Implementarea Programelor de Managementul Succesiunii 10 Iunie 2015

June 10, 2015

June 10, 2015

09:00 To 17:00

București, Hotel Howard Johnson Grand Plaza

http://www.indicatorideperformanta.ro

are you going to attend Implementarea Programelor de Managementul Succesiunii 10 Iunie 2015?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

 

Descriere

Organizațiile ce acordă importanță managementului succesiunii și investesc în dezvoltarea angajaților asigură continuitatea afacerii, îmbunătățesc performanța, câștigă implicarea angajaților și dezvoltă un „parteneriat” cu oamenii potriviți.

 

Managementul succesiunii nu este despre talentele de care organizația are nevoie acum, ci despre „proiectarea” talentului, a cunoștințelor, a aptitudinilor și a competențelor necesare în viitor.

 

Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfășoară pe parcursul unei zile.

 

 

 

 

Obiective

Cursul urmărește ca participanții să dezvolte abilitățile de a găsi oamenii cu competențele potrivite pentru a ocupa roluri cheie apelând la o perspectivă mai modernă, un management al succesiunii cu o viziune mai largă.

 

Tematica

1. Introducere în managementul succesiunii

 

Discuție: Provocările managementului succesiunii

  • Definirea managementului succesiunii
  • Managementul succesiunii și managementul performanței
  • Managementul succesiunii vs. planificarea succesiunii
  • Managementul succesiunii vs. planificarea forței de muncă
  • Identificarea succesorilor („talent pipeline”)

 

2. Planificarea carierei – Managementul succesiunii din perspectiva angajaților

 

Exercițiu: Cum se aliniază acest curs cu obiectivele carierei?

  • Identificarea intereselor și a obiectivelor de carieră
  • Identificarea și măsurarea competențelor
  • Crearea planului de carieră
  • Crearea panului de dezvoltare
  • Urmărirea oportunităților de dezvoltare

Template-uri: planul de carieră, planul de dezvoltare

 

3. Evaluarea talentelor și analiza talentelor

 

Studiu de caz | Exercițiu

  • Instrumente pentru evaluarea talentelor: 9-Box
  • Metode de evaluare a performanței
  • Metode de evaluare a potențialului
  • Proiectarea direcțiilor de carieră
  • Dezvoltarea leadership-ului

Template-uri: 9-Box, exemple de furnizori și instrumentele lor

 

4. Planificarea eforturilor de management al succesiunii

 

Exercițiu: Identificarea succesorilor

  • Îmbinarea nevoilor de personal cu abilități individuale
  • Stakeholderi în managementul succesiunii și rolurile lor
  • Viziunea de ansamblu asupra managementului succesiunii (“succession management roadmap”)
  • Calendarul managementului succesiunii
  • Măsurarea impactului eforturilor în managementul succesiunii

Template-uri: succession management roadmap, calendar, KPIs

 

Cui i se adresează

Cursul pregătește manageri, profesioniști HR, responsabili de dezvoltarea angajaților.

 

Beneficiile participării

  • Clarificarea și înțelegerea conceptelor cheie de managementul succesiunii;
  • Înțelegerea planificării succesiunii în poziții cheie și pregătirea corespunzătoare a oamenilor pentru a-și afirma abilitățile;
  • Selectarea și implementarea celor mai bune metode și instrumente pentru măsurarea performanței și a potențialului angajaților;
  • Identificarea angajaților cu potențial și oferirea de oportunități de dezvoltare a carierei pentru a le permite să programeze și să preia un set mai larg de sarcini;
  • Participarea la simulări de identificare a metricilor succesiunii și dezvoltare a planurilor de carieră;
  • Materiale și instrumente suport atât sub formă de exemple, pre-populate cu date, cât și sub formă de formulare gata de folosit.

 

Participanții vor primi suport de curs însoțit de resurse în domeniu: 9 Box Tools, plan de succesiune, exemple IPM Roadmap, template-uri pentru managementul performanței individuale, 5B în managementul succesiunii, Career pathing, etape în procesul de managementul succesiunii, stabilirea obiectivelor și a competențelor, metrici privind managementul succesiunii. 

