30 Octombrie 2015 – Training Marketing Direct Si Marketing Online

October 30, 2015

October 30, 2015

02:48 To 02:48

Strada Traian 55A, București 030573

http://trainingurispecializate.ro/2015/05/training-marketing-direct-si-marketing-online-pentru-incepatori/

031.425.17.22

are you going to attend 30 Octombrie 2015 – Training Marketing Direct Si Marketing Online?
Yes, I am  No one is attending yet.

Event Description

30 Octombrie 2015 – Training Marketing direct si marketing online ”Cum sa implementezi campanii eficiente” – a IV a editie

 

Vrei sa inveti cum sa te promovezi eficient in mediul online?

Vrei sa afli cele mai bune modalitati de generare a vanzarilor si a leadurilor prin intermediul marketingului direct?

Vrei sa stii cum sa te diferentiezi din multimea de companii din domeniul tau de activitate?

Atunci inscrie-te acum la acest training intensiv ce iti va prezenta cele mai bune solutii de marketing direct si marketing online; testate in Romania si aplicabile oricand pentru orice companie .


Inscrie-te pana pe 15.09.2015 si vei investi in acest training doar 495 lei fara TVA, in loc de 795 lei fara TVA, tariful standard! Economisesti astfel 300 de lei!


 

De ce trebuie sa participi la acest training?

  • Pentru ca vei cunoaste avantajele marketingului direct si  cum sa profiti de ele
  • Pentru ca vei invata care sunt canalele de marketing direct cele mai eficiente si cum le poti utiliza, profitand de ele la maximum
  • Pentru ca vei invata cum sa concepi mesaje de marketing care sa vanda iar si iar
  • Pentru ca vei descoperi cum sa planifici campania de marketing, de la conceperea ei si pana la raportarea finala, cum sa o eficientizezi si, mai ales, cum sa tragi concluziile corecte dupa finalizarea acesteia
  • Pentru ca vei afla care sunt expresiile si cuvintele ce trebuie (si ce nu trebuie) folosite in conceperea mesajului de vanzare
  • Pentru ca vei afla care sunt indicii si tehnicile de masurare a eficientei campaniilor de promovare online
  • Vei afla care sunt canalele cele mai potrivite pentru promovarea in mediul online a afacerii tale, a serviciilor si produselor oferite si cum iti poti stabili publicul tinta
  • Vei afla totul despre cum trebuie sa arate site-ul tau, blogul, LP-urile, paginile de social media astfel incat sa conduci vizitatorii catre generarea de vanzari, leaduri, conversii
  • Vei afla cum sa scri texte eficiente si de impact pentru: site, blog, campaniile de emailling, newslettere, paginile de social media, anunturile Facebook si Google AdWords, bannerele postate
  • Vei invata ce inseamna si cum trebuie sa tii cont de SEO
  • Vei invata sa te diferentiezi

Trainingul include si o sesiune de o ora de coaching personalizat. Oricand, pe parcursul a 30 de zile de la data evenimentului, te poti programa la o sesiune de coaching dedicat promovarii afacerii tale. Aceasta sedinta valoreaza, in mod normal, 85 de euro. Tu o primesti gratuit prin inscrierea la acest training.

Atentie! Numarul de locuri este limitat la maxim 12 participanti! In momentul de fata mai sunt disponibile 10 locuri!

 

Subiectele acoperite:

  • Ce este marketingul si de ce trebuie sa investim in marketing
  • Marketing vs Vanzari
  • Marketing Traditional sau Marketing Direct
  • Avantajele marketingului direct
  • Strategia in marketingul direct
  • Crearea planului de marketing: analiza SWOT, cei 4 P. stabilire obiective SMART, canalele de marketing si mixul de marketing, selectarea publicului tinta, stabilirea bugetului
  • Crearea ofertelor si comunicarea eficienta pentru campaniile de marketing
  • Tehnici pentru crearea unor oferte remarcabile
  • Marketingul online: de la crearea siteului potrivit afacerii la elemente de SEO
  • Marketingul online: de la campanii PPC la campaniile social media

Trainingul este sustinut de Alexandru Dinu, specialist ce inca profeseaza cu succes in domeniul vanzarilor, trainer implicat in dezvoltarea echipelor si strategiilor de vanzari pentru companii nationale si internationale.

Alexandru Dinu, Trainer, Antreprenor si Specialist in Strategii de Dezvoltare:

– trainer atestat de Administratia Nationala pentru Calificare (ANC)

– SDI® (Strength Deployment Inventory®) Qualified Facilitator

alex

– peste 900 de ore petrecute ca trainer, coach si consultant

– 11 ani experienta practica in vanzari, 7 ani experienta practica in management, 6 ani experienta practica in training si coaching

– 8 ani experienta practica in dezvoltarea si implementarea de strategii de vanzari si marketing

– a dezvoltat si condus o companie cu peste 70 de angajati

– traininguri sustinute pentru firmele: Bosch Communication Center Timisoara, Tandem Call Center, Fokus Digital Services, Zigosoft Iasi, Tween Call, Valoris Center, Rominfoline, Bluepoint Consulting, Rentrop&Straton, Euroanswer, Climalux Center, Structuri din Otel Constanta, Club Aristocrat Targoviste, UMEB SA, MediaDocs, Optical Disc Solutions, Porsche Inter Auto Romania, Tin Factory Timisoara, Ronexprim Romania, BDO Audit, SEA Romania, MoldoConsGrup, RodBun,Superlit.Romania, Hertz Lease, Wilmark Events Agency, Ceva Sante Animale Romania, Influent SRL, Lista Firme Romania, Pavalascu Risk Consultants etc

Ai garantie 100% pentru acest training. Daca la finalul cursului, nu vei fi multumit, vei primi inapoi suma de bani investita. Inscrie-te acum si vei avea doar de castigat! Fara niciun risc.

