Expert achiziții publice / 1-5 iulie 2015, Mamaia

July 1, 2015

July 5, 2015

11:35 To 11:35

Mamaia

are you going to attend Expert achiziții publice / 1-5 iulie 2015, Mamaia?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Traineri:
• Specialişti din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice
• Specialişti CNSC;
• Gelu Cazan, consultant achiziţii publice, Director General Ceparu & Irimia Consulting.

La sfârşitul sesiunii în urma evaluării, se acordă certificat de specializare pentru ocupaţia expert achiziții publice, Cod Cor 214946 însoţit de supliment descriptiv în care sunt înscrise competenţele dobândite. Certificatele sunt eliberate în conformitate cu prevederile O.G. nr. 129/2000 republicată. Pentru obţinerea certificatului, participanţii trebuie să faca dovada absolvirii de studii superioare. La cerere, prin completarea formularului de înscriere, se eliberează suplimentul europass, în conformitate cu Ordinul comun MMFPS/MECTS, nr. 4469/12 iunie 2012 şi a Deciziei PE şi CE nr. 2241/2004/CE din 2004, în care vor fi înscrise şi competenţele dobândite în legătură cu parcurgerea lucrărilor practice.


Tematica:
1. Noutăţi legislative în domeniul achiziţiilor publice:
• Noua strategie privind achiziţiile publice (2015);
• Directivele europene privind achiziţiile publice şi concesiunile;
• Modificările OUG nr. 34/2006 şi ale HG nr. 925/2006; OUG nr. 51/2014 – analiză;
• Instrucţiunile ANRMAP privind obligaţia de a finaliza procedura de achiziţie publică.
2. Respectarea programului anual al achiziţiilor publice – obligaţii privind valoarea estimată.
3. Metode de evaluare practice, pentru identificarea şi pregătirea procedurilor de atribuire. Lucrări practice.
4. Proceduri speciale de atribuire a contractelor de achiziţii publice, inclusiv reguli şi excepţii. Documentaţia de atribuire/de concurs/descriptivă. Standarde de calitate şi eticheta ecologică.
5. Întocmirea, analiza şi evaluarea ofertelor. Derularea procedurilor; Evaluarea ofertelor.
6. Măsuri de corecţie şi ajustare a preţului / obiectului şi clauzelor specifice în cadrul derulării contractelor de achiziţie publică.
7. Acte adiţionale şi: documente constatatoare, reluarea competiţiei, modificarea substanţială a contractului, clauzele de variaţie, retragerea unui membru al asocierii contractante, înlocuirea contractantului.
8. Sistemul electronic al achiziţiilor publice – SEAP, noutăţi legislative.
9. Riscurile în derularea procedurilor de achiziţii publice (conflictul de interese / criteriile discriminatorii / aplicarea procedurii accelerate / încheierea şi tratamentul legal al actelor adiţionale la contractele de bază).
10. Transparenţa şi concordanţa dintre preţul la care s-a încheiat contractul şi preţul plătit.
11. Nereguli şi tratamentul lor în materia achiziţiilor publice, prevenire şi chei de verificare.
12. Analiza principiilor ce stau la baza fundamentării unei contestaţii împotriva unei decizii a autorităţii, în cadrul procedurii de atribuire.
13. Soluţionarea litigiilor şi căi de atac: noi modificări legislative privind întocmirea contestaţiei; cerere de recurs împotriva deciziei CNSC; măsuri de evitare a contestaţiilor; clarificări în soluţionarea contestaţiilor; Măsurile de contestare a procedurilor de achiziţie publică în faţa Instanţelor Judecătoreşti.
14. Abordări practice la problemele privind:
• parteneriatul pentru inovare – în ce măsură răspunde necesităţilor autorităţilor contractante;
• posibilitatea autocorectării în timpul unei proceduri de achiziţii publice vs. tratament egal;
• modificarea contractelor aflate în curs de derulare, posibilă afectare ex-post a rezultatului procedurii;
• facilitarea accesului la piaţa achiziţiilor, pentru IMM-uri;
• documentul european de achiziţie unic (DEAU) privind îndeplinirea cerinţelor de calificare; abordare legală vs. practică;
• împărţirea pe loturi, proceduri mai flexibile;
• plata directă a subcontractanţilor; motiv de asigurare eficientă a derulării contractului, în condiţiile asumate de părţile contractante;
• noutăţi legislative privind contractele de execuţie şi contractele FIDIC.
15. Dezbateri şi răspunsuri la problemele participanţilor.


Taxa de participare: 840 lei/participant (Include mapă de lucru şi suport de curs în format electronic pe stick USB Business Card de 4 GB)
980 lei/participant (Include mapă de lucru şi suport de curs în format electronic pe tabletă)
Tarif servicii conexe: 1.750 lei/participant (Include cazarea și pensiunea completă pe toată durata de desfășurare a evenimentului).

Termen de înscriere – 24 iunie 2015 – în limita locurilor disponibile.

:: formularul de înscriere

Persoana de contact
Vlad Chelmuş
tel: 0753.025.991 021.311.71.01, 0314.28.37.35, 0234.313.320
e-mail: expert_audit_group@hotmail.com, office@eag.ro, eag.bucuresti@gmail.com.

 

Organizers

Visited 429 times, 1 Visit today

Related Event

March 14, 2016

08:00 To 14:00

NRCC and Mazars Romania have the pleasure to invite you attend a seminar dedicated to the latest fiscal changes that are implemented starting with this year. During the seminar, you will receive an updated and clear overview on topics such as: Main areas affected by new stipulations Changes within direct… Read more…

November 19, 2014

BVB IQ reloaded Investitorii buni castiga bani, investitorii de top ii administreaza. Tu din care categorie faci parte? Competitia educationala BVB Invest Quest revine din 30 octombrie.Primul seminar va avea loc in Cluj. BVB Invest Quest este competitia educationala de tranzactionare virtuala care iti identifica abilitatile de investitor, iti capteaza… Read more…

November 13, 2015

Bursa de Valori Bucuresti organizeaza a 3-a editie a Forumului pentru Investitorii Individuali pe 14 Noiembrie, in Bucuresti, dupa 2 editii de succes in Neptun si Cluj-Napoca. Pentru prima data, evenimentul se adreseaza atat investitorilor incepatori, cat si celor experimentati, prin crearea unor sesiuni paralele specifice. Prima parte a evenimentului…

Totul despre fondurile nerambursabile – 2014-2020 pentru IMM – Conferință GRATUITĂ – Târgoviște – 5 februarie – 11:00– Hotel Dâmbovița – bd. Libertății, nr.1– Speaker: Cătălina Dumitrescu, director regional vânzări Goodwill Consulting Durata conferinței: aproximativ 1 oră 30 minute. Participarea la conferință este gratuită, condiționată doar de înscrierea online. Înscrierea… Read more…

Ce vei afla pe parcursul celor 3 ore? Treptele Succesului Financiar si ce trebuie sa faci pentru a ajunge la Siguranta Financiara De ce sunt bogatii bogati iar saracii raman saraci De ce nu te poti imbogati chiar daca muncesti pe rupte Care sunt cele mai mari costuri financiare din… Read more…