Expert achiziții publice / 1-5 iulie 2015, Mamaia

July 1, 2015

July 5, 2015

03:35 To 03:35

Mamaia

are you going to attend Expert achiziții publice / 1-5 iulie 2015, Mamaia?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Traineri:
• Specialişti din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice
• Specialişti CNSC;
• Gelu Cazan, consultant achiziţii publice, Director General Ceparu & Irimia Consulting.

La sfârşitul sesiunii în urma evaluării, se acordă certificat de specializare pentru ocupaţia expert achiziții publice, Cod Cor 214946 însoţit de supliment descriptiv în care sunt înscrise competenţele dobândite. Certificatele sunt eliberate în conformitate cu prevederile O.G. nr. 129/2000 republicată. Pentru obţinerea certificatului, participanţii trebuie să faca dovada absolvirii de studii superioare. La cerere, prin completarea formularului de înscriere, se eliberează suplimentul europass, în conformitate cu Ordinul comun MMFPS/MECTS, nr. 4469/12 iunie 2012 şi a Deciziei PE şi CE nr. 2241/2004/CE din 2004, în care vor fi înscrise şi competenţele dobândite în legătură cu parcurgerea lucrărilor practice.


Tematica:
1. Noutăţi legislative în domeniul achiziţiilor publice:
• Noua strategie privind achiziţiile publice (2015);
• Directivele europene privind achiziţiile publice şi concesiunile;
• Modificările OUG nr. 34/2006 şi ale HG nr. 925/2006; OUG nr. 51/2014 – analiză;
• Instrucţiunile ANRMAP privind obligaţia de a finaliza procedura de achiziţie publică.
2. Respectarea programului anual al achiziţiilor publice – obligaţii privind valoarea estimată.
3. Metode de evaluare practice, pentru identificarea şi pregătirea procedurilor de atribuire. Lucrări practice.
4. Proceduri speciale de atribuire a contractelor de achiziţii publice, inclusiv reguli şi excepţii. Documentaţia de atribuire/de concurs/descriptivă. Standarde de calitate şi eticheta ecologică.
5. Întocmirea, analiza şi evaluarea ofertelor. Derularea procedurilor; Evaluarea ofertelor.
6. Măsuri de corecţie şi ajustare a preţului / obiectului şi clauzelor specifice în cadrul derulării contractelor de achiziţie publică.
7. Acte adiţionale şi: documente constatatoare, reluarea competiţiei, modificarea substanţială a contractului, clauzele de variaţie, retragerea unui membru al asocierii contractante, înlocuirea contractantului.
8. Sistemul electronic al achiziţiilor publice – SEAP, noutăţi legislative.
9. Riscurile în derularea procedurilor de achiziţii publice (conflictul de interese / criteriile discriminatorii / aplicarea procedurii accelerate / încheierea şi tratamentul legal al actelor adiţionale la contractele de bază).
10. Transparenţa şi concordanţa dintre preţul la care s-a încheiat contractul şi preţul plătit.
11. Nereguli şi tratamentul lor în materia achiziţiilor publice, prevenire şi chei de verificare.
12. Analiza principiilor ce stau la baza fundamentării unei contestaţii împotriva unei decizii a autorităţii, în cadrul procedurii de atribuire.
13. Soluţionarea litigiilor şi căi de atac: noi modificări legislative privind întocmirea contestaţiei; cerere de recurs împotriva deciziei CNSC; măsuri de evitare a contestaţiilor; clarificări în soluţionarea contestaţiilor; Măsurile de contestare a procedurilor de achiziţie publică în faţa Instanţelor Judecătoreşti.
14. Abordări practice la problemele privind:
• parteneriatul pentru inovare – în ce măsură răspunde necesităţilor autorităţilor contractante;
• posibilitatea autocorectării în timpul unei proceduri de achiziţii publice vs. tratament egal;
• modificarea contractelor aflate în curs de derulare, posibilă afectare ex-post a rezultatului procedurii;
• facilitarea accesului la piaţa achiziţiilor, pentru IMM-uri;
• documentul european de achiziţie unic (DEAU) privind îndeplinirea cerinţelor de calificare; abordare legală vs. practică;
• împărţirea pe loturi, proceduri mai flexibile;
• plata directă a subcontractanţilor; motiv de asigurare eficientă a derulării contractului, în condiţiile asumate de părţile contractante;
• noutăţi legislative privind contractele de execuţie şi contractele FIDIC.
15. Dezbateri şi răspunsuri la problemele participanţilor.


Taxa de participare: 840 lei/participant (Include mapă de lucru şi suport de curs în format electronic pe stick USB Business Card de 4 GB)
980 lei/participant (Include mapă de lucru şi suport de curs în format electronic pe tabletă)
Tarif servicii conexe: 1.750 lei/participant (Include cazarea și pensiunea completă pe toată durata de desfășurare a evenimentului).

Termen de înscriere – 24 iunie 2015 – în limita locurilor disponibile.

:: formularul de înscriere

Persoana de contact
Vlad Chelmuş
tel: 0753.025.991 021.311.71.01, 0314.28.37.35, 0234.313.320
e-mail: expert_audit_group@hotmail.com, office@eag.ro, eag.bucuresti@gmail.com.

 

Organizers

Visited 202 times, 1 Visit today

Related Event

Invest Club, primul club de investitori din România, în parteneriat cu Primaria și Consiliul Local Cluj-Napoca, vă invită la o vizionare gratuită a filumului Inside Job, un documentar de excepție care studiază evenimentele ce au cauzat criza din 2008. Vizionarea va avea loc la Cinema Mărăști, în data de 29… Read more…

February 23, 2015 To February 24, 2015

18:00 To 19:30

Vrei sa intelegi mai bine fenomenul crowdfunding? Ai de gand sa lansezi o campanie si nu esti sigur ca stii toate punctele cheie?Daca da, vino la Introducere in Crowdfunding: Origini si Directii cu Cezar Rujan pe 24 februarie, ora 19:00, la Connect Hub. Cezar Rujan – Vanguard la Planetary Resources,…

Va invitam la intalnirea Invest Club din luna octombrie in data de 08.10.2015, de la ora 18:30, la restaurant Hugo (in cadrul The Office). Alaturi de noi va fi domnul Erik Barna, CEO al companiei Life is Hard , companie ce urmeza sa se listeze pe piata AeRO a bursei.…

Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru, prin Centrul de Informare Europe Direct Regiunea Centru, organizează ateliere de scriere proiecte pentru finanțare nerambursabilă în domeniul industriilor creative. Sesiunile vor avea loc în data de 14 iunie 2016 la Sibiu, în cadrul Bursei de spectacole din Festivalul Internațional de Teatru. Aceste evenimente sunt… Read more…

April 2, 2015

16:30 To 19:30

De multe ori întâmpinăm dificultăți în corelarea informațiilor teoretice cu partea practică. Tocmai de aceea CONTAcademy îți oferă soluția eficientă prin care tu îți crești nivelul de exercitiu practic în contabilitate. Prin participarea la Workshop-ul Contacademy vei avea următoarele beneficii: – vei putea să înregistrezi documentele contabile concret și eficient,–… Read more…