Map
Photos
Event Description
Deschidem sesiunea de evenimente pentru anul 2016 şi vă invităm la un Master Class despre fashion și marketing, ‘’Fashion Brand Identity’’, susținut de Clarence van der Putte, lector, profesor în domeniul economiei, modei și co-fondator al Departamentului de Fashion Management al Institutului de Fashion Amsterdam
În cadrul acestui eveniment se vor aborda subiecte despre: gândirea strategică/creativă, cercetarea de piață, legătura directă dintre identitatea brandului și a designerului, precum și despre importanța identității. Identitatea este cheia în strategia de marketing, formând platforme creative prin toate instrumentele marketingului, pentru a ajunge la dorințele clientului.
De asemenea, vom avea ocazia să aflăm ce înseamnă să construiești un brand, care sunt instrumentele de care avem nevoie și ce capcane pot apărea pe parcurs în acest domeniu.
Avem și un invitat surpriză din lumea modei!!!
Detalii eveniment:
Când? Miercuri, 27 Ianuarie 2015 de la ora 18:30
Unde? Tube-Social Chemistry, (str. Bogdan Petriceicu Hasdeu, nr.63, Cluj-Napoca)
Intrare gratuită cu locuri limitate! 40 de locuri
Pentru înscrieri accesați link-ul: https://goo.gl/4LZxz3
*Prezentările se vor ține în limba engleză
*Clarence van der Putte, o persoană larg orientată, cu master în psihologie economică, lector la Universitatea de Științe Aplicate Amsterdam, co-fondator al Departamentului de Fahion Management al Institutului de Fashion Amsterdam, expert în psihologie economică (el vede o strânsă legătură între Psihologie și Marketing), implicat în cercetarea pieței comerciale, consultant al start-upurilor, autor al numeroaselor cărți din domeniul managemenului și al educației. De-a lungul timpului a fost implicat în mai multe proiecte fashion de strategie a brandului și se implica și în prezent în multe proiecte, dar are și planuri de viitor.
***Afiș realizat de Mircea Bucsa https://www.behance.net/
Organizers
Visited 293 times, 1 Visit today