
BUSINESS SMART SCHOOL dă startul la „Business Design” luni, 15 septembrie 2014. Studenţi şi masteranzi din toată ţara au ocazia să participe la cea de-a 7-a ediţie a proiectului cu tradiţie BUSINESS SMART SCHOOL, în Cluj-Napoca.
Organizaţia Studenţilor Economişti Cluj-Napoca, din cadrul Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, Universitatea Babeş-Bolyai, va organiza în perioada 15-20 septembrie 2014 ce-a de-a 7-a ediţie a celui mai mare proiect al organizaţiei, Business Smart School. În acest an, tema abordată va fi „Business Design – Make it organized, simple, effective”. Ce semnificaţie are mai exact această temă pentru voi, viitori participanţi? E nevoie de prezenţă şi conştientizare pentru a acţiona. Acţiunea duce la o afacere. Pentru asta e nevoie de voi.
Pentru cei care îşi doresc o afacere bine organizată, în care sarcinile se desfăşoară cu uşurinţă şi foarte eficace, un obiectiv al acestei ediţii Business Smart School este să prezinte ce înseamnă culisele unui business. 5 zile vor fi dedicate ideilor bazate pe experienţe personale ale antreprenorilor invitaţi, uşor de aplicat de oricine care vrea să construiască un business şi clarifică cum să acţionăm atunci când resursele pentru a continua business-ul lipsesc, iar multe nevoi nu sunt îndeplinite.
Obiectivele noastre pe care le vom îndeplini alături de voi, se îmbină în ideea că este necesar să ne dăm seama la cine să apelăm pentru o colaborare în vederea creşterii resurselor şi cum să facem asta, cum să vorbim cu aceste persoane pentru a convinge. Avem nevoie de timp personal şi concentrare 100% pentru a realiza toate sarcinile cu succes. De aceea, vom face din acest timp considerat de multe persoane „pierdut”, un timp calitativ şi generator de idei.
Ediţia Business Smart School 2013 a adus la start 24 de studenţi din toată ţara de la ambele niveluri de studiu – licenţă şi master. Obiectivele proiectului au urmărit dezvoltarea aptitudinile tehnice, realizarea cu succes a paginilor web şi dezvoltarea viziunii economice în ceea ce priveşte promovarea online. La fel ca şi anul trecut, la această ediţie toate activităţile vor fi desfăşurate sub forma unor workshop-uri în care se vor surprinde atât aspectele teoretice îmbinate cu cele practice.
Pentru a face şi mai eficientă promovarea online întâlnită în majoritatea companiilor, trebuie să construim strategii pentru a convinge prin cuvinte, prin prezenţă şi practică. În septembrie 2014, avem împreună cu voi 5 zile la dispoziţie pentru a ne face auzite ideile, pentru a vedea rezultatele celor care au aplicat deja ideilor pe care le vor prezenta şi pentru a descoperi persoane în mediul offline, adică prezente aici, la Cluj-Napoca, pentru voi.
Ca o completare a programului de activităţi, organizatorii au pregătit un teambuilding şi activităţi outdoor, toate acestea cu scopul de a oferi participanţilor oportunitatea să descopere cu adevărat “Inima Transilvaniei”.
Un evenimentul susţinut de: Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca şi Primăria Municipiului Cluj-Napoca.
Parteneri: USR-Uniunea Studenților din România, Iulius Mall Cluj-Napoca, VIP-Voluntari pentru Idei și Proiecte Cluj-Napoca
Parteneri media: Campus Cluj-Napoca