Jim Bagnola in Romania/Cluj Napoca

February 26, 2014

February 26, 2014

09:00 To 05:04

Transylvania College Cluj

http://www.jimbagnola.ro/

are you going to attend Jim Bagnola in Romania/Cluj Napoca?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Tu pentru cine lucrezi? / Who do you really work for, anyway?

Vino la conferinta lui Jim Bagnola sa afli http://www.jimbagnola.ro/despre-jim-bagnola/

Cui se adreseaza acest eveniment:
Tuturor middle si top managerilor implicati in procesul de dezvoltare a echipelor, team leaderi, group leaderi, supervizori.
In mod specific Managerilor de Vanzari, Comerciali, Productie, Operationali, General Manager, Financiar, Human Resources, Project si Program Managers.
Antreprenorilor care vor sa creasca o cultura organizationala bazata pe leadership.

Obiectiv: 
Leadership autentic – Producerea unei experiente satisfacatoare a angajatului, plus o experienta unica a clientului care da naștere la satisfactie tuturor partilor implicate.

Scop:
Dupa stabilirea dinamicii leader/follower ,urmatorul pas este de a extinde relatia spre exterior de la angajati la client printr-o strategie de customer service care creeaza o reputatie de Customer Experience remarcabila.

Foloseste codul IMPACT ca sa te inscrii la un eveniment de impact!

La ce intrebari raspunde acest training: 
1. Este cultura organizatiei orientata catre satisfactia managementului sau catre satisfactia clientilor?
2. Esti conștient de legatura dintre stilul de management și productivitatea angajatului?
3. Sunt angajatii tai vazuti ca cel mai important client?
4. Cine este clientul tau principal? Ce conteaza pentru tine?
5. Sunt clientii vreodata o distragere sau o intrerupere?
6. Ai un sistem care asigura ca fiecare interactiune este in acelasi timp corecta fata de client și echitabila pentru organizatia ta?
7. Care sunt obstacolele pentru un mai bun Customer Service?
8. Cum obtii un feedback nefiltrat si frecvent de la client?
9. Cum va mentineti flexibilitatea intr-o piata în continua schimbare?
10. Care sunt cele trei competente esentiale necesare pentru a avea o abordare de succes in cadrul echipei?
11. Cat de importanta este experienta emotionala a clientului?
12. Iti transformi constant clientii in cea mai puternica forta de vânzari?
13 . Ce ne pot invata cele mai recente cercetari știintifice despre experienta noastra cu clientul ?
14 . Este absolut clar pentru managementul superior ca angajatii nu pot trata clientul mai bine decat sunt ei insisi tratati ?
15. Sunteti suficienti de organizati cat sa ii dati clientului un raspuns unic?
16. Este clientul in controlul experientei pe care o are cu voi?
17. Este clientul in controlul relatiei cu voi?
18. Este clientul pretentios, cel mai bun client ?
19. Recrutezi pentru atitudine, acea scanteie, empatie si prietenie si trainuiesti pentru abilitatile tehnice?
20. Ai incorporat limbajul trupului in strategia ta de Customer Service?
21. Ai identificat puncte cheie in ciclul tau de Customer Service?
22. Sunt rapoartele de Customer Service la fel de importante ca cele financiare?
23. Feedbackul clientului ajunge la toate nivelurile din organizatie?
24. Sunt comportamentele bune incurajate?
25. Care este planul tau pentru un Customer Service unic?

Testimoniale despre Jim gasiti aici: http://www.jimbagnola.ro/clienti/

Locatie:
Transylvania Ballroom, Cluj Napoca, 26 Februarie, de la ora 09.00
Strada Baisoara 2A, Cluj-Napoca

Organizatori:
Human Performance Development International (HPDI) , companie romaneasca de consultanta si training, reprezentat al lui Jim Bagnola in Europa de Est, impreuna cu SMART Training ,cu expertiza in zona de Cluj Napoca pe servicii de recrutare si training.

Tarif: 249E + TVA, include suportul de curs, pauzele de cafea, pranzul si diplomele. Pentru participantii recurenti se aplica un discount de 5%, iar pentru grupuri mai mari de 4 persoane, exista un discount cumulativ.
Pentru inscriere, folositi codul IMPACT ca sa beneficiati de 15% reducere la pretul biletelor.
Studentii au un discount de 50%.

Petru Pacuraru
E-mail: petru@hpdi.ro
Telefon: 0723250355

Organizers

http://www.jimbagnola.ro/

Event Information

petru@hpdi.ro

Visited 706 times, 1 Visit today

Related Event

February 25, 2014 To February 26, 2014

Practic, dupa aceasta simulare de negociere vei obtine: Tehnici practice pentru atingerea obiectivelor in negocierile cu furnizorii si clientii; Instrumente pentru rezolvarea situatiilor dificile de negociere; Un sistem de crestere a profitabilitatii negocierilor; Modalitati de comunicare a mesajului dorit catre parteneri; Metode de evitare a conflictelor; 5 tehnici concrete de negociere in… Read more…

November 5, 2015

12:00 To 16:00

Îţi doreşti şă te dezvolţi atât din punct de vedere personal, cât şi din punct de vedere profesional? Să acumulezi noi cunoştinţe, idei şi instrumente practice care să te ajute să îţi dezvolţi propria afacere ? Să treci la nivelul următor în diferite aspecte ale vieţii tale ?Dacă ai răspuns… Read more…

Refleqt te invită în data de 16 iunie 2016 la Seara de Inteligenţă Emoţională cu Zoltan Veres pentru a afla mai multe despre ce înseamnă inteligenţa emoţională şi la ce te poate ajuta. Ce subiecte vom aborda-ce este inteligenţa emoţională şi la ce ajută -metode de dezvoltare a inteligenţei emoţionale-sesiune… Read more…

October 10, 2014 To October 11, 2014

Programul „Ce NU ne spunem atunci cand comunicam” este un program practic, cu informatii si activitati care te ajuta sa pui rapid in practica increderea in tine. Nu este un curs simplu de comunicare, este o abordare noua a vietii tale, afli cine Nu Esti ca sa vezi mai clar… Read more…

August 13, 2016 To August 27, 2016

Bucharest Summer University is a world class event which focuses mainly on economic issues and aims to promote common academic values ​​to students from all around the world and the development prospects of participants through dialogue and debates with specialists from the academic, and the business environment. Benefiting from an… Read more…