Excelenţa în relaţiile cu clienţii

April 18, 2016

April 18, 2016

09:30 To 05:41

Hotel Central Strada Victor Babeş 13, Cluj-Napoca

are you going to attend Excelenţa în relaţiile cu clienţii?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Cum ar fi ca fiecare client cu care intri în contact să termine conversaţia cu tine cu un zâmbet sincer pe faţă? Modul în care interacţionezi cu clienţii este crucial pentru succesul tău personal şi al companiei tale.

Serviciile excelente oferite clienților reprezintă cea mai eficientă cale către reuşită ale unei companii. Adesea, efortul de a promova şi vinde produse sau servicii nu are rezultatele scontate dacă grija față de clienți este omisă.

Te aşteptăm pe 18.04.2016, în incinta Hotel Central, orele 9.30-17.00, unde Magnoliu Stan şi Smart HR vin în întâmpinarea ta cu open training-ul „Excelenţa în relaţiile cu clienţii”, un program de training practic şi plin de energie, ce te va ajuta să înveţi elementele de bază privind Customer Services, atât prin instrumente teoretice cât şi prin exerciţii practice, role-play-uri şi jocuri tematice, toate menite să îţi dezvolţi abilităţile de comunicare şi relaţionare cu clienţii şi strategiile de fidelizare a acestora!

Ce câştigi dacă participi la acest curs?
1. Vei învăţa cum să excelezi în relaţia cu clienţii;
2. Îţi vei îmbunătăți calitatea serviciilor oferite clienţilor;
3. Vei învăța să înțelegi şi să interpretezi corect atitudinea clienților;
4. Vei ști cum să tratezi clienții dificili și pretențioși;
5. Vei învăţa cum să rezolvi eficient reclamaţiile, cum să le previi în loc să reacţionezi;
6. Vei învăţa cum să comunici eficient cu clientii;
7. Vei ști să aplici tehnici de contracarare a obiecțiilor;
8. Vei învăţa cum să te adaptezi solicitărilor fiecărui client în parte.

Ce pierzi dacă nu participi la acest eveniment?
1. Nu vei afla cum să livrezi servicii de calitate, într-un timp rapid
2. Nu vei afla metodele cele mai bune de fidelizare a clientului
3. Nu vei şti cum să identifici tipurile de clienţi pentru a putea oferi servicii conforme cu aşteptările fiecăruia
4. Nu vei afla cum să calmezi situaţiile tensionate cu clienţii dificili

Taxa de participare: 99 eur+ TVA / participant
Tariful include:
• Participarea la sesiunea de training
• Materialele de training: manual tipărit și în format electronic, jocuri, exerciții, echipamente, consumabile
• Diplomă participare
• Masă de prânz și coffe break-uri

Politică discount:
1. Înscrieţi-vă cu cel puţin două săptămâni înainte şi beneficiaţi de un discount de 10%
2. Înscrieți-vă la cele 3 open training-uri Smart HR 2016 rămase și beneficiați de un discount de 20%
3. Alegeți să participați împreună cu colegii la acest curs. Grupurile de 3 sau mai multe persoane din cadrul aceleiași companii vor beneficia de un discount de 20%
(discount-urile nu se cumulează)
Participă și tu la cursul “Excelenţa în relaţiile cu clienţii” și înscrie-te accesând următorul link: https://goo.gl/pj1xvi

Pentru orice informații suplimentare vă rugăm să ne contactați la adresele de email: office@smart-hr.org sau madalina@smart-hr.org sau la telefon 0743166510.

Organizers

Visited 262 times, 2 Visits today

Related Event

April 27, 2015

16:30 To 20:30

“Ce aud uit, Ce vad imi amintesc, Ce fac INTELEG” spunea CONFUCIUS. De aceea Workshop-urile (Atelierele de Lucru) sunt instrumente foarte utile pentru intelegerea unor concepte si aplicarea lor corecta in practica. Vom trece in revista “Cele 21 de Legi Fundamentale ale Leadershipului” formulate de John C. Maxwell, nr. 1…

December 6, 2016 To December 7, 2016

08:00 To 16:00

Institutul de Studii Financiare organizează în perioada 07-08 decembrie cursul ”Analiză financiară și previzională”, trainer Radu Cristian Răduț. Analiza financiară și previzională oferă o imagine asupra activității prezente și viitoare a companiei, pornind de la studierea principalelor situații financiare. Obiectivul programului este de a transfera cunoștințele teoretice într-un mod rapid și practic, prin… Read more…

Inteligenta Emotionala defineste modul in care ne folosim de inteligenta pentru a ne controla emotiile. Astfel, in cadrul acestui curs vom aborda importanta cunoasterii propriei persoane si cum putem utiliza aceste cunostinte pentru a face ca sentimentele si emotiile sa lucreze pentru noi si nu impotriva noastra. Vom incerca sa intelegem… Read more…

August 28, 2014 To August 30, 2014

For all event details, please visit oradea.startupweekend.org/ Thanks, Startup Weekend  Refund Policy:  No refunds will be granted within 7 days of the event if food and drink have already been ordered. Apologies for any inconvenience this may cause. About Startup Weekend: Startup Weekends are 54-hour events designed to provide superior experiential education… Read more…

If you are developing an innovative technology, whether in ICT, cleantech, agritech or any other field, and you want to learn more about the resources that you can access in your transition from the lab to the market and how Romanian Innovation Commercialization Assistance Program (RICAP) can help, we look… Read more…