Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016

April 13, 2016

April 14, 2016

09:00 To 17:30

Calea Dorobanților 5-7, București 010551

http://www.acumenintegrat.ro/Conferinta-Managementul-Relatiilor-cu-Clientii-in-Romania-2016/

+40 264 414 360

Event Description

Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016 reprezintă o oportunitate unică de a descoperi cele mai bune practici în domeniul relațiilor cu clienții, de a interacționa cu experți în domeniu și de a pune bazele unui serviciu de relații clienți excelent.

Aflat deja la cea de-a doua ediție evenimentul revine cu o structură actualizată și îmbunătățită în funcție de nevoile și așteptările mediului de business din România anului 2016.

Am ținut cont de feedback-ul dumneavoastră, iar în ediția a II-a ne vom concentra în special pe studii de caz relevante și exemple de bune practici.

Partea teoretică va fi și ea dezvoltată prin introducerea unei sesiuni de Masterclass ce va defini conceptele și teoriile principale dezbătute în cadrul evenimentului.

În plus, pentru a putea aprofunda subiectele și pentru a spori networking-ul și schimbul de experiențe, am decis să include două workshopuri și noi sesiuni de Q&A la sfărșitul fiecărei prezentări.

Din experiența cui veți învăța în cadrul evenimentului?

Anul acesta ne vor împărtăși din experiența în relațiile cu clienții profesioniști din partea unor companii precum:

  • Intrarom –Andrei Călin – Senior Consultant
  • Enel Energie –Daniela Croitoru – Customer Care Manager
  • Endava –Oana Man – Group Customer Care Manager
  • Ikea –Ionel Mirea – Deputy Customer Relations Manager
  • Mol România –Lucian Grozavu – Customer Service Manager
  • DHL Express –Oana Mandicescu – Customer Service Director
  • Fashion Days – Dan Mândroc – Head of Customer Service

Ce teme vor fi dezbătute în cadrul conferinței?

  • Orientarea către client;
  • Măsurarea satisfacției clienților;
  • Gestionarea canalelor de interacțiune cu clienții;
  • Colectarea, prelucrarea și implementarea feedback-ului clienților;
  • Instrumente, software și factori tehnologici ce susțin performanța serviciului de relații clienți;
  • Dezvoltarea instrumentelor necesare pentru susținerea unei culturi a excelenței în relațiile cu clienții.

Cine va participa la eveniment?

Conferința anuală „Managementul Relațiilor cu Clienții în România” își propune să reunească atât profesioniști în domeniu, cât și antreprenori interesați de dezvoltarea unui serviciu de relații clienți performant, care să le asigure un avantaj competitiv.

CEOs

  • Directori
  • Manageri Generali
  • Manageri Customer Service
  • Manageri Customer Care
  • Manageri Customer Experience
  • Specialiști în Relațiile cu Clienții

Organizers

Event Information

adrian.puha@acumen.ro

Visited 233 times, 1 Visit today

Related Event

September 3, 2014

17:00 To 19:30

Joi, 04.09.2014 la ora 19.00 va avea loc prima intalnire Speakers Club de la Cluj Napoca, la Hotel Central  Ce este Speakers Club? Speakers Club este o comunitate dedicata dezvoltarii abilitatii de a prezenta in fata unui public. Asa cum unele persoane merg la sala de mai multe ori pe…

May 14, 2014

11:30 To 12:15

doar 14 locuri – Workshop blitz inauntrul Connect Hub Open Gates. Practic, dupa Open Connect #36, sezonul 2, cei care vor mai multe informatii despre mentoringul sustinut de Liviu vor putea trece in sala de workshopuri. *** Calea catre succes trece si printr-un raport. Afla care este acel Raport! – nu este vorba…

July 28, 2014

12:00 To 17:00

Data: 29.07.2014 Localitate: Cluj-Napoca Ora: 14:00-19:00 Locaţie: Hotel Golden Tulip Ana Dome – Str. Observatorului, nr. 129 Preţ: 917.6 RON (TVA inclus)/participant     Cum să îţi dublezi vânzările în mai puţin de şase luni?Dacă eşti agent de vânzări sau director de vânzări, dacă eşti proprietarul unui IMM şi eşti implicat în vânzări, în acest… Read more…

“Eficienta” este cuvantul de ordine al marketingului modern, dar, pentru a fi eficient in realizarea unei campanii de marketing, este necesar sa utilizezi instrumente testate deja de profesionisti. Ce vei obtine prin participarea la acest curs:-instrumente utile pentru derularea unei campanii de marketing-perspectiva unui specialist in domeniu, atat din postura… Read more…

October 17, 2014

11:00 To 17:30

Singurul eveniment din Romania bazat pe formula “Unleash the Power Within” creata de Anthony Robbins, probabil cel mai important life coach din lume.  Evenimentul este creat de Impact Events si sustinut de Succes Resources, cel mai mare organizator de evenimente de profil din lume, gadza pentru evenimente la care au… Read more…