Conferinta 5 – Finantarile in constructii – solutii inovative pentru supravietuire si dezvoltare economica!

October 22, 2015

October 22, 2015

09:00 To 15:00

Hotel CARO, zona Floreasca - B-dul Barbu Vacarescu, nr. 164, sector 2, Bucuresti

are you going to attend Conferinta 5 - Finantarile in constructii - solutii inovative pentru supravietuire si dezvoltare economica!?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description


I. Main focus:

  •     Leasing-ul – prezent si viitor, proiecte de modificare a legislatiei pentru a asigura fluidizarea situatiei actuale a finantarilor;
  •     Fonduri structurale – mai putem accesa bani europeni pentru proiecte de constructii? In ce conditii si care anume sunt modificarile noilor ghiduri? Care sunt CAEN-urile care se incadreaza in conditiile de eligibilitate pentru a putea accesa fondurile de la UE?
  •     Posibilitati de finantare externa – conditii, oportunitati;
  •     Asigurari si garantari in domeniul constructiilor.

II. Despre conferinta:

  •     Aria de acoperire – national;
  •     Target audience: managementul companiilor de constructii, managementul companiilor care comercializeaza utilaje pentru constructii, companii de leasing/banci/asigurari, institutii publice, asociatiile de profil, camerele de comert, departamentele economice ale ambasadelor;
  •     Data: 22 octombrie 2015, 9:00 – 15:00
  •     Adresa: Hotel CARO, zona Floreasca – B-dul Barbu Vacarescu, nr. 164, sector 2, Bucuresti

La Conferintele Masini si Utilaje pentru Constructii participa reprezentanti din urmatoarele arii de activitate:

  • Distribuitorii de utilaje pentru Constructii din Romania;
  • Distribuitorii de camioane din Romania;
  • Companiile de constructii;
  • Asociatii profesionale din domeniu;
  • Autoritatile publice care organizeaza procedure de achizitie publica (de la proiecte de infrastructura, pana la proiecte de mai mica anvergura);
  • Reprezentanti ai Ambasadelor si Consulatelor;
  • Reprezentanti ai Camerelor de Comert;
  • Companii  care asigura servicii de finantare (leasing, creditare, asigurare, garantare);
  • Companii care asigura produse sau servicii conexe (uleiuri, anvelope, piese de schimb, software gestiune flota, etc);

III. Medii de promovare:

  • Revista Masini si Utilaje pentru Constructii – Prima revista de utilaje din Romania iulie, august, septembrie, octobrie, noiembrie 2015;
  • www.masinisiutilaje.ro – platforma media din constructii cu cea mai mare vizibilitate din Romania;
  • Newsletter Masini si Utilaje pentru Constructii septembrie, octombrie, noiembrie(post-eveniment) 2015;
  • Newsletter exclusiv inainte si post-eveniment;
  • Invitatii trimise prin e-mail si posta;
  • Telefonic;
  • Parteneriate – IBC Focus, Govnet, ARACO, PSC, ADUC, UTCB, RisCo, BAC, ASCB, Sensum Invest, Ventrust Consulting, Daune Expert, APMCR, ALB;
  • Parteneriate Media – www.ziare.com, www.business24.ro, www.themoneychannel.ro, www.evenimentebiz.ro, www.infobirouri.ro;

IV. Speakeri & Invitati:

  • Liviu Neagu – Presedinte ADUC – Asociatia Distribuitorilor de Utilaje pentru Constructii;
  • Laurentiu Plosceanu – Presedinte ARACO – Asociatia Romana a Antreprenorilor de Constructii;
  • Claudiu Georgescu – Presedinte APMCR – Asociatia Producatorilor de Materiale pentru Constructii din Romania;
  • Tiberiu Andrioaiei – Secretar General PSC – Patronatul Societatilor de Constructii;
  • Adriana Ahciarliu – Secretar General ALB – Asociatia Romana de Leasing; 
  • Victor Ignat – Manager IBC Focus;
  • Lucian Arghire – Managing Partner Brightway;
  • Monica Virza – Tax Manager – Price Waterhouse Coopers;
  • Adriana Draghici – Director General Ventrust Consulting – Fonduri structurale;
  • Radu Mustatea – expert asigurari – Daune expert;

V. Puncte de interes

1. Mini-expozitie de utilaje si camioane;
2. Standuri de prezentare ale sponsorilor – fiecare participant va avea posibilitatea sa viziteze “mini-expozitia” organizata, cat si sa beneficieze de intreaga disponibilitate a sponsorilor, pentru orice doresc sa afle. Sponsorii vor fi pregatiti si cu oferte speciale valabile doar pe perioada conferintei.

RSVP: Andreea Stelea – Communication & PR Manager
Mob: +40728 851 100
E-mail: andreea.stelea@masinisiutilaje.ro

Pentru oportunitati de promovare in cadrul evenimentului, contactati:
Maria Nae – Marketing Manager
Mob: +40724 550 830
Email: maria.nae@masinisiutilaje.ro

Organizers

Visited 373 times, 1 Visit today

Related Event

  Descriere Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfasoara pe parcursul unei zile.   Obiective Cursul urmareste ca participantii sa cunoasca sistemul structurat de managementul performantei al departamentului de marketing, cu ramificatii la nivel strategic, operational sau individual, sa reuseasca sa optimizeze operatiile departamentului de marketing, sa… Read more…

March 3, 2014

16:00 To 20:00

“Toti pentru unul, unul pentru toti!” Aramis, Athos, Portos şi D’Artagnan au format o echipă ale cărei valori sunt un exemplu şi ȋn zilele noastre: Unitate, Respectul cuvantului dat, Eroism, Onoare, Fidelitate, iar motto-ul lor a dăinuit peste timp. Avalon Management şi Business Development Factory te invită la un workshop… Read more…

November 19, 2015 To November 21, 2015

Program vizitare Vineri, 20 noiembrie 2015, intre orele 12 – 19Sambata, 21 noiembrie 2015, intre orele 10 – 19Duminica, 22 noiembrie 2015, intre orele 10 – 17   Detalii: http://www.goodwine.ro/

June 25, 2015 To June 26, 2015

26 – 27 Iunie 2015 Scurtă prezentare: Cursul prezintă participanţilor conceptele şi instrumentele de bază necesare a fi cunoscute în activităţile de gestiune a stocurilor generate de activitatea comercială sau de producţie a unei firme. Scopul acestui curs este acela de a optimiza volumul stocurilor astfel încât activitatea firmei (producţie… Read more…

November 18, 2014

08:00 To 16:00

On November 19, Impact Hub Bucharest and Business Models Inc. invites you to a one day workshop on Business Model You. Based on the “Business Model You” Canvas and supported by our experience in working with entrepreneurs and professionals throughout the last 2 years, the workshop will provide a space for (re)designing and… Read more…