Map
Photos
Event Description
La întâlnirea CSG București din 10 decembrie, invitata noastră este Iulia Bertea, inițiatoarea singurului blog de branding personal din România bazat pe neuromarketing.
De ce despre neurobranding?
În ultimii ani, neuroştiinţele au cunoscut o dezvoltare extraordinară ce a dus la o mult mai bună înţelegere a modului în care funcţionează diferite mecanisme ale creierului uman.
Neurobrandingul înseamnă neuroștiințe aplicate în branding, așa cum neuromarketingul reprezintă neuroștiințele utilizate în marketing. Neuromarketingul are scopul de a înțelege și previziona comportamentul consumatorului, folosind instrumente psihometrice, biometrice și neurometrice. Iar rezultatele cercetărilor din acest domeniu sunt aplicabile și în brandingul personal.
Iulia va aborda câteva dintre descoperirile neuroștiințelor care ne ajută să ne înțelegem mai profund clienții și publicul, să ne facem mai bine înțeleși, să stimulăm procesul decizional și în general să ne conectăm mai bine cu cei cărora ne adresăm (clienți, colegi, parteneri de business sau…de viață).
Printre temele abordate se numără:
- Diferențele dintre creierul “nou” și creierul “vechi”
- Legătura dintre întrebări și neurotransmițători
- De ce apar presupunerile și stereotipurile când relaționăm cu ceilalți
- Cine are prioritate: imaginea sau cuvântul?
- De ce nu există un proces decizional rațional, “în 6 pași simpli”
- Care sunt cele mai bune metode de a ne adresa direct creierului reptilian
Mai multe detalii: http://coachinginbucuresti.ro/de-la-branding-personal-la-neurobranding-foarte-personal-10-decembrie-2015/
Organizers
Visited 297 times, 1 Visit today