Beans United lansează Webinarul Gratuit “Content Marketing: Cum Transformi Cuvintele în Rezultate”

September 15, 2015

September 15, 2015

11:00 To 12:00

//www.beans-united.ro

are you going to attend Beans United lansează Webinarul Gratuit “Content Marketing: Cum Transformi Cuvintele în Rezultate”?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

Pe data de 15 septembrie 2015, ora 11 AM, va avea loc primul webinar gratuit organizat de agenția de inbound marketing Beans United, iar pasionații și specialiștii de marketing vor putea afla metodele de content marketing care transformă cuvintele în rezultate.

Marketerii care au înțeles că atenția consumatorilor nu se cumpără, ci se câștigă, știu că acest lucru poate fi realizat prin content marketing. Atenția se câștigă dezvoltând conținut relevant pentru consumatori și construind relații de durată, care ulterior se reflectă în rezultatele de business.”, afirmă Andreea Moisa, Managing Director Beans United.

Competiția pentru atenția consumatorilor e tot mai mare, ținând cont că 70% dintre marketeri creează mai mult conținut decât au făcut acum un an, după cum arată Content Marketing Institute. Faptul că doar 2% din companii folosesc o strategie eficientă pentru crearea de conținut dovedește că nu oricine va obține rezultate din content marketing.

Practicile care țin de Content Marketing au prins amploare și în România. Tot mai mulți marketeri sunt atrași de idea conținutului creat și distribuit cu scop dublu: de educare a publicului și de îndeplinire a obiectivelor de marketing. Atât crearea, cât și distribuirea de conținut se face în etape, iar simplul fapt că o companie oferă conținut orientat către client nu înseamnă că aplică marketing-ul prin continut. Într-adevăr, totul pornește de la profilul clientului ideal, dar pe lângă personalizare, conținutul are nevoie de un context favorabil.

Cum se face înscrierea?

Participarea este gratuită, iar cei interesați se pot înscrie aici.

Temele abordate în Webinar

– Rolul și importanța strategiei de conținut

– Cum adaptezi conținutul în funcție de obiectivele de marketing

– Cum realizezi conținut adaptat în funcție de Buyer Personas și Buyer’s Journey

– Care sunt formatele ideale în funcție de etapa în care se află publicul în Buyer’s Journey

– Ce reprezintă Content Repurposing și Content Curation și cum pot fi acestea integrate în mixul de conținut

– Cum maximizezi eficiența prin Paid/ Owned/ Erned și care sunt beneficiile lor

– Cum să folosești un sistem de close-loop reporting

– Cum calculezi ROI-ul în Content Marketing

Despre Beans United

Beans United este prima agenție de inbound marketing din România care aplică content marketing-ul pornind de la metodologia Hubspot. Îmbinând serviciile de inbound marketing cu un software performant precum Hubspot, Beans United oferă rezultate măsurabile în 4 etape: ATTRACT (atragerea vizitatorilor pe site), CONVERT (convertirea vizitatorilor în leaduri), CLOSE (acompanierea leadurilor pentru a deveni clienți) și DELIGHT (transformarea clienților în ambasadori de brand). Website-ul agenției poate fi accesat la adresa www.beans-united.ro

 Despre Inbound Marketing

Inbound Marketingul este o filosofie relativ nouă, dezvoltată în 2006 de către compania Hubspot din Statele Unite ale Americii. Acest model nou de marketing a apărut ca răspuns la ineficiența tacticilor de marketing tradiționale, care nu mai aduceau rezultate într-o piață extrem de competitivă.

Prin inbound marketing, consumatorii sunt atrași către produs cu ajutorul marketingului prin conținut (articole, webinarii, whitepaper, infografice) în mod organic (distribuția făcându-se cu ajutorul motoarelor de căutare și rețelelor sociale). Această filosofie de marketing are la bază strategii de tip “pull” (de atragere a consumatorilor către produs) spre deosebire de cele de tip “push” (de împingere a mesajului către consumator), folosite în marketing-ul tradițional .

Organizers

Visited 299 times, 1 Visit today

Related Event

Participă gratuit la un eveniment de tranzacţionare în timp real la xtb trade&coffee Te invităm la un eveniment unic de tranzacţionare: ia pulsul pieţelor în direct cu Analistul Şef al XTB România, Claudiu Cazacu. Urmăreşte în data de 7 Martie publicarea în timp real a numărului de locuri de muncă create de economia SUA (NFP). Comentează cu specialiştii noştri impactul… Read more…

Un training complet dedicat vanzarilor si dezvoltarii afacerilor     Daca vrei sa afli care este cea mai buna strategie pentru dezvoltarea afacerii in care esti implicat… Daca vrei sa poti pune in aplicare tehnici si strategii care sa iti mareasca vanzarile cu cel putin 15%… Daca vrei sa fii… Read more…

Acumen Integrat organizeaza in data de 21 ianuarie, incepand cu ora 16:00, webinarul gratuit 5 trenduri cheie pentru o mai buna planificare strategica. Webinarul va fi sustinut de Paul Albu, Senior Business Research Specialist, in cadrul diviziei europene a The KPI Institute, autoritatea globala in domeniul Indicatorilor Cheie de Performanta…

Cred cu tarie ca , indiferent de domeniul de activitate, daca vrem sa avem rezultate mai bune, avem nevoie sa devenim LIDERI mai buni. Si mai cred ca leadershipul autentic nu este legat de nici un fel de FUNCTIE, TITLU sau POZITIE. Mai mult decat atat, orice persoana ar trebui… Read more…

August 8, 2015 To August 22, 2015

Summer University este şcoala internaţională de vară oficială a Academiei de Studii Economice din Bucureşti, care abordează în principal  probleme economice (pot fi abordate în cadrul temei şi subiecte din alte domenii decât cel economic) şi care are ca scop promovarea valorilor academice comune studenţilor din întreaga lume. Participanţii la… Read more…