Leadership-ul – deconstructia la feminin

May 5, 2015

May 5, 2015

19:00 To 21:00

Capital Plaza Hotel, Bulevardul Iancu de Hunedoara 54, București

http://www.femei-in-afaceri.ro/

0730 256 934

are you going to attend Leadership-ul – deconstructia la feminin?
Yes, I am  1 person is attending.

Event Description

Andreea Mihnea, HR Director EY Romania, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei in Afaceri in Bucuresti, marti, 5 mai 2015, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi „Leadership-ul – deconstructia la feminin”.

Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking ce are loc lunar si se adreseaza atat antreprenoarelor, cat si femeilor care lucreaza in companii si sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.

„Cum sunt femeile lider si cum se diferentiaza stilul lor de leadership? Cum putem folosi trasaturile esential feminine pentru a deveni lideri mai buni? Acestea sunt intrebarile la care vom incerca sa gasim raspunsuri, alaturi de Andreea Mihnea, astfel incat sa ajungem la rezultate mai bune alaturi de echipele noastre, sa identificam punctele noastre tari si punctele slabe si sa ajustam unde este nevoie”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri.

Andreea Mihnea

Absolventa a Facultatii de Limbi si Literaturi Straine din cadrul Universitatii Bucuresti, Andreea si-a inceput cariera in resurse umane intr-o companie mica de consultanta americana ca Trainee, acum aproape 15 ani. Dupa 3 ani in HR Management Consulting, a lucrat ca si Consultant in Executive Search pentru AIMS pentru ca apoi sa preia functia de HR Manager al centrului regional de dezvoltare al IBM, Global Delivery Center, unde a pus bazele organizatiei care si astazi este in plina ascensiune. Dupa Consultanta si experienta multinationala in IT, Andreea a ocupat rolul de HR Manager al PayPoint, in care a construit intreaga structura de Organizational Development intr-o perioada de transformare majora a companiei. 

Din 2013, ocupa functia de HR Director al firmei de audit si consultanta EY Romania.

Motto-ul ei este: „Ziua de azi este templul si religia ta;  cand intri in ea, ofera-i tot ce ai mai bun” (Kahlil Gibran).

http://www.eyromania.ro/

ACCESUL LA EVENIMENT

Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.

Taxa de participare pentru membre este de 67,5 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Puteti afla ce beneficii are o membra Femei in Afaceri si sa ascultati testimonialele celorlalte membre!

Inscrierile se fac la: catalina.geru@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obtin la: 0758 600 886.

DESFASURATORUL EVENIMENTULUI

18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee

19:00 – Inceputul evenimentului

19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are

20:00 – Prezentarea unei afaceri

20:10 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului

20:20 – Q&A

20:40 – Tombola cu premii oferite de parteneri

20:45 – Business Networking

PARTENERI

Capital Plaza Hotel • OPTIblu • Nomenius • Level Tour • A_BEST • EnRose • Fundatia Calea Victoriei • Editura Litera • Conga by OPTIblu

PARTENERI MEDIA

manager.ro • incont.ro • Forbes • CARIERE • comunicatedepresa.ro • romania-insider.com • City Compass • business-review.eu • Transilvania Business • Manager Express • IQads • RisCo • ptir.ro • doingbusiness.ro • Jurnalul de Afaceri • Learning Network • Autentici.ro • Limonade • Designist.ro • Akcees • ASER • AIESEC • Romanian Business Leaders • avocatnet.ro • Maastricht School of Management Romania

DESPRE FEMEI IN AFACERI

Infiintata in 2009 de Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri dezvolta proiecte care se adreseaza antreprenoarelor si femeilor care lucreaza in companii. In 2012, a reprezentat Romania la Global Summit of Women, cel mai mare forum economic international pentru femei, a relansat site-ul www.femei-in-afaceri.ro, pozitionat ca un portal cu informatii din mediul feminin de afaceri, si a creat prima platforma online de business dedicata femeilor din Romania.

Pornita initial ca o comunitate online, Femei in Afaceri numara in prezent peste 2000 de membre in grupul de pe Linkedin si cateva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfasurate pe parcursul a 5 ani de existenta.

Informatii complete despre eveniment pe site-ul FEMEI in AFACERI.

Organizers

Event Information

pr@femei-in-afaceri.ro

Visited 696 times, 1 Visit today

Related Event

Joi, 23 iulie, ora 9:00, la Camera de Comerţ România-Turcia (Str. Austrului, nr. 58), are loc cea de-a doua ediţie Elite Networking Club, un eveniment menit să încurajeze antreprenoarele din România să interacţioneze şi să încheie parteneriate propice pentru dezvoltarea afacerii lor. Evenimentul este organizat de Elite Business Women, un… Read more…

March 18, 2014

16:30 To 19:00

Eveniment relaxant de business networking, sub egida Institutului European de Business Networking, intr-un cadru de exceptie, cu zeci de participanti  –  oameni de afaceri, liber profesionisti si manageri – reprezentanti ai mediului de afaceri romanesc, asociati ai Institutului de Business Networking sau nu. Miercuri 19 martie la orele 17.30 –…

O stimulare emoţională şi participativă alăturată prezentării şi experimentării unor tehnici ce declanşează şi susţin creativitatea. Metodele de abordare ale creativităţii vizează toate nivelele manifestării umane: fizic, emoțional și cognitiv. Este un workshop practic, bazat pe exerciții și jocuri selecţionate în aşa fel încât să acţioneze pe fiecare dintre aceste… Read more…

Pentru o seară ai acces în #TaramulAntreprenorilor înainte de lansarea oficială! Vino pe 11 februarie la Impact Hub Cluj-Napoca Candidate să descoperi cum prinde contur #TaramulAntreprenorilor și să construim împreună viitoarea comunitate de antreprenori, creativi, IT-iști, freelanceri, ONG-iști, profesioniști și indivizi cu atitudine antreprenorială! Te rugăm să confirmi prezența aici… Read more…

Practic, dupa acest training de management financiar vei obtine: Intelegerea practica a documentelor economice si circuitului banilor; Un limbaj comun intre economisti/contabili si manageri; Actiuni concrete pentru a optimiza platile si incasarile; Metode pentru determinarea valorii companiei; Pasi practici pentru atragerea de capital intr-o afacere; Nivelul optim al profitului pentru propria companie… Read more…