Conferinta “Putere Nemarginita” – Anthony Robbins Team – un eveniment de impact international

October 18, 2014

October 18, 2014

13:00 To 07:30

Rin Grand Hotel Bucuresti

are you going to attend Conferinta “Putere Nemarginita” - Anthony Robbins Team - un eveniment de impact international?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Singurul eveniment din Romania bazat pe formula “Unleash the Power Within” creata de Anthony Robbins, probabil cel mai important life coach din lume. Evenimentul este creat de Impact Events si sustinut de Success Resources, cel mai mare organizator de evenimente de profil din lume, gazda pentru evenimente la care au participat Donald Trump, Bill Clinton, Richard Branson, Robert Kiyosaki, Blair Singer, Nick Vujici si multe alte nume celebre.

“Resursele sunt deja in interiorul tau! Invinge-ti fricile, optimizeaza-ti viata si du-o la un alt nivel. Vino alaturi de noi sa cunosti oameni interesanti intr-un mediu plin de inspiratie si obtine performanta in viata ta. Simte energia puternica ce te conduce spre indeplinirea visurilor.”

CINE VINE?

Conferinta este sustinuta de Asel Sydykova, speaker si trainer international, parte din Anthony Robbins Team Europe, Business Development Executive @ Success Resources si founder al Coaching Academy of Success in Londra. De asemenea, este organizator al singurei conferinte europene a lui Anthony Robbins – “Unleash the Power Within” Londra

CE VEI AFLA?
In plan personal

• Cum obtii rezultatele maxime in viata si cariera ta.
• Cum iti descoperi adevaratele pasiuni.
• Cum obtii motivare continua si cresti increderea in sine in acelasi timp.
• Cum iti setezi obiective mari si unde gasesti resursele sa le atingi.

In plan profesional

• Ce poti invata dintr-o companie multinationala
• Care sunt pasii de urmat pentru un mod de lucru mai eficient,
• Care sunt pasii de crestere ai unei afaceri,
• Ce ai nevoie pentru a porni o afacere de succes,
• Ce conditii trebuie sa indeplineasca afacerea ta pentru a creste continuu,
• Cum poti invata din procesele unei companii internationale, pentru a aplica in afacerea ta.
• Ce abilitati trebuie sa detii pentru pentru a lucra intr-o companie internationala si ce ai nevoie pentru a conduce una.

INSCRIE-TE AICI: http://goo.gl/eQ6YfE

DE CE SA PARTICIPI?
In plan personal

• Afli stiinta mecanismelor de baza ale vietii,
• Iti poti optimiza viata si obtine rezultatele dorite,
• Inveti arta de a tranforma gandurile in actiuni,
• Afli elemente cheie pentru prioritizarea eficienta a resursele,
• Poti obtine implinire in viata personala, profesionala si spirituala in cel mai scurt timp!
• Afla secretul preluarii controlului asupra propriei vieti,
• Cunoaste procesul scaparii de credinte si conceptii daunatoare.

In plan profesional

• Afli ce ai nevoie pentru a te angaja intr-o companie internationala,
• Cunosti cerintele interioare si cum te poti descurca intr-o firma internationala,
• Afli cum iti feresti afacerea de strategii daunatoare,
• Cum iti cresti afacerea folosind metode testate si informatii concrete,
• Intri in contact cu experti din domeniile resurse umane, dezvoltarea afacerilor si antreprenoriat.

“In plus vei avea ocazia sa interactionezi cu oameni pasionati, cu visuri si ambitii, sa gasesti energia necesara si cunostintele pentru a-ti imbunatati viata chiar acum, resurse puse la dispozitie de cel mai important organizator de evenimente de profil din lume.”

Ce pierzi daca NU participi?
In plan personal

• Nu vei afla cum iti construiesti viata ideala,
• Vei rata un eveniment creat de omul care a influentat viata a peste 50 milioane de oameni,
• Risti sa nu ajungi la UPW 2015, conferinta fenomen care iti poate schimba complet viata in doar 4 zile,
• Vei pierde formula eficientizarii vietii in toate planurile sale, personal, profesional, spiritual,
• Nu vei afla informatii din interior despre una din cele mai importante conferinte din Europa, UPW 2015 si vei rata una din cele mai importante conferinte din Romania,
• Nu vei lua contact cu directorul executiv al Success Resources,
• Nu vei afla cat timp ai nevoie pentru a-ti imbunatati vizibil viata,

In plan profesional

• Vei pierde formula eficientizarii vietii in toate planurile sale, personal, profesional, spiritual,
• Nu vei lua contact cu directorul executiv al Success Resources,
• Vei renunta la sansa de a obtine informatii unice direct de la directoarea celui mai mare organizator de evenimente de profil din lume.
• Nu vei afla cum sunt in spatele scenei Donald Trump, Anthony Robbins si Robert Kiyosaki.

