Curs “Analist Resurse Umane” – Cod C.O.R. 333306, acreditat A.N.C.

June 3, 2016

June 12, 2016

09:00 To 20:30

Bucuresti

//www.lifelong.ro

0733918961

are you going to attend Curs “Analist Resurse Umane” – Cod C.O.R. 333306, acreditat A.N.C.?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

“Parteneriatele cu adevarat viabile reprezinta o provocare serioasa,mai ales in mediul afacerilor.” Stephen M. Dent


Lifelong Learning Solutions
va invita sa participati in perioada 3-12 iunie 2016 – in Bucuresti – la cursul “Analist Resurse Umane” – Cod C.O.R. 333306, acreditat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari (A.N.C. – fost C.N.F.P.A.).

Va asteptam alaturi de noi pentru a beneficia de un program intensiv de studiu si practica fundamentat pe legislatia muncii, rezultatele obtinute prin aplicarea actelor normative aflate in vigoare si standardele ocupationale in domeniu.

Toti cei interesati de o cariera in Resurse Umane sau de rafinarea cunostintelor dobandite in acest domeniu sunt bineveniti.

Durata cursului: Cursul se desfasoara in 2 weekend-uri succesive, iar ziua destinata evaluarii pentru obtinerea Certificatului de absolvire autorizat de A.N.C. se stabileste in functie de disponibilitatea participantilor, a trainerului si a membrilor comisiei de evaluare.

Termenul limita pentru inscriere si achitarea taxei: 23 mai 2016. Oricine se inscrie si plateste integral pana pe data de 16 mai 2016 beneficiaza de o reducere in valoare de 300Lei.

Taxa de participare: 1250Lei (+50Lei taxa de examinare pentru obtinerea certificatului recunoscut la nivel national de A.N.C.) – insumeaza costurile aferente serviciilor de training, suportului de curs, miniprotocolului pentru pauze si locatiei.

Continutul cursului „Analist Resurse Umane” cuprinde 3 module a cate 15 ore fiecare, in care sunt incluse si orele de evaluare:

Modulul I: Administrarea personalului, organizarea muncii, comunicarea organizationala si gestionarea resurselor

Modulul II: Analiza si evaluarea posturilor, evaluarea performantelor profesionale ale angajatilor

Modulul III: Recrutarea si selectia personalului

Absolventii cursului de perfectionare in profesia de „Analist Resurse Umane” vor dobandi urmatoarele competente:

  • Gestionarea eficienta a sistemului relatiilor de munca in cadrul organizatiei
  • Estimarea resurselor si a cheltuielilor necesare derularii activitatilor de resurse umane
  • Organizarea si administrarea bazei de date pentru evidenta personalului
  • Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului
  • Sistematizarea fluxului informational in organizatie
  • Analizarea si evaluarea posturilor
  • Gestionarea sistemului de motivare a personalului
  • Elaborarea sistemului de evaluare a performantelor
  • Organizarea programelor de pregatire profesionala a personalului
  • Planificarea dezvoltarii carierei profesionale a angajatilor in conformitate cu sistemul de promovare al organizatiei
  • Planificarea necesarului de resurse umane pe specializari
  • Organizarea procesului de recrutare a personalului
  • Organizarea procesului de selectie a personalului

Numarul maxim de locuri disponibile: 14. Numarul minim de participanti pentru parcurgerea cursului: 6.

Pentru inscrieri va rugam sa utilizati exclusiv acest formular: http://www.lifelong.ro/formular-de-inscriere-cursuri-deschise-lifelong

Documente necesare pentru validarea inscrierii:

  • Copie scanata a Cartii de identitate
  • Copie scanata a Certificatului de nastere
  • Copie scanata a Cerificatului de casatorie, daca este cazul
  • Copie scanata a celei mai recente Diplome de absolvire (minim studii medii)

Trainer certificat A.N.C.: Ane-Mary Ormenisan http://www.lifelong.ro/despre-ane-mary-ormenisan 

Localitate: Bucuresti. Locatia va fi anuntata in timp util tuturor participantilor inscrisi.

