Customer Care Conference

October 26, 2016

October 26, 2016

09:00 To 17:00

Cluj-Napoca

http://www.conference-arena.com/customer-care-conference-cluj-napoca

are you going to attend Customer Care Conference?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

“70% of employees say their employer should understand them to the same degree they are expected to understand customers” Towers Watson.

It is the companies’ challenge to develop methods to boost employees’ performance, motivation and engagement to increase customer satisfaction. At the 14th edition of CUSTOMER CARE CONFERENCE, solution providers of the field will discuss about how to introduce customer centric approach within HR strategies. So, local and international experienced customer care trendsetters are expected on 26th October at Cluj-Napoca. Join us!

KEY TOPICS
– Turnover and employee performance management and solutions;
– Gaining job satisfaction and motivation through effective feedback;
– Smart employee engagement practices;
– Effective tactics in business communication;
– Implementing an Employee Training & Development Program;
– New era business expansion Coaching & Training;
– Training as a key employee retention tool;

IT IS A GREAT OPPORTUNITY:
– Interact with experts in the field, who will share their experience.
– To meet and partner the most important players on the European customer care market.
– For brand awareness and reputation.

Registration at Laura Galos: +40723 833 333| laura.galos@conference-arena.com; registration@conference-arena.com

Organizers

Visited 283 times, 1 Visit today

Related Event

March 22, 2016

PR Forum este cea mai mare conferinta de comunicare si relatii publice din Romania. Aceasta editie aniversara pregateste mai mult ca oricand o agenda plina de continut valoros si de nume cu experienta locala si internationala. Mari companii si agentii aduc perspective noi in comunicare, studii de caz creative si… Read more…

June 16, 2014 To June 17, 2014

07:00 To 16:00

Practic, dupa aceasta simulare de negociere vei obtine: Tehnici practice pentru atingerea obiectivelor in negocierile cu furnizorii si clientii; Instrumente pentru rezolvarea situatiilor dificile de negociere; Un sistem de crestere a profitabilitatii negocierilor; Modalitati de comunicare a mesajului dorit catre parteneri; Metode de evitare a conflictelor; 5 tehnici concrete de negociere in… Read more…

June 2, 2014

08:00 To 15:00

Va invitam la un curs destinat consilierilor, agentilor si managerilor de vanzari, operatorilor call  center si customer care din companii regionale si nationale, tuturor celor care interactioneaza cu clientii.  Cursul este practic si intensiv, cu durata de 1 zi, si propune tehnici eficace de vanzare calitativa prin utilizarea de BENEFICII identificate, dorite,… Read more…

Art directorul Raymond Bobar povestește facerea și refacerea Decât o Revistă − despre format, litere și toate elementele care modelează identitatea vizuală a unei reviste. Odată cu numărul 19, Decât o Revistă și-a schimbat haina și căptușeala, conceptul și execuţia grafică fiind semnate de Raymond Bobar, unul dintre membrii fondatori… Read more…

November 27, 2014

Află mai multe despre publicitate, PR şi business de la Mihaela Rus – General Manager Vitrina Advertising Mihaela Rus este directorul general Vitrina Advertising – cea mai prestigioasă agenţie de publicitate full-servicie din afara Bucureştiului care a devenit pe parcursul anilor unul dintre cele mai cunoscute şi îndrăgite branduri atât pe plan local,… Read more…