INSCRIE-TE AICI: http://goo.gl/eQ6YfE

CUI I SE ADRESEAZA?
In plan personal

• Persoanelor dornice de imbunatatirea calitatii vietii,
• Persoanelor care doresc sa traiasca constient,
• Persoanelor care doresc sa obtina controlul,
• Celor in cautare de inspiratie,
• Persoanelor in cautare de rezultate vizibile si rapide,
• Publicul variaza de la studenti pana la antreprenori de top, incluzand persoane care lucreaza in retail, vanzari, negocieri, management, consultanta, coaching, training.

In plan profesional

• Persoanelor care doresc sa isi creeze o cariera intr-o firma multinationala
• Persoanelor care vor sa deschida o afacere
• Celor care doresc sa isi creasca afacerea folosind informatii concrete si strategii testate.
• Celor care doresc sa isi dezvolte abilitati noi.

Participa la evenimentul Putere Nemarginita, marca Impact Events si Success Resources si ai posibilitatea de a cumpara sau de a rezerva inca de cum bilete la UPW2015.
Biletele pot fi procurate direct de la organizator si partenerul oficial pentru Romania: Impact Events.
Vino la eveniment si vei beneficia de oferte unice si discounturi semnificative pentru UPW 2015
In plus, poti castiga zeci de premii puse la bataie in ziua evenimentului.
________________________________________
– bilet Silver: 149 RON
bilet, coffee-break, mapa participantului
– bilet Gold: 209 RON
bilet, coffee-break, mapa participantului, cartea “Putere Nemarginita” de Anthony Robbins, middle seats
– bilet Platinum: 389 RON
bilet, coffee-break, mapa participantului, cartea “Putere Nemarginita” de Anthony Robbins, front seats + cina cu Asel si echipa Impact Events in Centrul Vechi al Bucurestiului
________________________________________
Conferinta va avea loc Sambata 18 Octombrie incepand cu ora 13:00 la Rin Grand Hotel, Bucuresti – Șoseaua Vitan-Bârzești, nr. 7D
PENTRU REZERVAREA LOCULUI ESTE OBLIGATORIE INSCRIEREA.

INSCRIE-TE AICI: http://goo.gl/eQ6YfE

Organizers

Visited 472 times, 1 Visit today

Related Event

Târgul de Turism Montan, de Aventură şi Sporturi Extreme „Mocăniţa” Aflat la cea de-a IX-a ediţie, Târgul de Turism Montan, de Aventură şi Sporturi Extreme “Mocăniţa”, se desfăşoară în acest an pe parcursul a trei zile consecutive 13-15 mai 2016. Şi pentru că ediţia anterioară a fost desfăşurată în mediul… Read more…

November 5, 2015

Cui se adreseaza si ce vei invata Reputatia ta online are nevoie de putin detergent? Aici poti invata cateva tips and tricks care te pot ajuta sa atenuezi pagubele reputationale generate din diverse motive. Doresti sa intelegi mai bine ce este brandul personal si cum il poti cultiva ca la… Read more…

July 21, 2015 To July 25, 2015

Se spune că în viaţă trebuie să faci lucrurile la timpul lor. Cursul de formator poate fi unul dintre aceste lucruri. Nu poţi să rămâi neschimbat, la fel cum nu poţi să pleci fără dedicaţie şi iubire faţă de această meserie. Sigur, să fii trainer nu este ușor, dar îţi poate da cele mai mari… Read more…

April 3, 2015 To April 4, 2015

08:00 To 14:00

Proiectul On Therapy are în spate o istorie de mai bine de 6 ani de-a lungul cărora s-au descoperit şi dezvăluit informaţii cât pentru a şti că terapia nu are şi nu va avea limite. În fiecare an venim şi surprindem cu ceva nou, tocmai de aceea anul acesta conferinţa… Read more…

February 26, 2014

07:00 To 15:30

La finalul cursului participantii vor: sti sa valorifice timpul si importanta lui, sti sa stabileasca obiective clare pentru o mai buna organizare a timpului, sti sa stabileasca o strategie pentru eficientizarea timpului (stabilirea prioritatilor, delegare). sti sa gestioneze sarcinile, timpul si situatiile de criza pentru o mai buna organizare, sti… Read more…