De la expert la antreprenor – afaceri pe bune

May 31, 2016

May 31, 2016

16:00 To 20:14

TRADE CENTER Oradea Nufarului 28/E, Oradea

are you going to attend De la expert la antreprenor - afaceri pe bune?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Mai mult decât un eveniment obișnuit, acesta este un atelier/workshop intensiv și foarte practic cu Andy Szekely și Ovidiu Toader, eveniment de 5 ore împărțit în două părți.

Pentru înscriere accesează linkul: http://www.123contactform.com/form-1941033/

În prima parte de la Andy vom învăța diferențe de gândire dintre experți și antreprenori, competențe vitale, cum să îți gândești afacerea, cum măsori pe ce drum ești, comportamente care atrag referințe, tipuri de oameni cu care să te înconjori.
Andy Szekely, cu 20 de ani de experiență ca autor, trainer, speaker și antreprenor a inițiat piața de dezvoltare personală și profesională din România.

A doua parte, condusă de Ovidiu Toader este dedicată întrebărilorpunctuale și pentru asta te rugăm să vii pregătit/ă cu întrebări despre și cum facem ce facem în antreprenoriat.
Ovidiu Toader este consilier în afaceri și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimii 20 de ani cu cifre de afaceri cumulate de peste 60 de milioane de euro. Lucrează cu antreprenori și manageri pentru: stabilirea viziunii, a obiectivelor și pentru crearea planului de acțiune. Dar ce face Ovidiu deosebit, este ca îi însoțește pe partenerii lui în implementarea planului de acțiune și în obținerea rezultatelor pentru a menține focusul pe profit și eficiență.

ce vei învăța:

– care sunt top 5 diferențe fundamentale între felul în care gândește un antreprenor și un expert,
– competențele vitale la schimbarea de carieră și cum să le dezvolți,
– cum să îți gândești afacerea ca pe un avion de cursă lungă,
– cum poți măsura faptul că te afli pe drumul cel bun,
– comportamente care garantează referințe pentru afacerea ta,
– tipuri de oameni cu care este bine să faci parteneriate și să faci echipă,

ce obții dacă vii:

– claritate: cât de pregătit ești pentru o schimbare majoră în carieră?
– structură: ce căi de acțiune poți să urmezi, pe pași, în funcție de locul din care pleci?
– abilități: ce competențe ai de dezvoltat ca să poți dobândi succesul rapid?
– simplitate: comportamentele pe care merită să le aplici sunt extrem de simple, elegante și eficiente,
– răspunsuri concrete la întrebări și mai concrete legate de faza în care ești ca și antreprenor proaspăt sau mai experimentat.

Poți să te înscrii aici: http://www.123contactform.com/form-1941033

ai 3 posibilități:

Să nu faci nimic – adică să ignori acest mesaj și să îți vezi de viața ta,
Să te înscrii la eveniment, după care să intervină ”ceva’’ și să nu mai vii,
Să participi și să aplici ce ai învățat și astfel să îți accelerezi cariera.

Prima variantă și a treia sunt cele recomandate de noi.

Înscrie-te aici: http://www.123contactform.com/form-1941033/

Dacă evenimentul nu este pentru tine, decide acum acest lucru și conștientizează că sintagma ‘’nu am nimic de pierdut’’ înseamnă de fapt că renunți la:

– posibilitatea de a face networking de calitate cu oameni cu aceleași interese ca și tine,
– informații cheie care îți pot schimba rapid și radical în bine drumul în carieră,
– șansa de a înțelege de ce te blochezi sau evoluezi încet către scopurile tale
– să primești răspunsuri concrete la întrebările pe care le ai.

Pentru cazul în care optezi să vii și menții această alegere, iată care sunt pașii:

1 – dă join la eveniment, iar dacă vrei să vii însoțit/ă e mai avantajos, așa că dă share evenimentului,
2 – accesează linkul de înscriere, și lasă-ți datele de contact și de facturare, și rezervă-ți locul prin achitarea tichetului early bird,
3 – solicită factura și fii deschis pentru workshopul foarte practic la care vei participa.

Înscrie-te aici: http://www.123contactform.com/form-1941033/

Te așteptăm cu drag!
Spor în ce faci!

Organizers

Visited 21 times, 1 Visit today

Related Event

Practic, dupa aceasta simulare de managementul timpului, vei obtine: Un sistem practic de evaluare a prioritatilor zilnice; Metode usor de aplicat pentru gestionarea intreruperilor; Actiuni concrete de urmat pentru a putea realiza sarcinile la termenele stabilite; Un sistem de realizare a agendei de lucru care economiseste timp; Tehnici pentru gestionarea sarcinilor… Read more…

December 9, 2014 To December 10, 2014

07:00 To 22:00

In perioada 10-11 decembrie 2014 va avea loc la Bucuresti, la Centrul de evenimente din cadrul Complexului Hotelier Caro din capitala ediția numărul 17 din seria de evenimente Business Days. Evenimentul va avea peste 150 de speakeri din țară și din străinătate.  Pe durata celor 2 zile pline participanții vor… Read more…

In 2014 ia controlul asupra vietii tale financiare! Vino la seminarul “Cei 7 S pentru Stabilitatea si Succesul TAU Financiar”, pentru a afla cele mai eficiente strategii de gestiune a banilor si ce obiceiuri poti deprinde pentru a incepe sa economistesti si sa iei controlul asupra finantelor tale. Mai multe…

Acest eveniment organizat de catre RE/MAX Romania aduce un plus de valoare acestui segment de afaceri spre a sprijini profesionistii din Real Estate si nu numai. Workshop-ul va trata multe subiecte de interes, precum: 1 Piata imobiliara – oportunitate 2. Modele de business in imobiliare 3. Modele de lucru in…

11 iunie GIURGIU !!! Centrul de Strategii Aplicate si Psiholog Radu Leca va invita la primul eveniment oficial: Profiling, Diplomatie, Intelligence si Securitate Nationala. Scop: înțelegerea și importanța noțiunii de Profiling, precum și formarea culturii de Securitate, absolut necesară în actualul model de societate. Program: 10:00 – Introducere concept, prezinta… Read more…