Map
Photos
Event Description
Pe data de 15 septembrie 2015, ora 11 AM, va avea loc primul webinar gratuit organizat de agenția de inbound marketing Beans United, iar pasionații și specialiștii de marketing vor putea afla metodele de content marketing care transformă cuvintele în rezultate.
“Marketerii care au înțeles că atenția consumatorilor nu se cumpără, ci se câștigă, știu că acest lucru poate fi realizat prin content marketing. Atenția se câștigă dezvoltând conținut relevant pentru consumatori și construind relații de durată, care ulterior se reflectă în rezultatele de business.”, afirmă Andreea Moisa, Managing Director Beans United.
Competiția pentru atenția consumatorilor e tot mai mare, ținând cont că 70% dintre marketeri creează mai mult conținut decât au făcut acum un an, după cum arată Content Marketing Institute. Faptul că doar 2% din companii folosesc o strategie eficientă pentru crearea de conținut dovedește că nu oricine va obține rezultate din content marketing.
Practicile care țin de Content Marketing au prins amploare și în România. Tot mai mulți marketeri sunt atrași de idea conținutului creat și distribuit cu scop dublu: de educare a publicului și de îndeplinire a obiectivelor de marketing. Atât crearea, cât și distribuirea de conținut se face în etape, iar simplul fapt că o companie oferă conținut orientat către client nu înseamnă că aplică marketing-ul prin continut. Într-adevăr, totul pornește de la profilul clientului ideal, dar pe lângă personalizare, conținutul are nevoie de un context favorabil.
Cum se face înscrierea?
Participarea este gratuită, iar cei interesați se pot înscrie aici.
Temele abordate în Webinar
– Rolul și importanța strategiei de conținut
– Cum adaptezi conținutul în funcție de obiectivele de marketing
– Cum realizezi conținut adaptat în funcție de Buyer Personas și Buyer’s Journey
– Care sunt formatele ideale în funcție de etapa în care se află publicul în Buyer’s Journey
– Ce reprezintă Content Repurposing și Content Curation și cum pot fi acestea integrate în mixul de conținut
– Cum maximizezi eficiența prin Paid/ Owned/ Erned și care sunt beneficiile lor
– Cum să folosești un sistem de close-loop reporting
– Cum calculezi ROI-ul în Content Marketing
Despre Beans United
Beans United este prima agenție de inbound marketing din România care aplică content marketing-ul pornind de la metodologia Hubspot. Îmbinând serviciile de inbound marketing cu un software performant precum Hubspot, Beans United oferă rezultate măsurabile în 4 etape: ATTRACT (atragerea vizitatorilor pe site), CONVERT (convertirea vizitatorilor în leaduri), CLOSE (acompanierea leadurilor pentru a deveni clienți) și DELIGHT (transformarea clienților în ambasadori de brand). Website-ul agenției poate fi accesat la adresa www.beans-united.ro
Despre Inbound Marketing
Inbound Marketingul este o filosofie relativ nouă, dezvoltată în 2006 de către compania Hubspot din Statele Unite ale Americii. Acest model nou de marketing a apărut ca răspuns la ineficiența tacticilor de marketing tradiționale, care nu mai aduceau rezultate într-o piață extrem de competitivă.
Prin inbound marketing, consumatorii sunt atrași către produs cu ajutorul marketingului prin conținut (articole, webinarii, whitepaper, infografice) în mod organic (distribuția făcându-se cu ajutorul motoarelor de căutare și rețelelor sociale). Această filosofie de marketing are la bază strategii de tip “pull” (de atragere a consumatorilor către produs) spre deosebire de cele de tip “push” (de împingere a mesajului către consumator), folosite în marketing-ul tradițional .
Organizers

Visited 499 times, 1 Visit today