Ai nevoie de mai mult? Iata ce spun altii despre noi

” L-am cunoscut pe Alex alaturi de echipa lui in cadrul unei intalniri in care mi-a “vandut” o colaborare despre care nici nu realizam ca aveam nevoie! Dar, am avut nevoie. Colaborarea alaturi de compania The Markers pentru campaniile de marketing desfasurate pentru Solve&Perform s-au dovedit a fi un adevarat succes.
Echipele au un  real talent pentru vanzari, iar Alex Dinu pentru coordonarea de echipe, fiind orientat spre rezultate si spre client. Viziunea lui clara cu privire la relatiile interumane, dar si la atingerea de obiective il va ajuta cu siguranta sa realizeze tot ceea ce isi va propune. ”
Olivia Podobea, Director General, Solve&Perform

” Firma de Conta a ales in urma cu 9 luni de zile compania The Markers ca principal colaborator pentru dezvoltarea strategiilor de dezvoltare, branding si marketing. Decizia s-a dovedit a fi cea mai buna, intrucat echipa The Markers s-a implicat in totalitate in stabilirea strategiilor, in demararea si urmarirea activitatilor de branding si in demararea activitatilor de marketing direct. Ca urmare compania noastra are o noua identitate, adaptata si orientata catre clienti, iar in urma campaniilor de marketing desfasurate prin intermediul lor am reusit si dezvoltarea portofoliului. Toate acestea ne-au convins sa continuam alaturi de The Markers.
Alin Vlad, Director General, FirmaDeConta.Ro

” Am cunoscut echipa The Markers in februarie 2014 cand a venit sa ne tina un training de vanzari. Ne-au incantat cu profesionalimsul lor, dorinta de implicare si buna dispozitie, ne-au starnit curiozitatea cu lucrurile interesante pe care ni le-au prezentat. In continuare, echipa The Markers s-a implicat in procesul de vanzare pe care l-am pus in practica, sfatuindu-ne punctual asupra fiecarei situatii cu care ne-am confruntat. Cu incredere, am continuat colaborarea si pentru conturarea identitatii companiei, provocare pentru care au venit cu idei creative, foarte bine adaptate profilului companiei noastre.”
Narcis Pavalascu Director General, PRC Pavalascu Risk Consultants

” Coaching-ul cu Alexandru DInu a venit in momentul in care eram in impas si nu vedeam solutiile pentru a-l depasi. Stiam ca am nevoie de indrumare, iar experienta cu Alexandru a fost mai mult decat revelatoare. De la el am invatat sa relationez cu clientii mei, am invatat sa ofer solutii si sa ajut, am invatat sa gandesc strategic. Consider ca este printre putinii oameni cu vocatie pentru training deoarece simplica problemele si, intr-un mod foarte relaxat si natural, te face sa intelegi unde trebuie sa punctezi.”
Camelia Vasile, Specialist in vanzarea de publicitate

 

Detaliile Trainingului:

Data: 30 Octombrie 2015

Durata cursului: Trainingul se desfasoara pe perioada a 8-9 ore de curs intensiv

Locul desfasurariiRin Central Hotel

Tarif:

– 495 lei fara TVA  pentru participantii inscrisi pana pe 15.09.2015

– 795 lei fara TVA pentru participantii inscrisi dupa 15.09.2015

– 5% discount suplimentar pentru trei participanti,  aceleiasiapartinand companii

 

 

Beneficii:

– 8 ore de training intensiv

– diploma de participare semnata de trainer atestat CNFPA

– suportul de curs in format tiparit si electronic

– consultanta prin email si telefon timp de 3 luni de zile de la teminarea cursului

– o sesiune de coaching individual si personalizat

– coffee break si gustare de pranz

 

Atentie! Numarul de locuri este limitat la maxim 12 participanti!

Organizers

Event Information

lucian@trainingurispecializate.ro

Visited 211 times, 1 Visit today

Related Event

We are pleased to announce and invite you to attend the 8th Edition of the International Conference “Marketing – from information to decision”, which will be held in Cluj-Napoca, Romania, between 6-7th November 2015, organized by Babes-Bolyai University, Faculty of Economics and Business Administration, Marketing Department. The purpose of the… Read more…

TACT – Masterul de Tehnici Actuariale dezvoltat în parteneriat de Institutul de Studii Financiare şi Academia de Studii Economice Bucureşti cu suportul Asociației Române de Actuariat. Programul bilingv RO-EN urmăreşte relaţia strânsă dintre managementul riscului, calculele actuariale şi pieţele financiare. Programul combină abordările practice cu sesiunile teoretice oferind un bagaj de cunoştinţe complex,… Read more…

April 15, 2014

08:00 To 16:30

iCommunity Summit is a key event designed to bring top-levelstrategic advice and insights for the contemporary professionals. It addresses the managers that put social high on their business agenda for 2014.Since the past decade has witnessed a transformation of the online user behaviorwhich had important implications for what it means to build an online… Read more…

Nu rata Evenimentul Anului in E-Commerce 2 in 1: GPeC Summit si Gala Premiilor E-Commerce.  Ziua o petreci alaturi de cei mai buni specialisti la nivel mondial si national in optimizarea conversiilor si marketing online, iar seara urmeaza a 9-a editie a Galei Premiilor E-Commerce, in cadrul careia desemnam castigatorii…

De ce Network Marketing? Pentru că această profesie are la baza un concept ingenios, ce se bucura de o crestere constanta la nivel mondial. Se bazează pe oameni dinamici, care au teluri curajoase in viata si sunt interesati de marketing, antreprenoriat, leadership si dezvoltare personala, dornici să-și deschidă o afacere.… Read more…