Mediul de afaceri din Romania este extrem de provocator, mai ales cand vine vorba despre oportunitati. Sunt multe nise inca neacoperite, de care oamenii de afaceri pot profita.
Ultimii 10 ani de business in sectorul IMM-urilor romanesti pot fi impartiti in 3 segmente: pana in 2009 companiile au avut o evolutie pozitiva, apoi, intre 2009-2011 au simtit efectele crizei, iar din 2012 incoace firmele romanesti incearca sa supravietuiasca prin reinventarea business-ului,se arata intr-un studiu de specialitate.
Intr-o economie usor instabila cu o crestere de pana la 3%, preconizata pentru anul 2015, antreprenorii romani au invatat lectia recesiunii.
In acest timp, oamenii de afaceri romani si-au structurat strategiile in jurul reducerii de costuri, considerand ca acestea sunt principalele modalitati prin care pot obtine succesul companiilor detinute. Ulterior au constatat ca asta nu le aduce crestere in vanzari, ci doar nemultumire in randul angajatilor.
Ce te faci cand esti, in cadrul propriei tale companii, CEO, manager, director de vanzari, consultant sau orice altceva scrie pe cartea ta de vizita si simti ca s-au epuizat solutiile salvatoare?
Orice antreprenor isi doreste clienti mai multi si mai buni, isi doreste sa vanda mai mult cu efort minim si la pretul corect. Orice antreprenor se confrunta cu incercari nereusite de atragere a clientilor, cu clienti agasanti, pe care trebuie sa ii serveasca pentru ca nu are de ales. Vine un moment in afacerea oricarui om cand simte ca oricat se straduieste nu reuseste sa atraga clienti noi, sau daca ii atrage, acestia nu inseamna mai mult profit, nu reuseste sa isi dea seama ce ii lipseste si cum isi poate duce afacerea la nivelul urmator.
Nici economia, nici concurenta, nici legislatia si nici Guvernul nu sunt cauza stagnarii sau declinului vanzarilor tale. Singurul vinovat al declinului tau este clientul, care si-a schimbat modul de cumparare, iar afacerea ta nu este inca adaptata la noul comportament al clientului.
Daca esti ceva mai norocos si consideri ca afacerile-ti merg ca pe roate, poate ca e momentul sa-ti doresti mai mult, sa treci la nivelul urmator, sa evoluezi si sa cresti impreuna cu afacerea ta.
Ce zici de o noua provocare?
Daca vrei intr-adevar sa iti “upgradezi “ modelul de business, sa inovezi, sa primesti de la afacerea ta acel kick, acel excitement in viata profesionala, mi-as dori sa ne vedem sambata, 17 octombrie la Cluj-Napoca si, impreuna cream echilibrul businessului tau, intr-un bootcamp, organizat in cadru restrans cu doar 7 participanti.
Acest bootcamp este o zi plina in care tu vei descoperi strategii si de ultima ora, pe care le vei si aplica in functie de nevoile afacerii tale. Ai citit bine! Este o zi plina de lucru, in care vei ACTIONA. Nu este doar un training de la care pleci cu informatii utile. Este un bootcamp de lucru! Tu lucrezi cu tine dupa o structura si o ghidare pregatite special pentru tine, inainte de eveniment.
La sfarsitul zilei vei avea un Sales Funnel (un sistem de atragere clienti online) FUNCTIONAL pentru afacerea care te va implini pe tine ca persoana, nu doar pentru o afacere care sa faca bani.
… iar pe parcurs vei afla
- cum sa folosesti Facebook corect pentru afacerea ta
- 3 greseli pe care marea majoritate a antreprenoilor le fac, cand vine vorba despre cresterea vanzarilor
- cuvantul care ii opreste pe vizitatorii site-ului tau in a cumpara de la tine
- cum sa iti atragi clientii versus sa ii “fugaresti”
- si multe alte tactici care sunt abia la inceput folosite in mediul de afaceri din Romania.
Evenimentul este sustinut de Ozana Giusca, expert in cresterea afacerilor mici si mijlocii, cu afaceri in Romania, Marea Britanie si Statele Unite.
Informatii si inscrieri la https://tooliers.leadpages.co/bootcamp-cluj-oct2015
Este un eveniment unic in Clu-Napocaj, eveniment pe care Ozana l-a sustinut la Bucuresti o singura data. Este un eveniment pe care daca vrei sa-ti cresti afacerea, nu-ti poti permite sa-l pierzi.
Accesul se face pe baza de selectie, si este limitat la 7 antreprenori, deoarece Ozana va lucra cu fiecare participant in parte pentru a se asigura ca adaptarea tacticilor expuse este realizata corect de fiecare antreprenor prezent.
Atentie! Acest bootcamp este strict deschis numai proprietarilor de afaceri si liber profesionistilor (consultanti, traineri, coach, arhitecti, avocati, contabili, web designeri etc), iar angajatii nu sunt acceptati. Una dintre conditiile participarii la acest bootcamp este sa ai minim un client.
Vino si Tu la Business Transformation Bootcamp, Exclusive for Entrepreneurs Who Want More!