Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016

April 13, 2016

April 14, 2016

09:00 To 17:30

Calea Dorobanților 5-7, București 010551

http://www.acumenintegrat.ro/Conferinta-Managementul-Relatiilor-cu-Clientii-in-Romania-2016/

+40 264 414 360

Event Description

Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016 reprezintă o oportunitate unică de a descoperi cele mai bune practici în domeniul relațiilor cu clienții, de a interacționa cu experți în domeniu și de a pune bazele unui serviciu de relații clienți excelent.

Aflat deja la cea de-a doua ediție evenimentul revine cu o structură actualizată și îmbunătățită în funcție de nevoile și așteptările mediului de business din România anului 2016.

Am ținut cont de feedback-ul dumneavoastră, iar în ediția a II-a ne vom concentra în special pe studii de caz relevante și exemple de bune practici.

Partea teoretică va fi și ea dezvoltată prin introducerea unei sesiuni de Masterclass ce va defini conceptele și teoriile principale dezbătute în cadrul evenimentului.

În plus, pentru a putea aprofunda subiectele și pentru a spori networking-ul și schimbul de experiențe, am decis să include două workshopuri și noi sesiuni de Q&A la sfărșitul fiecărei prezentări.

Din experiența cui veți învăța în cadrul evenimentului?

Anul acesta ne vor împărtăși din experiența în relațiile cu clienții profesioniști din partea unor companii precum:

  • Intrarom –Andrei Călin – Senior Consultant
  • Enel Energie –Daniela Croitoru – Customer Care Manager
  • Endava –Oana Man – Group Customer Care Manager
  • Ikea –Ionel Mirea – Deputy Customer Relations Manager
  • Mol România –Lucian Grozavu – Customer Service Manager
  • DHL Express –Oana Mandicescu – Customer Service Director
  • Fashion Days – Dan Mândroc – Head of Customer Service

Ce teme vor fi dezbătute în cadrul conferinței?

  • Orientarea către client;
  • Măsurarea satisfacției clienților;
  • Gestionarea canalelor de interacțiune cu clienții;
  • Colectarea, prelucrarea și implementarea feedback-ului clienților;
  • Instrumente, software și factori tehnologici ce susțin performanța serviciului de relații clienți;
  • Dezvoltarea instrumentelor necesare pentru susținerea unei culturi a excelenței în relațiile cu clienții.

Cine va participa la eveniment?

Conferința anuală „Managementul Relațiilor cu Clienții în România” își propune să reunească atât profesioniști în domeniu, cât și antreprenori interesați de dezvoltarea unui serviciu de relații clienți performant, care să le asigure un avantaj competitiv.

CEOs

  • Directori
  • Manageri Generali
  • Manageri Customer Service
  • Manageri Customer Care
  • Manageri Customer Experience
  • Specialiști în Relațiile cu Clienții

Organizers

Event Information

adrian.puha@acumen.ro

Visited 277 times, 1 Visit today

Related Event

July 12, 2016 To July 13, 2016

16:00 To 19:00

Institutul de Studii Financiare organizează în București, în perioada 13-14 iulie 2016, cursul ”Managementul riscului operațional”, trainer Adrian Codirlașu. Cursul oferă o înțelegere a riscului operațional, a reglementărilor în acest domeniu, precum și a metodelor de evaluare și control. În cadrul cursului se vor identifica, analiza şi ilustra, cu exemple practice,… Read more…

July 20, 2014

08:00 To 15:00

GEYC organizează în cadrul Campaniei SMARTER un workshop gratuit pe tema: Communication & social media, 21 iulie 2014 #BeSMARTER14 FOCUS: Facebook Communication – Introduction (types of communication, PR & communication strategy features, social media communication features, advertising, tips and tricks);– Communication campaign planning (setting objectives, content, target audiences, choosing channels, adapting…

Lumea SEO PPC – Ca intre prieteni si profesionisti JOI 27 august 2015, ora 18:30, Impact Hub Bucharest, intrare 30 lei. Luna aceasta vom aborda tema ”Client vs. Agentie”. Ne dorim sa discutam despre probleme frecvente ale clientilor, despre provocarile pe care agentiile le au in colaborarea lor cu clientii,…

February 20, 2014

07:00 To 16:00

Acest curs de marketing online se adresează în principal antreprenorilor și managerilor de IMM-uri ce își doresc să stabilească o strategie de promovare online a propriei afaceri și să utilizeze cât mai eficient bugetul pe care îl au la dispoziție. Printre subiectele abordate în cadrul cursului se numără: analiza situației… Read more…

Nu rata Evenimentul Anului in E-Commerce 2 in 1: GPeC Summit si Gala Premiilor E-Commerce.  Ziua o petreci alaturi de cei mai buni specialisti la nivel mondial si national in optimizarea conversiilor si marketing online, iar seara urmeaza a 9-a editie a Galei Premiilor E-Commerce, in cadrul careia desemnam castigatorii…