Foarte important de retinut: 

  • In urma evaluarii finale va fi emis certificatul de absolvire a formarii pentru ocupatia de „Analist Resurse Umane”, in al carui supliment vor fi specificate competentele dobandite pe durata cursului.
  • Certificatul de absolvire se elibereaza in conformitate cu O.G. nr.129/2000 privind formarea profesionala a adultilor – republicata si in baza Autorizatiei cu Seria B, Nr.0009697/30.12.2015 emisa de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari (A.N.C.) pentru Lifelong Learning Solutions.
  • In Art. 47 din O.G. nr.129/2000 privind formarea profesionala a adultilor – republicata se prevede ca “societatile reglementate de Legea nr.31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, companiile si societatile nationale, unitatile cooperatiste, regiile autonome si alte institutii pot efectua cheltuieli pentru formarea profesionala a salariatilor, cheltuieli care se deduc, dupa caz, din impozitul pe profit sau din impozitul pe venit.”
  • Atat suportul de curs in integralitatea sa, cat si materialele suplimentare oferite spre studiu constituie proprietatea exclusiva a Lifelong Learning Solutions S.R.L. si sunt protejate prin Legea nr.8 din 14 martie 1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe.

Daca doriti sa ne solicitati informatii suplimentare ori sa beneficiati de oferta noastra de training personalizat, va invitam sa ne contactati pe adresa de e-mail office@lifelong.ro.

Va asteptam cu bucurie!

Organizers

Bucuresti, sector 3

0733918961

//www.lifelong.ro

Event Information

office@lifelong.ro

Visited 230 times, 1 Visit today

Related Event

October 1, 2015 To October 3, 2015

Peste 40 de angajatori participă la bursa locurilor de muncă ReASPIR CRESCENDO din Iași. Bursa se adresează persoanelor șomere, în special șomeri tineri și șomeri de lungă durată, dar și persoanelelor aflate în căutarea unui loc de muncă.Evenimentul se desfășoară în perioada 2-4 octombrie la Hotel Moldova din Iași, conform… Read more…

TACT – Masterul de Tehnici Actuariale dezvoltat în parteneriat de Institutul de Studii Financiare şi Academia de Studii Economice Bucureşti cu suportul Asociației Române de Actuariat. Programul bilingv RO-EN urmăreşte relaţia strânsă dintre managementul riscului, calculele actuariale şi pieţele financiare. Programul combină abordările practice cu sesiunile teoretice oferind un bagaj de cunoştinţe complex,… Read more…

April 1, 2014

08:00 To 19:00

Scopul Atelierului de Cariere este să facă puţină lumină şi să dea o mâna de ajutor celor care vor să işi găsească un job, iar pe termen lung să îşi construiască o carieră. Atelierul de Cariere are un format de Q&A – Questions & Answers (întrebări și răspunsuri). Pentru că ştim că cei care… Read more…

October 19, 2015 To October 20, 2015

Cea de-a 19-a ediție a Târgului de Cariere Global la Cluj din 20 și 21 octombrie va reuni cel puțin 5.000 de candidați și 30 de companii. Evenimentul se adresează în special tinerilor cu studii superioare absolvite sau în curs, cu sau fără experiență de muncă profesională, interesați de o… Read more…

February 17, 2015

Intalnirea va avea loc la Hotel Marshal Garden (harta). Adresa: Calea Dorobantilor Nr. 50B, București, Zona: Piata Romana. Orar intalnire: 18:30 – 21:00 Persoanele interesate de participare la evenimentul sus mentionat sunt rugate sa confirme si sa achite taxa de inscriere pana la 17 februarie 2015. AGENDA EVENIMENT 18:30-18:50 – Sosirea participantilor 18:50-19:00 – Cuvant inainte si prezentarea invitatilor: – Marius Panuta, presedintele Asociatiei Nationale a Recrutorilor – Gabriel Chicioreanu, presedintele Asociatiei 4CAREER 19:00-19:40 – “Coaching in HR!” – Anca Sima 19:40-20:00 – Networking 20:00-20:40… Read more…