Customer Care Conference

October 26, 2016

October 26, 2016

09:00 To 17:00

Cluj-Napoca

http://www.conference-arena.com/customer-care-conference-cluj-napoca

are you going to attend Customer Care Conference?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

“70% of employees say their employer should understand them to the same degree they are expected to understand customers” Towers Watson.

It is the companies’ challenge to develop methods to boost employees’ performance, motivation and engagement to increase customer satisfaction. At the 14th edition of CUSTOMER CARE CONFERENCE, solution providers of the field will discuss about how to introduce customer centric approach within HR strategies. So, local and international experienced customer care trendsetters are expected on 26th October at Cluj-Napoca. Join us!

KEY TOPICS
– Turnover and employee performance management and solutions;
– Gaining job satisfaction and motivation through effective feedback;
– Smart employee engagement practices;
– Effective tactics in business communication;
– Implementing an Employee Training & Development Program;
– New era business expansion Coaching & Training;
– Training as a key employee retention tool;

IT IS A GREAT OPPORTUNITY:
– Interact with experts in the field, who will share their experience.
– To meet and partner the most important players on the European customer care market.
– For brand awareness and reputation.

Registration at Laura Galos: +40723 833 333| laura.galos@conference-arena.com; registration@conference-arena.com

Organizers

Visited 257 times, 1 Visit today

Related Event

Te invităm să vii joi, pe 26 noiembrie 2015 la Impact Hub Bucharest – Strada Halelor, nr. 5, etaj 2 (foarte aproape de stația de metrou Piata Unirii, vezi harta »), la ediția cu numărul 132 Lumea SEO PPC. Intervalul orar al întâlnirii este de la ora 18:45 la 21 (vino mai…

May 22, 2016 To May 24, 2016

Asociația Studenților secției de Marketing (ASM) de la FSEGA, are onoarea de a vă invita între 23 și 25 mai 2016 să luați parte la cea de-a XI-a ediție a evenimentului Zilele Marketingului. Zilele Marketingului este un eveniment care are tradiție în viața studenților clujeni, iar anul acesta va aduce… Read more…

Dacă ai emoţii atunci când vorbeşti în public, dacă simţi că vocea îţi tremură atunci când prezinţi oferta ta în faţa unui client important, dacă ai nevoie de mai multă încredere când vorbeşti sau pur si simplu vrei sa vezi cum poţi să fii mai captivant şi convingator într-o prezentare,… Read more…

September 25, 2014

Dr. Christophe Morin, specialistul Nr 1 in lume in neuromarketing vine pe 26 septembrie la Bucuresti! (www.bizforum.ro/neuromaketing)  Oferim ultimele locuri la un pret special: 120 euro + TVA, pentru inscrieri efectuate pana marti 23 septembrie folosind codul “BIZlinkedin”  Neuromarketing, cel mai popular workshop de introducere in bazele neuromarketingului este un…

April 12, 2016 To April 13, 2016

08:00 To 16:30

Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016 reprezintă o oportunitate unică de a descoperi cele mai bune practici în domeniul relațiilor cu clienții, de a interacționa cu experți în domeniu și de a pune bazele unui serviciu de relații clienți excelent. Aflat deja la cea de-a doua ediție evenimentul revine… Read more…