 

Metode și tehnici

Pe tot parcursul programului se vor utiliza:

  • Informații legate de managementul succesiunii, succesori, performanță și potențial
  • Schimburi de informații generate de discuțiile de grup
  • Exerciții
  • Simulări
  • Studii de caz

 

Detalii despre curs și taxă de participare

Dată desfășurare 10 iunie 2015
Loc București, Hotel Howard Johnson Grand Plaza
Ore curs 09:00 – 17:00
Taxă participare 185 Euro + TVA
Reduceri
  • 165 Euro + TVA/ persoană – înscrierea și plata realizate cu două săptămâni înainte de curs – 27 mai 2015
  • 145 Euro + TVA/ persoană – înscrierea a doi sau mai mulți participanți din aceeași organizație / clienți Acumen Integrat
Data limită înscriere 03 iunie 2015
 

La curs se asigură toate materialele necesare, prânzul și pauzele de cafea, dar cazarea nu este inclusă în taxa de participare. Pentru tarife preferențiale la cazare, vă rugăm să ne contactați.

Persoana de contact Anca Andrieș, Marketing & Customer Engagement Specialist, Acumen Integrat
E.: Anca.Andries@acumen.ro | T.: +40 369 801 650 | M.: +40 765 363 741

 

Modalități de înscriere

Inscrierea la curs se poate face online, via email sau prin telefon.

 

Testimoniale

 

Recomand participarea la acest curs întrucât este un segment relativ puțin cunoscut și aplicat în domeniul HR din România. Implementarea acestui concept [managementul succesiunii] ajută la evitarea problemelor legate de fluctuația ridicată a personalului.

Mioara Albu, Șef Departament Resurse Umane | Compa

 

 

Recomand cursul tuturor firmelor care doresc să implementeze managementul succesiunii. Agenda oferă informații noi și metode de aplicare a managementului succesiunii.

Ana-Andreea Ghenie, Specialist Formare | Compa

 

 

Cursul include noțiuni introductive legate de managementul succesiunii, este un program optim structurat și cu o plus valoare certă.

Nadia Părpăluță, Manager Resurse Umane | Electroalfa Internațional

 

 

Un program interesant, interactiv și util.

Nadia Drăgoi, Director Resurse Umane | Stanley Bet

 

 

Cursul a fost foarte util datorită caracterului practic și aplicabil. Instrumentele prezentate pot fi folosite imediat și sunt relativ ușor de asimilat. Aș recomanda acest curs oricui intenționează să dezvolte un plan de succesiune în propria organizație.

Adrian Banciu | A&A Advisory Services

 
 
 

Organizers

Visited 278 times, 1 Visit today

Related Event

De luni, 10 Noiembrie, la Connect Hub puteti viziona Episodul 6 din seria de video-uri “How To Start A Startup”, creata de Sam Atlman, la Stanford University. Participarea e gratuita, donatiile (intre 5 si 10 RON) sunt binevenite si va pot asigura accesul la un minim de hidratare prin ceai (cel putin…

July 26, 2014

20:30 To 21:30

Casa de licitatii Artmark prezinta Licitatia Eleganta & Vanitas pe 27 iulie la Hotel Vega. In aceeasi seara evenimentul va fi intregit de Licitatia de Marine si marinarit. Colectionarii de arta sunt invitati pe www.artmark.ro pentru informatii suplimentare si detalii legate de participare. Licitația Eleganță și Vanitas, aflată deja la… Read more…

E oficial, 17 Martie e notată în calendar ca fiind cea de-a patra ediție Lady today, business lady tomorrow. Tema principală în acest an face trimitere la trendurile din sfera Marketingului Online. Speakeri și profesioniști în domeniu vor fi alături de noi aducând în discuție noțiuni atât de SEO, CPC,… Read more…

Webinar gratuit: Introducere în îmbunătățirea performanței Performanța reprezintă un obiectiv pe care orice organizație urmărește să îl atingă sau să îl îmbunătățească. În acest scop este necesară utilizarea unor instrumente, procese și tehnici specifice și relevante, iar pentru a susține formarea în ceea ce privește îmbunătățirea performanței, Acumen Integrat organizează… Read more…

We are looking forward seeing you at our next NRCC Dutch Networking Drink organized in Cluj, on 21st of June. Meet new people, make new business connections, share ideas and get inspired all within the atmosphere of friendship and unconventional thinking, typical to our Dutch-Romanian monthly gatherings. Acces only by… Read more…