Curs Achizitii Publice Clasice si Remediile

September 23, 2016

September 23, 2016

00:00 To 20:16

Bucuresti

//www.proiect-contaplus.ro

0730.102.230

are you going to attend Curs Achizitii Publice Clasice si Remediile?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Cursul Expert Achizitii Publice este un curs ACREDITAT de A.N.C. (Autoritatea Nationala pentru Calificari), prin Ministerul Educatiei Nationale si Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice.

CURSUL SE ADRESEAZA:

  • Autoritatilor contractante care efectueaza achizitii publice (atat manageri, cat si functionari implicati direct in procesul de achizitii): administratia locala, administratia centrala sau alte institutii;
  • Personalului din cadrul societatilor comerciale care participa la procedurile de achizitii publice;
  • Specialistilor din sectorul privat incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor;
  • Firmelor private care beneficiaza de finantari europene si care trebuie sa realizeze achizitii conform legislatiei in vigoare in domeniul achizitiilor publice;
  • Potentialilor manageri de proiect din mediul de afaceri, societatea civila si institutii publice sau persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii;
  • Persoanelor dornice sa isi imbunatateasca activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunostine si dobandirea de abilitati care sa le permita o mai buna planificare, organizare, implementare si monitorizare a activitatii.

SCOPUL CURSULUI este de a informa, dezbate si clarifica cele mai importante aspecte legate de materia achizitiilor publice in Romania.

LECTOR INVITATI: Adriana VANCICA – Expert achizitii publice

Corneliu BURADA – Expert in achizitii publice

Curs va fi organizat in Bucuresti si Iasi ( Acest curs se sustine in fiecare luna in diverse orase ale tarii, va rugam sa solicitati mai multe informatii la numarul: 0730.102.230)


 TEMATICA ABORDATA:

  • Legea nr. 98/2016privind achizitiile publice.
  • Legea nr. 101/2016privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor.
  1. AUTORITATI CONTRACTANTE.
  2. PRAGURI.
  3. EXCEPTARI.
  4. ACHIZITII MIXTE.
  5. ACTIVITATI DE ACHIZITIE CENTRALIZATE SI ACHIZITII COMUNE OCAZIONALE.
  6. REGULI GENERALE DE PARTICIPARE SI DESFASURARE A PROCEDURILOR DE ATRIBUIRE:

6.1. Operatori economici.

6.2. Contracte rezervate.

6.3. Confidentialitate.

6.4. Reguli de evitare a conflictului de interese.

6.5. Reguli aplicabile comunicarilor.

  1. MODALITATILE DE ATRIBUIRE. PROCEDURILE DE ATRIBUIRE:

7.1. Licitatia deschisa;

7.2. Licitatia restransa;

7.3. Negocierea competitiva;

7.4. Dialogul competitiv;

7.5. Parteneriatul pentru inovare;

7.6. Negocierea fara publicare prealabila;

7.7. Concursul de solutii;

7.8. Procedura simplificata.

  1. INSTRUMENTE SI TEHNICI SPECIFICE DE ATRIBUIRE A CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA:

8.1. Acordul–cadru;

8.2. Sistemul dinamic de achizitii;

8.3. Licitatia electronica.

  1. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE:

9.1. Consultarea pietei;

9.2. Impartirea pe loturi;

9.3. Elaborarea documentatiei de atribuire;

9.4. Oferte alternative;

9.5. Criterii de calificare si selectie: Motive de excludere, Criterii privind capacitatea;

9.6. Sustinerea unui tert;

9.7. Criterii de atribuire;

9.8. Documentul unic de achizitie european. E-Certis;

9.9. Liste oficiale ale operatorilor economici agreati si certificarea de catre organisme de drept public sau privat;

9.10. Cataloage electronice;

9.11. Finalizarea procedurii de atribuire;

9.12. Informarea candidatilor/ofertantilor;

9.13. Dosarul achizitiei si raportul procedurii de atribuire.

  1. EXECUTAREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA:

10.1. Subcontractarea;

10.2. Modificarea contractului de achizitie publica;

10.3. Cazuri specifice de incetare a contractului de achizitie publica.

  1. CONTESTAREA:

11.1. Notificarea prelabila. Conditii. Termene. Efecte;

11.2. Contestatia formulata pe cale administrativ-jurisdictionala (CNSC). Conditii. Termene;

11.3. Suspendarea procedurii. Suspendarea solutionarii contestatiei de catre CNSC;

11.4. Solutionarea contestatiei. Studierea dosarului cauzei. Concluzii scrise si precizari. Interventia;

11.5. Solutiile pe care le poate pronunta Consiliul;

11.6. Plangerea impotriva deciziei Consiliului. Conditii. Instanta competenta. Suspendarea procedurii de atribuire si/sau a executarii contractului pana la solutionarea cauzei. Cautiunea.

Cum te poti inscrie?

Te rugam sa ne contactezi la numarul: 0730.102.230 sau prin e-mail: office@proiect-contaplus.ro pentru a solicita formularul de inscriere. Daca ai intrebari, nu ezita sa ne contactezi!

Valoarea investitiei este de 900 lei – sunt incluse: suportul de curs si materialele auxiliare,networking, coffee break-uri, taxa de examinare A.N.C).

Taxa de servicii de cazare: 800 lei -optional- (include: cazare in regim double (doua nopti) si pensiune completa pentru participantul la curs.

BONUS: CAZARE SI MIC DEJUN GRATUITE PENTRU INSOTITOR!

Daca ai intrebari sau esti interesat de alte teme de training, noi iti stam la dispozitie!

Nu ezita sa ne contactezi, iti raspundem cu drag la intrebari.

 www.proiect-contaplus.ro

Organizers

Event Information

office@proiect-contaplus.ro

Visited 692 times, 2 Visits today

Related Event

PMI Romania Chapter – filiala Sibiu ii invita pe toti membrii PMI Romania Chapter la o noua editie a Monthly Meeting-ului organizat in Sibiu, in data de 17 Septembrie 2015. Impreuna cu iQuest, partenerul nostru, va provocam sa participati la subiectul “Quest for better management: Risk and Quality”.Asa cum v-am…

February 16, 2015

Ce?Poate părea paradoxal să iei din timpul tău liber pentru a veni la un atelier care să te învețe cum să te relaxezi. De fapt relaxarea nu depinde atât de mult de existența timpului neocupat, cât de starea ta interioară și de modul în care te raportezi la o anumită… Read more…

March 4, 2016

Înscriere –http://tinyurl.com/jrra69jVrei un milion de euro? Bun, acum că ți-am atras atenția, îți propunem un exercițiu practic de maximum 4 ore unde ne vom grupa în echipe, vom genera idei de start-up-uri și vom urma câțiva din pașii necesari pentru a creea un business: – Branding (Cum ai vrea ca… Read more…

Ședința săptămânală Toastmasters ClujGazda serii va fi : Andreea AstileanVei avea parte de discursuri pregătite de: Dorin Barna, Ciprian Soleriu şi Radu Andreica. În plus, vor fi improvizaţii şi evaluări de calitate într-o atmosferă prietenoasă şi plină de bună dispoziţie!Te așteptăm la Hotel Central, marti,14 iulie, incepand cu ora 8… Read more…

January 28, 2015

17:00 To 19:00

Tu îți creezi viitorul. Prin gândurile, sentimentele și acțiunile tale contribui în permanență, indiferent de nivelul tău de conștiență, la viitorul tău. Cum îți planifici anul? Ce metode folosești pentru a obține ceea ce îți dorești? 8 vorbitori îți vor prezenta sistemele pe care le folosesc și care dau rezultate.… Read more…