CSBS – CUSTOMER SERVICE BUSINESS SAFARI, EDIŢIA A II-A

May 10, 2014

May 16, 2014

09:00 To 06:14

București, Hotel Marshal Garden

are you going to attend CSBS - CUSTOMER SERVICE BUSINESS SAFARI, EDIŢIA A II-A?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Programul se desfăşoară pe durata a 7 zile, dintre care 2 zile de pregătire teoretică, în care vor fi descrise tehnici şi modalităţi de Customer Experience Management în cadrul cursului susținut de trainerul Mihai Mătieș, şi 5 zile de practică, în care participanţii la proiect vizitează o serie de companii şi instituţii pentru a vedea cum aplică acestea efectiv noţiunile de Customer Service, întâlnindu-se acolo cu Directorii Executivi și specialiștii de profil.

Această a 2-a ediție e susținută de Alpha Bank, Farmaciile Catena și Hotel Marshal Garden. 

Oferirea de servicii excelente are la bază respectarea drepturilor legale ale consumatorilor, conform legislaţiilor din România şi UE, element fără de care nu se poate discuta de servire exemplară a clienţilor, astfel încât prin aceasta să obţii un avantaj competitiv. Drept urmare, ne vom baza şi pe sprijinul ANPC, care va asigura informarea şi familiarizarea cursanţilor cu normele de protecţie a consumatorilor.

La finalul turului va fi organizată o sesiune de concluzii şi o festivitate de închidere, la care vor fi înmânate şi Diplomele de Participare pentru cei aproximativ 20 de manageri selectați pentru program.

Participanții la proiect pot fi patroni, directori executivi sau manageri din sectorul IMM și al companiilor interesate să ofere politici structurate pentru servicii excelente adresate clienților retail sau B2B. Specialiștii din domeniile marketing, vânzări, client-service, comercial sau Quality Management sunt bineveniți în acest program.

Beneficiile participării în programul CSBS includ familiarizarea cu unele concepte noi, adaptate mediului de afaceri din România, suportul de curs respectiv, dar mai ales partea practică în care cursanții vor participa la SAFARIUL vizitării unor companii sau instituții emblemă pentru mediul de afaceri din România, ai căror specialiști vor împărtăși din secretele fidelizării clienților.

Reprezentanţii sponsorilor vor susţine prezentări în faţa grupurilor de participanţi, oferindu-le astfel produse, servicii, experienţă şi expertiză în domeniu Customer Service, dar și punctând atuurile proprii în servirea și fidelizarea clienților. Aceste prezentări se vor organiza la sediul sponsorului și pot dura circa 2 ore. Sponsorii vor fi selectați pe baza unui istoric pozitiv în a crea experiențe memorabile pozitive pentru propriii clienți și a dezvolta programe eficiente de loializare a clienților. Dintre instituțiile și companiile care au confirmat deja sprijinul pentru proiect oferindu-se să ne găzduiască amintim Hotel Marshal Garden, Alpha Bank, farmaciile Catena, ANPC. Așteptăm în continuare și alte confirmări din partea unor companii internaționale sau românești care se preocupă să ofere servicii foarte bune.

Pentru detalii privind condițiile, costurile și formularele de înscriere vă rugăm contactați:

Lavinia Andronache – Reprezentant Vânzări
Tel. 0371-390986
Mobil. 0735-911107
Email. lavinia.andronache@mastermindcom.ro

 

Organizers

Visited 418 times, 1 Visit today

Related Event

April 6, 2015

13:30 To 16:30

Invata de la Ciprian Soleriu, fondatorul Conversion Academy, sa fii persuasiv online, sa ai venituri mai mari si un public fidel. Inscrierea se face pe site-ul BT Club: http://bit.ly/1sVPzza Ce vei afla daca participi la seminar? + De ce metodele pe care le-ai folosit pana acum ca sa vinzi online… Read more…

Rentrop & Straton vă invită în perioada 30 mai – 26 iunie 2014 la turneul Conferinţei Naţionale de Contabilitate şi Fiscalitate. Modificări în Codul Fiscal 2014. Implicaţii şi Aplicaţii Practice în Contabilitatea de Zi cu Zi, ce va avea loc în cele mai importante oraşe din România.      Participarea… Read more…

Practic, dupa acest curs de vanzari vei obtine: Strategii practice de crestere a valorii vanzarilor efectuate; Tactici de abordare a diferitelor tipuri de clienti; Tehnici de prezentare eficienta a produselor si serviciilor oferite; Pasi concreti pentru definirea unui set de argumente de vanzare convingatoare; Strategii de efectuare a concesiilor pe parcursul vanzarii;… Read more…

November 15, 2015 To November 19, 2015

16 noiembrie – Intelligence-ul românesc – de la bipolarism la globalizare, General SRI Prof.univ.dr. Cristian Troncotă 17 noiembrie – Situaţia internaţională actuală – Asia şi Africa, drumuri spre Europa, Director SRI 1997-2000, ambasador Costin Georgescu 18 noiembrie – Remodelarea economiilor prin spionaj cibernetic global – Gabriel Mazilu, director adjunct al…

Succesul in afaceri este strans legat de capacitatea de relationare si de a fi omul potrivit la locul potrivit! Ce inseamna business networking si de ce am nevoie sa relationez in afaceri? Foloseste networkingul in afaceri pentru a relationa, pentru a inlatura neincrederea pe care o au potentialii colaboratori fata… Read more…