Jim Bagnola in Romania/Cluj Napoca

February 26, 2014

February 26, 2014

09:00 To 06:48

Transylvania College Cluj

http://www.jimbagnola.ro/

are you going to attend Jim Bagnola in Romania/Cluj Napoca?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Tu pentru cine lucrezi? / Who do you really work for, anyway?

Vino la conferinta lui Jim Bagnola sa afli http://www.jimbagnola.ro/despre-jim-bagnola/

Cui se adreseaza acest eveniment:
Tuturor middle si top managerilor implicati in procesul de dezvoltare a echipelor, team leaderi, group leaderi, supervizori.
In mod specific Managerilor de Vanzari, Comerciali, Productie, Operationali, General Manager, Financiar, Human Resources, Project si Program Managers.
Antreprenorilor care vor sa creasca o cultura organizationala bazata pe leadership.

Obiectiv: 
Leadership autentic – Producerea unei experiente satisfacatoare a angajatului, plus o experienta unica a clientului care da naștere la satisfactie tuturor partilor implicate.

Scop:
Dupa stabilirea dinamicii leader/follower ,urmatorul pas este de a extinde relatia spre exterior de la angajati la client printr-o strategie de customer service care creeaza o reputatie de Customer Experience remarcabila.

Foloseste codul IMPACT ca sa te inscrii la un eveniment de impact!

La ce intrebari raspunde acest training: 
1. Este cultura organizatiei orientata catre satisfactia managementului sau catre satisfactia clientilor?
2. Esti conștient de legatura dintre stilul de management și productivitatea angajatului?
3. Sunt angajatii tai vazuti ca cel mai important client?
4. Cine este clientul tau principal? Ce conteaza pentru tine?
5. Sunt clientii vreodata o distragere sau o intrerupere?
6. Ai un sistem care asigura ca fiecare interactiune este in acelasi timp corecta fata de client și echitabila pentru organizatia ta?
7. Care sunt obstacolele pentru un mai bun Customer Service?
8. Cum obtii un feedback nefiltrat si frecvent de la client?
9. Cum va mentineti flexibilitatea intr-o piata în continua schimbare?
10. Care sunt cele trei competente esentiale necesare pentru a avea o abordare de succes in cadrul echipei?
11. Cat de importanta este experienta emotionala a clientului?
12. Iti transformi constant clientii in cea mai puternica forta de vânzari?
13 . Ce ne pot invata cele mai recente cercetari știintifice despre experienta noastra cu clientul ?
14 . Este absolut clar pentru managementul superior ca angajatii nu pot trata clientul mai bine decat sunt ei insisi tratati ?
15. Sunteti suficienti de organizati cat sa ii dati clientului un raspuns unic?
16. Este clientul in controlul experientei pe care o are cu voi?
17. Este clientul in controlul relatiei cu voi?
18. Este clientul pretentios, cel mai bun client ?
19. Recrutezi pentru atitudine, acea scanteie, empatie si prietenie si trainuiesti pentru abilitatile tehnice?
20. Ai incorporat limbajul trupului in strategia ta de Customer Service?
21. Ai identificat puncte cheie in ciclul tau de Customer Service?
22. Sunt rapoartele de Customer Service la fel de importante ca cele financiare?
23. Feedbackul clientului ajunge la toate nivelurile din organizatie?
24. Sunt comportamentele bune incurajate?
25. Care este planul tau pentru un Customer Service unic?

Testimoniale despre Jim gasiti aici: http://www.jimbagnola.ro/clienti/

Locatie:
Transylvania Ballroom, Cluj Napoca, 26 Februarie, de la ora 09.00
Strada Baisoara 2A, Cluj-Napoca

Organizatori:
Human Performance Development International (HPDI) , companie romaneasca de consultanta si training, reprezentat al lui Jim Bagnola in Europa de Est, impreuna cu SMART Training ,cu expertiza in zona de Cluj Napoca pe servicii de recrutare si training.

Tarif: 249E + TVA, include suportul de curs, pauzele de cafea, pranzul si diplomele. Pentru participantii recurenti se aplica un discount de 5%, iar pentru grupuri mai mari de 4 persoane, exista un discount cumulativ.
Pentru inscriere, folositi codul IMPACT ca sa beneficiati de 15% reducere la pretul biletelor.
Studentii au un discount de 50%.

Petru Pacuraru
E-mail: petru@hpdi.ro
Telefon: 0723250355

Organizers

http://www.jimbagnola.ro/

Event Information

petru@hpdi.ro

Visited 498 times, 1 Visit today

Related Event

Vocea cititorului este clubul de lectură organizat prin intermediul campaniei de promovare a lecturii Cărțile pe față. La acest club de lectură citim pe loc cu voce tare așa că nu e obligatoriu să citești dinainte textul. În cadrul acestei ediții vom experimenta ceva inedit. Vom citi primul capitol din… Read more…

June 6, 2016

15:00 To 15:00

Participa GRATUIT la seminarul de educatie financiara in Oradea! Vei afla de la specialisti cum iti poti administra banii mai bine si cum poti face primele investitii! Timp de trei ore, vei invata cum sa ai mai multi bani si vei primi consiliere financiara dedicata.Prin “Fluent in Finante 2.0”, Bursa… Read more…

HAI LA WORKSHOP! ANTIDOT la vremurile astea nebune pline de DUME. CALATORIE IN TRECUT la faze pe care nu-ti vine sa crezi ca le-ai facut. DISCUTIE cu tine ca sa-ti dai seama CUM SA FACI ce faci, MAI BINE. SAU MAI COMPLEX spus: 6 ORE in care 15-20 de oameni… Read more…

January 30, 2016 To February 6, 2016

Agenda Taberei:Ziua 1 – Introducere Povestea BootCamp, principiile taberei, prezentarea trainerilor şi a echipei de asistenţi, exerciţii de cunoaştere (vei învăţa cum să reţii toate numele participanţilor din prima seară). Ziua 2 – Percepţie şi realitate Percepţia şi atenţia sunt punctele de plecare în cunoaşterea de sine. Vei afla despre… Read more…

Evenimentele 11even Experiences sunt evenimente care pun accent pe experiente de viata, oameni, modele, informatii si idei. In cadrul evenimentelor 11even aducem in acelasi spatiu persoane care au trecut prin experiente deosebite care merita impartasitecu oameni aflati in cautare de exemple practice si relevante pentrudezvoltarea lor personala si profesionala. Pornind de… Read more…