Fashion Brand Identity cu Clarence van der Putte

January 27, 2016

January 27, 2016

18:30 To 11:18

Tube - Social Chemistry Bogdan Petriceicu Haşdeu, Cluj-Napoca

are you going to attend Fashion Brand Identity cu Clarence van der Putte?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Deschidem sesiunea de evenimente pentru anul 2016 şi vă invităm la un Master Class despre fashion și marketing, ‘’Fashion Brand Identity’’, susținut de Clarence van der Putte, lector, profesor în domeniul economiei, modei și co-fondator al Departamentului de Fashion Management al Institutului de Fashion Amsterdam

În cadrul acestui eveniment se vor aborda subiecte despre: gândirea strategică/creativă, cercetarea de piață, legătura directă dintre identitatea brandului și a designerului, precum și despre importanța identității. Identitatea este cheia în strategia de marketing, formând platforme creative prin toate instrumentele marketingului, pentru a ajunge la dorințele clientului.
De asemenea, vom avea ocazia să aflăm ce înseamnă să construiești un brand, care sunt instrumentele de care avem nevoie și ce capcane pot apărea pe parcurs în acest domeniu.

Avem și un invitat surpriză din lumea modei!!!

Detalii eveniment:
Când? Miercuri, 27 Ianuarie 2015 de la ora 18:30
Unde? Tube-Social Chemistry, (str. Bogdan Petriceicu Hasdeu, nr.63, Cluj-Napoca)

Intrare gratuită cu locuri limitate! 40 de locuri
Pentru înscrieri accesați link-ul: https://goo.gl/4LZxz3

*Prezentările se vor ține în limba engleză

*Clarence van der Putte, o persoană larg orientată, cu master în psihologie economică, lector la Universitatea de Științe Aplicate Amsterdam, co-fondator al Departamentului de Fahion Management al Institutului de Fashion Amsterdam, expert în psihologie economică (el vede o strânsă legătură între Psihologie și Marketing), implicat în cercetarea pieței comerciale, consultant al start-upurilor, autor al numeroaselor cărți din domeniul managemenului și al educației. De-a lungul timpului a fost implicat în mai multe proiecte fashion de strategie a brandului și se implica și în prezent în multe proiecte, dar are și planuri de viitor.

***Afiș realizat de Mircea Bucsa https://www.behance.net/lovepowerdesigns

Organizers

Visited 293 times, 1 Visit today

Related Event

May 13, 2015 To May 14, 2015

07:00 To 15:30

Clujul vinde!   www.clujsales.ro În 14-15 mai 2015, Clujul devine capitala vânzărilor. 150 de specialişti în vânzări sunt aşteptaţi să participe la unicul eveniment de profil din Transilvania în care ei vor avea ocazia să facă knowledge sharing şi să afle cele mai recente trenduri în sales. 12 speakeri renumiţi… Read more…

Often in marketing we get so caught up in tools, procedures and brand visuals that we forget about an important element at the core of any communication or sales activity: good content. And oftentimes, good content gets delivered via a story. A good story manages to inspire, to move people,… Read more…

Am întrebat de multe ori oamenii ce ar face cu 1.000.000 de euro dacă i-ar avea la dispoziţie. Răspunsurile au fost variate. Imaginea unui „sac de bani”, cu care ne-am putea „trezi” la un moment dat, ne face să visăm, dar totodată apare în noi un simţ numit simplu –… Read more…

August 16, 2015

Festival de arta care-si propune, prin lucrari realizate de artisti de valoare, sa contribuie la ridicarea nivelului estetic al orasului precum si la ameliorarea aspectului deteriorat al unor zone mai putin favorizate. Peste 20 de artisti plastici vor realiza lucrari permanente, in exterior, pe fatade de cladiri, ziduri sau orice… Read more…

Learning Network si Urgent Cargus, te invita la un eveniment experiential de seara in care acorduri de Bach, Rahmaninov, Marcello si Chopin insotesc, explica, potenteaza si, uneori, fluidizeaza, un proces de management al schimbarii.   Muzica este un filon de inspiratie pentru multi dintre noi. Fie ca folosesti muzica sa te relaxezi sau… Read more…