servicii conexe: 1.750 lei/participant (Include cazarea și pensiunea completă pe toată durata de desfășurare a evenimentului).

Termen de înscriere – 22 iunie 2015 – în limita locurilor disponibile.

:: formularul de înscriere

Persoana de contact
Olivia LIHU
tel: 0753.025.983, 0314.28.37.35, 021.311.71.01, 0234.313.320
e-mail: expert_audit_group@hotmail.com, office@eag.ro, eag.bucuresti@gmail.com.

Organizers

Visited 367 times, 1 Visit today

Related Event

This online marketing workshop is dedicated to entrepreneurs and SME managers who want to develop a strategy to promote their business online and make the most of the budget that they have available. Among the topics covered in the workshop Analyze your current online presence Setting your online marketing objectives… Read more…

April 13, 2016 To April 14, 2016

Mobile Conference este cel mai mare eveniment de profil din Romania, care reuneste mai mult de 250 de profesionisti din industria Mobile & Web. Este o conferinta bazata pe interactiune directa, in care se formeaza legaturi noi, se reinventeaza legaturi vechi, sunt impartasite idei, sunt lansate initiative si perspective valoroase.… Read more…

April 15, 2015 To April 16, 2015

Ne bucurăm să-ți facem cunoștință cu trainingu-ul avansat Maraton „Vânzări de valoare mare”. Hotărât și determinat înscrie-te în cursa în care îți dezvolți comportamentul conștientizat în vânzări. De ce să ne alegi pe noi?1. Creștem măsurabil rezultatele profesionale2. Creem jocuri de rol aplicabile în activitatea companiei din care faci parte3.… Read more…

November 4, 2014

06:45 To 15:30

Learning Network organizeaza pe data de 5 noiembrie, Conferinţa de Content Marketing 2014. Evenimentul este dedicat specialiştilor din domeniul marketingului, bloggerilor şi antreprenorilor în online şi îşi propune să abordeze teme cu privire la strategia de content marketing, campanii de content marketing eficiente sau înţelegerea rolului strategic al marketingului prin… Read more…

March 22, 2016

PR Forum este cea mai mare conferinta de comunicare si relatii publice din Romania. Aceasta editie aniversara pregateste mai mult ca oricand o agenda plina de continut valoros si de nume cu experienta locala si internationala. Mari companii si agentii aduc perspective noi in comunicare, studii de caz creative si… Read more…