evenimentebiz.ro
Menu
  • Login
  • Register
Menu
  • Home
  • Blog
  • Archives
  • Contact Us
  • Extend
evenimentebiz.ro
  • Submit Event

Ce Cauti?

Ce Cauti?

Menu
  • Login
  • Register
Menu
  • Home
  • Blog
  • Archives
  • Contact Us
  • Extend
Home » Blog » Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016

Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016

Published by evenimentebiz On February 29, 2016

banner-conferinta-893x536

Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016 reprezintă o oportunitate unică de a descoperi cele mai bune practici în domeniul relațiilor cu clienții, de a interacționa cu experți în domeniu și de a pune bazele unui serviciu de relații clienți excelent.

Aflat deja la cea de-a doua ediție evenimentul revine cu o structură actualizată și îmbunătățită în funcție de nevoile și așteptările mediului de business din România anului 2016.

Am ținut cont de feedback-ul dumneavoastră, iar în ediția a II-a ne vom concentra în special pe studii de caz relevante și exemple de bune practici.

Partea teoretică va fi și ea dezvoltată prin introducerea unei sesiuni de Masterclass ce va defini conceptele și teoriile principale dezbătute în cadrul evenimentului.

În plus, pentru a putea aprofunda subiectele și pentru a spori networking-ul și schimbul de experiențe, am decis să include două workshopuri și noi sesiuni de Q&A la sfărșitul fiecărei prezentări.

Din experiența cui veți învăța în cadrul evenimentului?

Anul acesta ne vor împărtăși din experiența în relațiile cu clienții profesioniști din partea unor companii precum:

  • Intrarom –Andrei Călin – Senior Consultant
  • Enel Energie –Daniela Croitoru – Customer Care Manager
  • Endava –Oana Man – Group Customer Care Manager
  • Ikea –Ionel Mirea – Deputy Customer Relations Manager
  • Mol România –Lucian Grozavu – Customer Service Manager
  • DHL Express –Oana Mandicescu – Customer Service Director
  • Fashion Days – Dan Mândroc – Head of Customer Service

Ce teme vor fi dezbătute în cadrul conferinței?

  • Orientarea către client;
  • Măsurarea satisfacției clienților;
  • Gestionarea canalelor de interacțiune cu clienții;
  • Colectarea, prelucrarea și implementarea feedback-ului clienților;
  • Instrumente, software și factori tehnologici ce susțin performanța serviciului de relații clienți;
  • Dezvoltarea instrumentelor necesare pentru susținerea unei culturi a excelenței în relațiile cu clienții.

Cine va participa la eveniment?

Conferința anuală „Managementul Relațiilor cu Clienții în România” își propune să reunească atât profesioniști în domeniu, cât și antreprenori interesați de dezvoltarea unui serviciu de relații clienți performant, care să le asigure un avantaj competitiv.

  • CEOs
  • Directori
  • Manageri Generali
  • Manageri Customer Service
  • Manageri Customer Care
  • Manageri Customer Experience
  • Specialiști în Relațiile cu Clienții

Accesează website-ul conferinței pentru a afla mai multe despre evenimentul din 2016.

  • Share
Categories: Blog, stiri Tags: Acumen, acumen integrat, acumen.ro, Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România
← PreviousNext →

About Templatic

THE OVERSIZED PARAGRAPH

No matter what the theme is about there is always place for a nice oversize paragraph here and there.

Events

  • No event available

Charity

  • No event available

Musical

  • No event available

Subscribe to get latest news from site

Blog Categories

  • Blog
  • Eventum
  • News
  • stiri
  • Uncategorized

Archives

  • October 2021
  • October 2018
  • December 2016
  • November 2016
  • October 2016
  • September 2016
  • July 2016
  • June 2016
  • May 2016
  • April 2016
  • Pages

    • All In One Map
    • Archives
    • Blog
    • Contact Us
    • Edit Profile

    Meta

    • Register
    • Log in
    • Entries feed
    • Comments feed
    • WordPress.org

    © 2017 All rights reserved.

    Directory software by Templatic

    Sign In

    Forgot your password?

    New User? Register Now

    Prove your humanity: 6   +   2   =  

    Forgot password

    Prove your humanity: 3   +   9   =  

    Sign Up

    Prove your humanity: 1   +   9   =  

    Already have an account? Sign in

    Inquiry for
    Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016