Curs Expert Accesare Fonduri Europene, Bucuresti, ianuarie 2015

January 9, 2015

January 11, 2015

22:21 To 22:21

Bucuresti

are you going to attend Curs Expert Accesare Fonduri Europene, Bucuresti, ianuarie 2015?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Data: 9-11 ianuarie 2015 Locatie: Bucuresti Program de desfasurare a cursurilor: Vineri             17.00 – 20.00 Sambata        10.00 – 18.00 Duminica        10.00 – 18.00
Cursul de Expert Accesare Fonduri Europene da startul cursurilor Macro Training din anul 2015. Va asteptam la un curs unic in Romania, inovativ, cu informatii complete pentru a deveni un expert in accesarea fondurilor europene. Participa la cursul de Expert Accesare Fonduri Europene organizat de Macro Training si afla care sunt oportunitatile de finantare a proiectelor in 2015 dar mai ales care sunt pasii pentru a obtine finantari europene. Trainer-ul Marian Dumitrache, trainer cu o vasta experienta in otinerea fondurilor europene, iti va o…feri toate informatiile de care ai nevoie pentru a deveni expert in finantarile nerambursabile. Cursul de Expert Accesare Fonduri Europene este adresat tuturor persoanelor care doresc sa faca parte din echipe de scriere si implementare a proiectelor finantate din fonduri structurale, dar si potentialilor beneficiari ai fondurilor europene.
Dupa absolvirea cursului de Expert accesare fonduri europene, participanții vor deprinde: * cum se realizeaza documentarea necesara realizarii proiectului * sa identifice sursele de finantare * sa intocmeasca corect si eficient documentele proiectului (Cerere de Finantare, Plan de Afaceri, Prognoza economico-financiara, Cash Flow, Calculul indicatorilor financiari de monitorizare) * sa asigure o implementare corecta si eficienta a proiectului * sa asigure corespondenta cu Agentia de Management prin raportarile periodice in perioada de monitorizare
Acesta este momentul cel mai potrivit pentru a urma un curs de Accesare a fondurilor europene. Iata mai jos cateva motive: 1. In data de 05 August 2014, Acordul de Parteneriat pentru perioada 2014 – 2020 a fost validat de catre Comisia Europeana. Acest document prezinta modul in care vor fi folosite fondurile europene structurale si de investitii in viitoarea perioada de programare. 2. In data de 19 Decembrie 2014, Comisia Europeana a avizat Programul Operational Competitivitate si Programul Operational Asistenta Tehnica, ambele fiind corespondente perioadei 2014-2020. PO Competitivitate dispune de un buget de 1,33 miliarde de euro si este destinat sprijinirii Cercetarii-Dezvoltarii si Inovarii, dar si Tehnologiei Informatiei si Comunicatiilor. PO Asistenta Tehnica are un buget de 213 milioane de euro si va asigura asistenta pentru structurile cu atributii de coordonare pentru fondurile europene. 3. In data de 22 Decembrie 2014, Ministerul Fondurilor Europene preia Autoritatile de Management POS Mediu si POS Transport, pentru ca România să aibă o structură instituțională cât mai simplă și eficientă, care să accelereze absorbția fondurilor europene incepand cu 2015. 4. In luna Februarie 2015 se vor putea depune primele proiecte pentru accesarea fondurilor europene aferente noii alocari 2014-2020. Primele fonduri vor fi destinate sprijinirii fermelor agricole si instalarii tinerilor fermieri, prin intermediul PNDR 2014-2020.
Iata ce primesti: – Un curs de calitate, sustinut de trainer cu experienta – Un pret competitiv, la cel mult 60% din cat ati fi dispusi sa platiti in aceleasi conditii. – CD-ul “CD-ul Accesarea fondurilor europene in perioada 2014 – 2020”, un produs exclusiv Macro Training – Certificat de absolvire recunoscut – Supliment descriptiv la certificatul de absolvire – Supliment EUROPASS – Certificat nominal de participare eliberat de Macro Training – Materiale: mapa cursantului, foi, instrumente de scris, suport curs – Cafea si racoritoare in toate pauzele
Actele necesare (doar in copie): 1. Carte de identitate 2. Diploma de studii (studii universitare cu/fara diploma de licenta) 3. Certificat de nastere (daca prenumele parintilor nu sunt mentionate pe Cartea de Identitate) 4. Certificat de casatorie (daca este cazul schimbarii numelui)
Oferta speciala de pret: doar 490 lei/ cursant in loc de  750 lei / cursant Profita acum de aceasta oferta! Atentie! Pretul este final. Nu se percep alte taxe pentru examen, diploma etc.
Nou! Puteti achita pretul cursului in cel mult 3 rate utilizand un card Avantaj emis de Credit Europe Bank sau un Bonus Card emis de Garanti Bank.
Mai multe detalii privind acest curs puteti gasi la adresa: http://macro-training.ro/portfolio/expert-fonduri-europene/
Contact: Telefon: 0769.343.680 0726.420.198 E-mail: contact@macro-training.ro Site: www.macro-training.ro

Organizers

Visited 737 times, 2 Visits today

Related Event

Asociația Studenților Contabili RATIO în parteneriat cu Office Depot Cluj-Napoca prezintă evenimentul “3:1 – Contabilitate, Fiscalitate și Analiză Financiară într-un SSC” – un workshop interactiv în care vei descoperi direct de la specialiști în domeniu relațiile dintre Contabilitata, Fiscalitate și Analiză Financiară. Pentru a participa completează Formularul de înscriere accesând… Read more…

This edition will be a must for all startups, because the theme we’ll aproach on is growth hacking, what it is, what it does, how it does it, what should startups expect from it, why is it so important for startups to do it right and what could startups benefit… Read more…

Iașul este locul de plecare al conferințelor Afaceri.ro și în acest an avem onoarea să deschidem seria conferințelor chiar în Iași. În cadrul Conferinței Afaceri.ro Iași 2016 veți putea participa la sesiuni de prezentări și workshop-uri pe teme privind: – Clustere in regiunea de Nord – Est;– Solutii online pentru… Read more…

May 8, 2015

Întâlniri individuale cu şcolile de afaceri de top le nivel mondial Prestigioasa diplomă MBA este cheia ta pentru o schimbare de carieră, pentru o poziţie de top management şi pentru o creştere medie a salariului de 100%*. Reţeaua extinsă de profesionişti cu gândire similară, oferită de către experienţa MBA, îţi… Read more…

Fundația CECCAR – Centrul de Excelență în Business și Economie, punctul de lucru Sălaj, organizează joi, 26 mai, începând cu ora 15.00, seminarul cu tema ”Sistemul informațional economic și consultanță pentru crearea întreprinderii”. Pentru inscrieri si detalii puteti contacta Filiala CECCAR Salaj, http://www.ceccarsj.ro/.