evenimentebiz

Cum poate ajuta IT-ul jucatorii din piata de retail?

SIVECO Applications 2020 este o solutie de management care contribuie la imbunatatirea proceselor de lucru si la cresterea vanzarilor in retail

Cum poate ajuta IT-ul jucatorii din piata de retail?
Retailul este una dintre cele mai competitive piete peste tot in lume. Aceasta caracteristica impune o capacitate de adaptare si de reactie ridicata la schimbarea rapida a cerintelor numeroase si din ce in ce mai sofisticate ale cumparatorilor.

Diversitatea canalelor de distributie si comunicare, schimbarea preferintelor si a cererii clientilor amplifica dificultatile intr-un mediu deja dificil, in care, pentru a supravietui, retailerii trebuie sa obtina profit.

IT-ul vine in sprijinul comerciantilor pentru a raspunde mai prompt si mai eficient cerintelor consumatorilor atat prin imbunatatirea continua a serviciilor oferite, cat si prin reducerea costurilor si optimizarea fluxurilor de lucru.

Este un fapt dovedit ca, intr-o buna masura, capacitatea unei companii de a reactiona la schimbare si de a se adapta la noile conditii de activitate tine si de infrastructura informatica a acesteia, solutiile IT fiind esentiale pentru cresterea eficientei si profitabilitatii si pentru fidelizarea clientiilor si furnizoriilor.

SIVECO Romania raspunde necesitatilor acestui segment de piata cu un pachet de solutii informatice care acopera atat activitatile de front-office, cat si de backoffice, de la gestiunea depozitelor, gestiunea casei de marcat, stocuri, achizitii, mijloace fixe, vanzari, financiar-contabilitate, contracte, dar si transporturi.

Solutiile pentru retaileri fac parte din pachetul integrat SIVECO Applications 2020, un sistem adaptat cerintelor actuale ale pietei din Romania, practic cel mai cunoscut ERP romanesc.

Pachetul de solutii IT al SIVECO Romania pentru retaileri cuprinde un set complet de componente dintre care, unele, extreme de specializate:

1. Componenta Managementul Vanzarilor asigura urmarirea tuturor operatiunilor efectuate asupra produselor aprovizionate, managementul activitatii agentilor de vanzari, managementul formulelor de calcul al pretului de livrare si ofera analiza comerciala si financiara a clientilor.

2. Componenta pentru Managementul Depozitelor asigura optimizarea stocurilor si a fluxurilor unui depozit.

3. Componenta Case de marcat asigura controlul stocurilor in fiecare magazin, inventarierea automatizata, modificarea rapida a cotei TVA si procesarea tranzactiilor in timp real.

4. Managementul Mijloacelor Fixe asigura gestiunea mijloacelor fixe pentru intreaga perioada de utilizare, de la achizitionarea si inregistrarea lor pana cand acestea sunt scoase din functiune precum si inregistarea automata in financiar-contabilitate a cheltuielilor cu amortizarea.

5. Managementul Transporturilor creeaza o arhiva cu privire la documentele mijloacelor de transport, gestioneaza foile de parcurs si defineste coeficienti specifici.

”Pachetul informatic pentru industria de retail a fost realizat de SIVECO Romania dupa o atenta analiza a problemelor existente in aceasta piata. Astfel, in lipsa unui sistem informatic performant, am constatat cat de multe erori pot aparea, cu impact direct, negativ, asupra serviciilor furnizate clientilor. Ori, satisfactia clientilor este esentiala pentru dezvoltarea afacerii si pentru imbunatatirea reputatiei oricarui comerciant. Dorim sa oferim acest suport informatic usor de implementat si de folosit care sa ajute firmele de retail sa-si gestioneze eficient afacerea. Si aici ne gandim in mod egal la firmele mari, apartinand unor lanturi importante de distributie dar si la cele mai mici, independente”, spune Stefanita Ghita, director dezvoltare al departamentului SIVECO Applications.