Are Your Customer Relationships Sticky?

January 30, 2014

January 30, 2014

20:00 To 21:00

are you going to attend Are Your Customer Relationships Sticky??
Yes, I am  1 person is attending.

Event Description

While every interaction with your brand ultimately helps or hinders customer loyalty, the “honeymoon period” of the customer journey is the most critical time for you to create ”sticky” relationships. Evaluating this early phase offers numerous opportunities to set your customer on a path to a higher lifetime value by delivering extraordinary experiences.

From online banks to pharmaceutical companies to retail settings, companies are feeling the pressure to differentiate themselves in today’s customer centric marketplace.  Understanding this first stage of the customer experience pathway helps build the solid foundation necessary to create brand ‘stickiness.’

During this webcast you will learn practical examples of strategy that make customer relationships stick. We will discuss how:

  • an ethnographic approach helped a major financial services firm discover a big disconnect during their on-boarding process.
  • pharmaceutical companies can use short-term communities to improve and differentiate their Patient Assistance Programs during the enrollment phase.
  • applying new analytical techniques to a longitudinal study can uncover fresh insights to your communications strategy.

SPEAKER:
Brian Lunde, Vice President, Client Solutions, Customer Experience Practice Leader
MODERATOR:

Anthony Salas, American Marketing Association

Register at: http://bit.ly/1fbyFFs

Organizers

http://bit.ly/1fbyFFs

How to Register

Register at: http://bit.ly/1fbyFFs

Event Information

info@cmiresearch.com

Visited 818 times, 1 Visit today

Related Event

Acumen Integrat organizeaza in data de 14 Mai, incepand cu ora 16:00, webinarul gratuit Imbunatatirea performantei in 12 scenarii diferite.  Webinarul va fi sustinut de Andreea Vecerdea, Coordonatorul Biroului de Strategie si Performanta din cadrul The KPI Institute, una dintre principalele responsabilitati ale acestei pozitii reprezentand-o mentinerea functionala a Sistemului…

Institutul de Studii Financiare organizează în București, în perioada 21-22 iulie 2016, cursul ”Managementul Riscurilor Operaționale – Riscuri Generate de IT”, traineri: Theodor Adam, Florin Andrei, Victor Rotaru. Riscul IT este, de fapt, riscul la care o organizaţie este expusă şi care rezultă din folosirea sistemelor informatice. În cadrul programului de… Read more…

November 9, 2014 To November 13, 2014

Aflat la a 13-a editie, Zilele Biz este cel mai mare eveniment business-to-business din Romania. Eveniment de referinta in mediul de afaceri romanesc, Zilele Biz se adreseaza in fiecare dintre cele cinci zile cate unui domeniu de business: Ziua 1- Antreprenoriat, Ziua 2- Inovatie, Ziua 3 – Management, Ziua 4-…

Mai mult de jumatate din conducatorii organizatiilor provin din rândul managerilor de vânzări, vino să faci parte din elită.Organizatiile cu scop lucrativ depind de procese de vânzare, vino să contribui.Nimic nu se miscă fără o vânzare, vino să pui lucrurile în miscare. Programul pe care îl propunem se desfaşoară în… Read more…

Ai avut vreodată senzația că mesajul tău nu a fost suficient de clar înteles? Ai trăit momentul în care te bâlbâiai și prezentarea a ieșit mult sub ceea ce ți-ai dorit? Ai vrea ca prezentările tale să fie mai convingătoare Dacă ai răspuns cu DA la oricare din întrebările de… Read more…