Elemente de Management Intercultural 16-17 Aprilie 2015

April 16, 2015

April 17, 2015

09:00 To 02:12

Bucuresti, Hotel Howard Johnson Grand Plaza

are you going to attend Elemente de Management Intercultural 16-17 Aprilie 2015?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

 

Descriere

Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfășoară pe parcursul a două zile și oferă pregătire participanților pentru a înțelege diferențele culturale și pentru a stimula dezvoltarea și creativitatea în condiții de diversitate.

 

 

 

 

 

Obiective de învățare

La finalul cursului veți putea să:

  • Înțelegeți mai bine diferențele culturale și cum acestea afectează mediul de AFACERI și managementul.
  • Îmbunătățiți comunicarea și relațiile profesionale în cadrul unor echipe multiculturale

 

Agenda                               

Ziua 1: Introducere în managementul intercultural

 

  Terminologie;

                ·         Ce înțelegem prin cultură? (modele, cultura ca „distribuție normală”);

                ·         Aspecte culturale românești.

 

                Dimensiunile culturale

                ·         Teoriile lui Hofstede, Trompenaars, Schwartz;

                ·         Rezultatele analizei dimensiunilor culturale pentru România.

 

                Atitudinile față de risc și preferințele de timp, ca aspecte culturale

                ·        Analiză interculturală comparativă;

                ·        Implicații pentru managerul intercultural.

 

                Studii de caz, evaluări personale și sugestii pentru performanța în mediul de AFACERI

· Relațiile și regulile. Cultura universalistă vs. Cultura particularistă;

· Grupul și individul. Cultura individualistă vs. Cultura colectivistă;

· Sentimentele și relațiile. Cultura afectivă vs. Cultura neutră. Comunicarea interculturală;

· Cât de mult ne implicăm? Cultura specifică vs. Cultura difuză.

                Teste situaționale: autoevaluare culturală

 

Ziua 2:  Cultura corporatistă, diversitatea și elementele de negociere

 

                Cultura corporatistă. Tipuri și studii de caz

                ·         Cultura „familistă”;

                ·         Cultura „Eiffel Tower”;

                ·         Cultura „incubator”;

                ·         Cultura „rachetă ghidată”.

 

                Dilemele culturale

                ·         Diferențele culturale. Exemple de dileme;

                ·         Reconcilierea diferențelor culturale;

                ·         Studiu de caz: Africa de Sud.

 

                Diversitatea, element cheie al managementului performanței

                ·         Componentele diversității;

                ·         Managementul diversității. Strategii;

                ·         Echipele multiculturale.

 

                Negocierea și rezoluția conflictelor

                ·         Procesul negocierii;

                ·         Procesul rezoluției conflictelor;

                ·         Implicațiile culturale și optimizarea acestor procese;

                ·         Concluzii – importanța gestionării diferențelor culturale, sugestii.

 

Beneficii                                             

• Exersarea utilizării variabilelor culturale prin intermediul studiilor de caz și a exercițiilor aplicate în domeniul de MANAGEMENT intercultural;

• Înțelegerea folosirii variabilelor culturale la nivel de organizație, departament și angajat;

• Acces la resurse și instrumente ale managementului intercultural.

 

 

Incluziuni:  

Suport de curs: Participanții vor primi suportul de curs în format fizic și electronic, însoțit de notițele de curs în care se lucrează exercițiile, în format Excel.

Abonament Premium 3 luni:       Participanții vor putea să caute prin peste 7000 de exemple KPIs, să acceseze 38 de câmpuri de documentare și să exporte 500 de KPIs documentați. De asemenea, aceștia vor avea acces la raportul „Top 20 KPIs în 2010” și, la alegere, un raport „Top 25 KPIs în 2010”.

Alte resurse:      Participanții vor primi Infograficul The KPI Institute despre Indicatori Cheie de Performanță, care prezintă succint bune practici în lucrul cu indicatorii.

 

Evaluare:                            

Testul de certificare durează 40 de minute, iar numărul de puncte necesare obținerii certificării este de 50, dintr-un număr de maximum 75 care se pot obține. În eventualitatea în care un participant nu obține minimul de puncte necesare promovării testului de certificare, există posibilitatea unei testări online, pe platforma elearning.acumenromania.ro. Participanții au la dispoziție un număr de 3 încercări adiționale și o perioadă de 1 an de zile de la data finalizării cursului, pentru a obține certificarea.

 

Detalii curs si investitie

Data desfasurare 16-17 aprilie 2015
Loc Bucuresti, Hotel Howard Johnson Grand Plaza
Ore curs 09:00 – 17:00
Taxa participare 320 Euro + TVA
Reduceri
  • 280 Euro + TVA – inscrierea si plata realizate cu doua saptamani inainte de curs – 02 aprilie 2015
  • 250 Euro + TVA – inscrierea a doi sau mai multi participanti din aceeasi organizatie / clienti Acumen Integrat
Data limita inscriere 09 aprilie 2015
Cazare La curs se asigura toate materialele necesare, pranzul si pauzele de cafea, dar cazarea nu este inclusa in taxa de participare. Pentru tarife preferentiale la cazare, va rugam sa ne contactati.
Persoana de contact Anca Andrieș, Marketing & Customer Engagement Specialist, Acumen Integrat 
E.: Anca.Andries@acumen.ro, T.: +40 369 801 650

 

Modalitati de inscriere

Inscrierea la curs se poate face online, via email sau prin telefon.

 
 
 

Organizers

Visited 231 times, 1 Visit today

Related Event

October 17, 2014

12:00 To 18:30

Singurul eveniment din Romania bazat pe formula “Unleash the Power Within” creata de Anthony Robbins, probabil cel mai important life coach din lume.  Evenimentul este creat de Impact Events si sustinut de Succes Resources, cel mai mare organizator de evenimente de profil din lume, gadza pentru evenimente la care au… Read more…

Black Friday. Doar azi beneficiezi de o reducere de 45% pentru participarea la acest training.   Asadar, inscrie-te acum si vei investi doar 425 de lei (fara TVA), in loc de 775 de lei (fara TVA); tariful standard.     15 decembrie 2014 – Curs practic Evaluarea si Managementul Performantelor…

April 27, 2014

17:30 To 20:30

Când? Luni, 28 aprilie Unde? TechHub Bucharest (Str. Nicolae Filipescu nr. 39-41, etaj 1)   Cu cine?   Daniel Dragomir, Co-Fondator şi CEO TechHub Bucharest Antreprenor cu experienţă în vânzări, marketing şi project management, Daniel Dragomir este Co-Fondator şi CEO TechHub Bucharest, primul spaţiu de co-working din România adresat exclusiv profesioniştilor în tehnologie,… Read more…

November 2, 2014

07:30 To 16:30

Poti sa te inscrii aici:http://next-level-remax-cluj-napoca.eventbrite.com/?aff=efbevent Depaseste obiectiile clientilor, semneaza contracte exclusive si incheie rapid tranzactii noi Participa la Next Level in Real Estate Cluj-Napoca – cel mai complet training imobiliar sustinut vreodata in Romania.  Afla cum poti convinge clientii sa-ti dea comisioanele pe care le meriti 9 pasi usor de… Read more…

Pe 26 iunie, în Cluj Napoca, vă invităm la o nouă întâlnire din ciclul ANIS Business Meetings, pentru a discuta despre proiectele ANIS și activitățile noastre în perioada următoare. Invitația se adresează în special membrilor ANIS din Cluj Napoca și din regiune, dar orice reprezentant al unei companii membru ANIS este binevenit să participe la discuție. Întâlnirea are loc la noul sediu Fortech din… Read more…