CSBS – CUSTOMER SERVICE BUSINESS SAFARI, EDIŢIA A II-A

May 10, 2014

May 16, 2014

09:00 To 14:58

București, Hotel Marshal Garden

are you going to attend CSBS - CUSTOMER SERVICE BUSINESS SAFARI, EDIŢIA A II-A?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Programul se desfăşoară pe durata a 7 zile, dintre care 2 zile de pregătire teoretică, în care vor fi descrise tehnici şi modalităţi de Customer Experience Management în cadrul cursului susținut de trainerul Mihai Mătieș, şi 5 zile de practică, în care participanţii la proiect vizitează o serie de companii şi instituţii pentru a vedea cum aplică acestea efectiv noţiunile de Customer Service, întâlnindu-se acolo cu Directorii Executivi și specialiștii de profil.

Această a 2-a ediție e susținută de Alpha Bank, Farmaciile Catena și Hotel Marshal Garden. 

Oferirea de servicii excelente are la bază respectarea drepturilor legale ale consumatorilor, conform legislaţiilor din România şi UE, element fără de care nu se poate discuta de servire exemplară a clienţilor, astfel încât prin aceasta să obţii un avantaj competitiv. Drept urmare, ne vom baza şi pe sprijinul ANPC, care va asigura informarea şi familiarizarea cursanţilor cu normele de protecţie a consumatorilor.

La finalul turului va fi organizată o sesiune de concluzii şi o festivitate de închidere, la care vor fi înmânate şi Diplomele de Participare pentru cei aproximativ 20 de manageri selectați pentru program.

Participanții la proiect pot fi patroni, directori executivi sau manageri din sectorul IMM și al companiilor interesate să ofere politici structurate pentru servicii excelente adresate clienților retail sau B2B. Specialiștii din domeniile marketing, vânzări, client-service, comercial sau Quality Management sunt bineveniți în acest program.

Beneficiile participării în programul CSBS includ familiarizarea cu unele concepte noi, adaptate mediului de afaceri din România, suportul de curs respectiv, dar mai ales partea practică în care cursanții vor participa la SAFARIUL vizitării unor companii sau instituții emblemă pentru mediul de afaceri din România, ai căror specialiști vor împărtăși din secretele fidelizării clienților.

Reprezentanţii sponsorilor vor susţine prezentări în faţa grupurilor de participanţi, oferindu-le astfel produse, servicii, experienţă şi expertiză în domeniu Customer Service, dar și punctând atuurile proprii în servirea și fidelizarea clienților. Aceste prezentări se vor organiza la sediul sponsorului și pot dura circa 2 ore. Sponsorii vor fi selectați pe baza unui istoric pozitiv în a crea experiențe memorabile pozitive pentru propriii clienți și a dezvolta programe eficiente de loializare a clienților. Dintre instituțiile și companiile care au confirmat deja sprijinul pentru proiect oferindu-se să ne găzduiască amintim Hotel Marshal Garden, Alpha Bank, farmaciile Catena, ANPC. Așteptăm în continuare și alte confirmări din partea unor companii internaționale sau românești care se preocupă să ofere servicii foarte bune.

Pentru detalii privind condițiile, costurile și formularele de înscriere vă rugăm contactați:

Lavinia Andronache – Reprezentant Vânzări
Tel. 0371-390986
Mobil. 0735-911107
Email. lavinia.andronache@mastermindcom.ro

 

Organizers

Visited 622 times, 1 Visit today

Related Event

July 8, 2014 To July 9, 2014

In perioada 9-10 iulie 2014 va avea loc la Cluj-Napoca, la Grand Hotel Italia ediția numărul 15 din seria de evenimente Business Days. Evenimentul va avea peste 100 de speakeri din țară și din străinătate.  Pe durata celor 2 zile pline participanții vor putea participa la:– 4 conferințe– 4 mese rotunde și dezbateri–… Read more…

April 13, 2014 To April 15, 2014

Participa la cea de-a doua editie a conferintei Production, cea mai importanta conferinta dedicata optimizarii proceselor de fabricatie si metodelor de reducere a timpului de productiei si a costurilor. Conferinta va avea loc la Crowne Plaza Hotel, Bucuresti pe data de 15 aprilie 2014. Cine participa La eveniment vor participa…

June 8, 2015 To June 9, 2015

07:00 To 15:00

Conferinta regionala cu participare internationala PEX SUMMIT urmareste sa reuneasca pentru doua zile directori de excelenta operationala, manageri Lean, furnizori de servicii si solutii, specialisti in domeniul imbunatatirii proceselor si speakeri /consultanti de top locali si internationali. Despre un PEX SUMMIT (Process Excellence Summit) s-a scris si se scrie (inca)… Read more…

November 17, 2014 To November 18, 2014

Practic, dupa aceasta simulare de negociere vei obtine: Tehnici practice pentru atingerea obiectivelor in negocierile cu furnizorii si clientii; Instrumente pentru rezolvarea situatiilor dificile de negociere; Un sistem de crestere a profitabilitatii negocierilor; Modalitati de comunicare a mesajului dorit catre parteneri; Metode de evitare a conflictelor; 5 tehnici concrete de negociere in… Read more…

December 14, 2015

Anul 2015 a insemnat pentru noi, lansarea Elite Business Women si tranformarea acesteia in cea mai activa comunitate a femeilor antreprenor in Romania. Ce am reusit, noi Elite Business Women? Am lansat Conferinta nationala “Ele au reusit” in Bucuresti, Constanta, Cluj. Am organizat sesiuni de networking și antreprenoriat în cadrul… Read more…