Laboratorul de online

March 14, 2014

March 15, 2014

10:00 To 17:00

Hotel Ramada Sibiu

http://cabinetuldebusiness.ro/

are you going to attend Laboratorul de online?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

La Cabinetul de Business, suntem în plină desfășurare a perioadei de promovare pentru a V-a ediție aLaboratorului de Online, care va avea loc pe 14-15 martie la Hotel Ramada Sibiu. Ne bucurăm să vedem că, pe zi ce trece, locurile disponibile se ocupă și, chiar mai mult, suntem contactați de persoane care doresc să organizăm cursul și în alte orașe.

Despre acest curs, aș dori să menționez încă de la început că nu va fi unul obișnuit. Când auzim termenul „curs”, probabil majoritatea dintre noi se gândesc la predicile pe care le poartă un profesor de la facultate studenților, care timp de câteva ore stau nemișcați în băncile lor, ascultă și își notează. După aceea, studenții merg acasă și pune deoparte informațiile pe care le-au dobândit în urma cursului, cu gândul că le vor folosi atunci când „va fi nevoie”; în cazul lor, în preajma unui examen. 

Din fericire, Laboratorul de Online este exact opusul acestui tip de curs. Aici, fiecare participant va trebui să vină cu un laptop, pentru că totul va fi practic. Fiecare va lucra pe un studiu de caz care va fi chiar compania sau organizația din care face parte, obținând planurile de marketing online dar și noțiunile practice necesare pentru a putea implementa aceste planuri pe cont propriu.

De ce să participi la acest training

Țin minte că am susținut primul meu training acum 5 ani, când singura mea preocupare era să mă asigur că spun corect tot ce am de spus și că nu mă voi încurca. Aveam mari emoții, însă am dus-o la capăt. De atunci au urmat sute de training-uri la care am participat și probabil aproape 100 de training-uri susținute pe parcursul  acestor ani. Acum, percepția mea asupra training-urilor s-a schimbat: cea mai mare preocupare a mea este să mă asigur că participanții la training-ul meu au înțeles ce aveam de spus și că vor aplica în mod corect noțiunile dobândite.

Alături de colegii de la The Pharmacy, am realizat 45 de proiecte care au implicat activități și strategii de content marketing, Google (SEO și SEM) dar și Facebook. Personal, am administrat de-a lungul timpului 20 de bloguri diferite, aparținând unor companii, organizații sau persoane. În 2012 am înființat comunitatea Romanian Copywriter, care a ajuns în scurt timp una din cele mai mari comunități de copywriteri și content writeri din România. Am reușit, cu timpul, alături de ceilalți colegi din mediul online, să aducem la cunoștința companiilor din România cât de important este conținutul pentru dezvoltarea și creșterea unei afaceri, dar și pentru indexarea în motorul de căutare Google.

În cadrul Laboratorului de Online, voi susține un workshop practic pe tema Content Marketing și Blogging, în cadrul căruia voi cuprinde următoarele aspecte:

  • Noțiuni generale despre content marketing și cum se aplică în marketing;
  • Structurarea conținutului pe un website și reguli în redactarea textului pentru o pagină de website; 
  • Structurarea conținutului pe un blog și reguli în redactarea unui articol;
  • Realizarea planului de cuvinte cheie pentru website și blog;
  • Realizarea unui plan editorial pentru blog, realizat pe modelul AIDA (Atenție – Interes – Decizie – Acțiune).

La acest curs, vom putea dezvolta împreună aceste planuri pentru afacerea sau organizația din care faci parte și vei putea începe redactarea conținutului pentru blog-ul și site-ul tău chiar imediat după curs. În plus, vom ține legătura după curs și îți voi oferi un voucher cu 3 ore de consultanță gratuită, de care poți beneficia oricând vei avea nevoie.

Îți ofer o reducere de 25%!

Îți mulțumesc că te numeri printre cititorii acestui site! Acest lucru dovedește că ești interesat de content marketing dar și de noi tendințe în marketing online. De aceea, mi-ar plăcea foarte mult să te cunosc și să ne întâlnim la Laboratorul de Online. Îți voi oferi un cod promoțional pe care îl poți folosi la înscrierea ta peformularul de pe site, care îți va garanta o reducere de 25% la taxa de participare.

Codul tău este:  ROCOPY025

Dacă ești curios să afli care sunt motivele colegilor mei pentru care să participi la acest curs, citește acest articol. Pentru orice întrebări, mă poți contacta oricând la adresa: catalin.ionascu@romaniancopywriter.ro

Te aștept cu drag la Sibiu, pe 14-15 martie!

Organizers

http://cabinetuldebusiness.ro/

Visited 480 times, 1 Visit today

Related Event

May 8, 2014 To May 10, 2014

Practic, dupa acest curs de marketing vei obtine: Parghii pentru atragerea clientilor potentiali din segmentul tinta urmarit; Un plan de marketing eficient pentru produsele/serviciile oferite; Tactici de promovare cu bugete reduse; Abordarea “7P” in vremuri dificile; Strategii pentru optimizarea portofoliului de produse/servicii; Politici de crestere a cotei de piata; Actiuni concrete pentru… Read more…

Acum şi tu poţi participa la seminarul care îţi dezvăluie secretele afacerilor profitabile. În ultimii ani, de când lucrez în programe de coaching cu firme din mai multe domenii, am început să observ unele lucruri în comun la cele care erau în creştere. Indiferent de domeniu, dimensiune, locaţie sau număr… Read more…

October 21, 2015

07:00 To 13:30

Axandu-se pe un concept unic și organizat plecând de la tema “Prepare for the future!”, evenimentul va reuni manageri, antreprenori și profesioniști cu o vastă experiență din cadrul unor instituții și companii de top din România, aparținând unor domenii precum cel antreprenorial, investițional, imobiliar al consultantei de business si al… Read more…

AIESEC Cluj Napoca îți recomandă să participi la workshopul ținut de BRD, partenerii noștri naționali, pe vânzări în banking, curios, vrei să participi, aici ai formularul de înscriere:https://docs.google.com/forms/d/194Xbpq8lBuLZmBGEg2PeWWtf6PxgFSs7bnHMsi0dKt4/viewform

http://openconnect.ro/events/sexy-analytics-101-pentru-incepatori/ Trainigul de 1 zi contine 3 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor.  Pot participa antreprenori care au prezenta online si care doresc sa invete cum sa masoare cu rigurozitate rezultatele obtinute in urma eforturilor de marketing.  Vei afla pe baza analizelor din Google Analytics… Read more…