Brands, Blogs & Cookies

March 27, 2014

March 28, 2014

15:00 To 20:00

Hangover Club, Bucuresti

are you going to attend Brands, Blogs & Cookies?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Vrei să afli cum își poți construi o identitate de succes în online? Dacă răspunsul e DA, atunci trebuie să vii neapărat la Brands, Blogs & Cookies! Pentru perioada 26-28 martie ți-am pregătit o serie de conferințe în care o să ai ocazia să afli ce înseamnă antreprenoriatul în online de la oameni tineri și mișto, precum Alex Negrea, Ioana Casapu, Diana Enciu și Adina Tănasa de la Absolutely Fabulous, băieții de la Sector7 și alții. 
Inscrie-te pe http://brandsblogscookies.wordpress.com/.

Organizers

Visited 491 times, 1 Visit today

Related Event

June 2, 2014

08:00 To 15:00

Va invitam la un curs destinat consilierilor, agentilor si managerilor de vanzari, operatorilor call  center si customer care din companii regionale si nationale, tuturor celor care interactioneaza cu clientii.  Cursul este practic si intensiv, cu durata de 1 zi, si propune tehnici eficace de vanzare calitativa prin utilizarea de BENEFICII identificate, dorite,… Read more…

July 22, 2014

12:00 To 17:00

Data: 23.07.2014 Localitate: Bucuresti Ora: 14:00-19:00 Locaţie: Crystal Palas Ballroom – – Calea Rahovei 198 A,sector 5 Bucuresti , in spatele Pietei George Cosbuc Preţ: 917.6 RON (TVA inclus)/participant     Cum să îţi dublezi vânzările în mai puţin de şase luni?Dacă eşti agent de vânzări sau director de vânzări, dacă eşti proprietarul unui IMM… Read more…

Practic, dupa acest curs de vanzari vei obtine: Strategii practice de crestere a valorii vanzarilor efectuate; Tactici de abordare a diferitelor tipuri de clienti; Tehnici de prezentare eficienta a produselor si serviciilor oferite; Pasi concreti pentru definirea unui set de argumente de vanzare convingatoare; Strategii de efectuare a concesiilor pe parcursul vanzarii;… Read more…

Ești student la jurnalism, arte sau programare în Cluj-Napoca? Înscrie-te până pe 1 martie și poți fi selectat să lucrezi patru zile alături de reporterii RISE Project (www.riseproject.ro). RISE Project cu sprijinul departamentului de Jurnalism al Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării organizează în perioada 5-8 martie 2015… Read more…

January 29, 2014

18:00 To 19:00

While every interaction with your brand ultimately helps or hinders customer loyalty, the “honeymoon period” of the customer journey is the most critical time for you to create ”sticky” relationships. Evaluating this early phase offers numerous opportunities to set your customer on a path to a higher lifetime value by… Read more…